ChaoticBiker napisał(a):moge sie podzielic takim doswiadczeniem, ze jak zrobisz za szeroko, to oponka bedzie obcierac o wahach (albo nawet w ogole jej nie zamontujesz).
Juz nie wspomne o pogorszeniu osiagów.
Swoja droga, czy przypadkiem fabrycznie CBR125R nie powinna miec z tylu 130/70-17? A z przodu 100/80-17? (czyli obie szersze niz w Twoim linku?)
Czy miales juz cos kombinowane z tym motocyklem wczesniej, czy po prostu kupiles go od goscia, który zalozyl to, co akurat bylo pod reka i najtansze, a nie to, co powinno byc zalozone?
Montuj rozmiar fabryczny, tylko zeby to byly now opony dobrej marki (Pirelli, Continental, Dunlop) a nie sparciale uzywki z niemieckiego smietnika.
Unikaj opon chinskich (a szczegolnie vee rubber! Sa absolutnie beznadziejne i moim zdaniem powinny byc zakazane, gdyz stanowia zagrozenie dla kierowcy)
Nie, fabrycznie są z tyłu 100, z przodu 80, profili dokładnie nie pamiętam ;D . Aczkolwiek, słyszałem że 120 do tyłu wchodzi bez problemu, niektórzy nawet 130 dają, ale postanowiłem już nie przesadzać.