Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 27/11/2017, 19:25

doprecyzuj o którą część motocykla ci chodzi :D bo to zlepek kilku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez hubert1726 » 27/11/2017, 20:12

Jeśli tak to o ramę ( a co za tym idzie silnik ) :D
hubert1726
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/11/2017, 18:44


Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 27/11/2017, 20:37

honda crm 125
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez inozbik » 11/12/2017, 14:05

Skąd się biorą wysokie ceny motocykli cross i enduro? Zastanawiam się nad zakupem, często widzę, że za pojemności 250/450 trzeba dać minimum 10k żeby motocykl był w miarę fajnym stanie. Zastanawia mnie to bo motocykle szosowe sa o wiele tańsze a wydawać się może, że oferują więcej - większe silniki, owiewki, rozbudowane liczniki itp. Pytam, bo nie wiem :)
inozbik
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 11/12/2017, 14:09

nie wiadomo :D o cenie decyduje rynek, towar jest tyle warty ile jest ktos w stanie za niego dać ;D

jakby nagle spadło zainteresowanie zakupem takich motocykli np ze względu na cene to by cebny poleciały ostro w dół - ale nie leca bo ludzie tak czy siak za to płacą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez inozbik » 11/12/2017, 14:21

No to oczywiste. Może inaczej, skąd tak mała utrata motocykli, które służą tylko do funu i ostrej jady? Wiele ofert motocykli z rocznika 2004/6 jest powyżej 10k, raczej sporo..
inozbik
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 11/12/2017, 17:57

duzo :P kiedys nowe motocykle z kolei były po 25 tysiecy... teraz kosztuja 35-40...

ja jak kupowałem 525 chyba 3-4 letnie dałem troche ponad 11 tysiecy, teraz bym może wziął nawet więcej :D a mineło z 8 lat :P ceny wiec sie trzymaja a nawet poszły w góre

tak samo pamietam czasy jak crossówki 125 z 94-97 roku za 3500 zł to była norma, teraz ciezko ponizej 4 tysiecy kupić. mimo że tez kilka dobrych lat są starsze :D

ale to sie wiąze chyba z róznymi rzeczami - ludzie sa bogatsi, kiedys mało kto mógl sobie kupic taka zabawke, wiec nie było tego duzo w obiegu, - nikt nie kupował to nikt nie rządał duzej kasy teraz wychodzi na to że duzo ludzi kupuje to i ceny w góre
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez inozbik » 11/12/2017, 22:18

Też nastawiałem się na jakieś 3-4 tysie, brzmi sensownie na zabawke do latania po lesie, ale chyba nici z tego.. Jeszcze zastanawiam się nad nową Hondą CRF 250 Rally. Przy takich cenach używek chyba warto brać pod uwagę takie moto?
inozbik
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 12/12/2017, 19:34

i do czego ci takie moto ? :D w praktyce ma bardzo mało zastosowań w stosunku do ceny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez inozbik » 13/12/2017, 16:03

Raczej do jazdy po polnych ścieżkach i lasach, taka turystyka wokół komina. Upalanie w błocie i po torach nie dla mnie. Chciałbym móc zjechać z głównych dróg i pojechać byle gdzie. Swoje główne moto jeszcze z dwa lata muszę potrzymać i później będę myślał o Africe lub KTM Adventure.
inozbik
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 13/12/2017, 20:06

lepiej kupic zwykłe moto, taniej wyjdzie i lepoiej sie jeździ :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez inozbik » 14/12/2017, 08:25

Obecnie śmigam Duke'm 690 ale chyba nie lubi moich offroadowych odpałów :P szkoda mi go..
inozbik
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2/4/2017, 09:56

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez Rutinoscorbin666 » 2/1/2018, 19:18

Siemanko,

chciałbym kupić lekkie enduro do pojemności 250ccm i ceny 4000zł.

Jedyne, które przychodzą mi na myśl to Suzuki DR 125, Kawasaki KLR 250, Honda XL 125 S, Romet CRS 125 i Zongshen 125. Znacie inne modele spełniające dwa powyższe wymagania?
Rutinoscorbin666
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2/1/2018, 14:54

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 2/1/2018, 21:58

kawasaki klx 250, albo jakies 2T yamaha dt, kawa kmx, ktm lc2, honda crm 125....
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez MÅ‚oda55 » 4/1/2018, 21:03

A ja z innej beczki. Czy ktoś wie czym się różnią crf 230 F, L i R?
Jesteście w stanie stwierdzić co to za typ? :?: :lol:
Załączniki
honda.jpg
Młoda55
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/11/2016, 21:20
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 4/1/2018, 21:20

to są zupełnie inne motocykle :D
CRF F i R to to samo - kwestia jak kto jak lubi nazywac, ludzie zwykle oznaczają 4takty jako F, stąd taki opis. ogólnie to jest Rka, i jest to wyczynowa crossówka, bez homologacji typowo na tory MX, praktycznie najlepszy osprzęt jaki moze byc, porzadne zawieszenia, dobre hamulce itd...

jest CRF X - to przerobiona CRF R pod enduro, ma zmienioną skrzynie, jakies nastawy gaźników/wtrysków, zawieszenie praktycznie to samo co w crossówce - ale ze zmienionymi nastawami żeby sie dało tym jeździc w ciezkim enduro ( pomijając że hondzie enduraki nie wychodziło zbyt dobrze na tle konkurencji :D )

CRF L to motocykl zupełnie z innej beczki, cięzki klocek :D słabe hamulce, zawieszenie prymitywne, mimo że moze miec duzo cech podobnych do CRF X to jest nizsza klasa pojazdów - w teren, bo przez to że ma inne zawieszenie inne hamulce i silnik, taki sprzet pojeździ kilka razy dłuzej bez zadnej ingerencji w serwis :D - czyli jest lepszy np dla amatora, albo kogos kto chce powiarować po lesie dla przyjemnosci a nie dla kręcenia czasówek okrążeń

ten z fotki to na pewno nie model wyczynowy, jeżeli to nie jakas XR to pewnie L jak juz, chocia na hondach sie nie znam i po fotkach ciezko mi ocenic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez grzegorz77 » 25/1/2018, 18:11

Henio mam takie pytanie obecnie posiadam komplet TKC 80 w dobrym stanie ale na nowy sezon chce moja DT 125 R ujeżdżać głownie w terenie asfalt tylko odjazdowo z osiedla. Typ terenu to : lasy drogi gminne ścieżki kręte w lesie,ściółka leśna, czasem jakieś błoto ale głownie przejazdy przez rzeczki i tym podobnie podjazdy co sie trafi specjalnie nie fascynuje się podjeżdżaniem jako głównym celem zabawy - jakie opony będą zdecydowanie lepiej trzymać w takim terenie - czytałem Twoja opinie ze scorpiony sa lepsze od ac10 a moze cos innego nie mam doświadczenia nie chce kupic czegoś podobnego do TKC chce aby te opony zrobiły roznicę .
ps. Nie ścigam sie jeżdżę dla fanu , acha jeszcze jedna sprawa czym proponujesz blokować oponki-dętki w terenowej jeździe zeby nie ścinało wentyli bo w tkc czasami mi sie juz kominki przechylały :)
Ostatnio edytowano 25/1/2018, 21:48 przez grzegorz77, łącznie edytowano 1 raz
DT 125 R 97 r KLR 650 c 2002r
grzegorz77
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/5/2012, 20:10
Lokalizacja: gdansk

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 25/1/2018, 19:42

co do gum - jest spory wybór co chwile cos sie zmienia w rynku, i tak żeby dobrze polecic to trzeba by kazda opone miec i na niej pojeździc, do amatorskiego uzytku i w takim mtoo nadal AC10 zrobi robote, nie zuzyje sie za szybko, i nie kosztuje aż takiego majątku. mozna dać lepszą gumke co lepiej bedzie trzymać ( tylko czy moto potrzebuje wiecej trakcji - bo podejrzewam że ciezko o warunki gdzie na prawde bedzie trzeba o nią walczyc ) a dobra trzymajaca sie guma - zwykle krótko wytrzymuje. na przód to w sumie jakas crossowa bym zapakował np jakis mitas z czerwonym paskiem - mozesz poszperać w tabelkach producenta np na jakies kamienie albo twardszy teren - zwykle taka guma wiecej wytrzyma, a z mitasa nie sa drogie.

co do trzymania - tutaj odpowiedx prosta - trzymaki, nie widze innych opcji :P dowiercasz otwory chyba ze juz masz, montujesz trzymaki i nic ci sie nie urwie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez grzegorz77 » 25/1/2018, 22:09

dzięki :) jutro polecę do garażu i zobaczę te felgi. ps.rozumiem ze jak założę AC10 na tyl i mitasa crossowego na przód będzie różnica odczuwalna względem tkc 80 ? Rozumiem ze scorpiony odrzucamy ?
DT 125 R 97 r KLR 650 c 2002r
grzegorz77
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/5/2012, 20:10
Lokalizacja: gdansk

Re: Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Postprzez henio12323 » 26/1/2018, 07:56

słuchaj opon dobrych bedzie od groma :D scorpiony tez są ok, jak dla mnie pirelli mx extra x lepiej gryzł niz ac10, ale miałem exc 525 gdzie miało mocy od groma i tam czuć mocno uslizgi. na ac10/pirelliu ganiałem ostre przeloty po 100-150 km wycieczki od domu w róznym terenie w tym asfalt i gumy sie sprawdzały bo jakos tam sie odpychały i nie musiałem ich wymieniac co wyjazd, potem jak zacząłem jeździc np na wąwozy i ciezki teren, to te opony to tragedia były :D

ale w porównaniu z TKC to bedzie znowu przepaść - i taka ac10 bedzie gryzła bardzo dobrze. na przód polecilem mitasa bo jest tanszy od pirelli, wz zasadzie to chyba najtansza sensowna guma. na tył nie moge sobie przypomniec zadnego modelu - ale pewnoe tez by sie cos znalazło - ale znowu na pewno nigdy nie testowalem zadnej takiej opony z mitasa do takiej DT czyli opony w miare dobrej, i zeby nie szła w oczach - wiec nawet jak polece to nie dam gwarancji czy bedzie lepsze czy gorsza od michelina ( o ile sie dobierze odpowiedni typ gumki )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê