przez Glenroy » 20/7/2017, 17:05
Postaw go na porządnym słońcu na jakiś czas i sprawdź, może jakieś złącze "zaciągnęło" trochę wilgoci, posprawdzaj klemy, sprawdź jak wygląda ładowanie na niskich obrotach, tylko rób pomiar przez jakąś sensowną chwilę czasu, nie wiem, minutę, dwie, podłącz miernik i obserwuj co się dzieje, możesz go lekko przegazować i znowu pozwolić na pracę na niskich obrotach, może regulator napięcia szlag zaczyna trafiać, tak samo jak i sam akumulator może przestać domagać. Ale najbardziej prawdopodobna jest moim zdaniem pierwsza opcja i gdzieś po prostu zamokło jakieś złącze.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"