Zobacz wÄ…tek - Trudne sprawy [18+]
NAS Analytics TAG

Trudne sprawy [18+]

O wszystkim
_________

Postprzez Czester » 23/12/2016, 00:55

Podczas dłuższego kontaktu miedzi z aluminium, to drugie zaczyna się utleniać. Dodatkowo w środowisku elektrolitycznym (woda z solą) występuje zjawisko korozji elektrochemicznej za sprawą różnicy potencjałów obu tych metali. Dodatkowo pasta miedziana nie jest wskazana do stosowania w kontakcie z gumą (powoduje jej szybszą degradację).
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez Krmtzzz » 23/12/2016, 16:54

XL 700 mial :D

https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-yz ... xtor=SEC-8

Hahhaha to niezly marzyciel. Zglosilem go za uzycie moich zdjec, bo nie wyrazilem zgody na ich uzywanie :D Powodzenia mu zycze w sprzedazy za wiecej niz 12500 :D
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem


Postprzez SpeedyGonzales » 23/12/2016, 21:59

@Walenty a tłoczek zacisk prowadnice i jarzmo wyczyszczone? Tam też dajemy smar, chyba że prowadnice są wkręcane i pracują w gumie tego typu http://www.motomix.opole.pl/sklep/231-2 ... 2x55mm.jpg
wtedy nie dajemy smaru - guma napręża się i cofa zacisk a jeśli się ślizga może powodować ocieranie klocka.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Walenty » 23/12/2016, 22:34

Krmtzzz napisał(a):XL 700 mial :D

https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-yz ... xtor=SEC-8

Hahhaha to niezly marzyciel. Zglosilem go za uzycie moich zdjec, bo nie wyrazilem zgody na ich uzywanie :D Powodzenia mu zycze w sprzedazy za wiecej niz 12500 :D


O właśnie, transalpa miał.

Opis czasem też nie jest Twój? :0

SpeedyGonzales napisał(a):@Walenty a tłoczek zacisk prowadnice i jarzmo wyczyszczone? Tam też dajemy smar, chyba że prowadnice są wkręcane i pracują w gumie tego typu http://www.motomix.opole.pl/sklep/231-2 ... 2x55mm.jpg
wtedy nie dajemy smaru - guma napręża się i cofa zacisk a jeśli się ślizga może powodować ocieranie klocka.


Nie, tylko wyczyściłem i nasmarowałem trochę miedzianym te blaszki po których chodzą klocki: Obrazek

...no i wyjąłem prowadnice i tutaj, jak wspominałem, poszedłem za ciosem i też je posmarowałem miedzianym. Jutro to rozbieram, czyszczę i daję zwykły litowy kurwa xD

Jarzmo to chyba tylko druciakiem czyścimy? U mnie nie ma z czego bo wszystko w lakierze.

Tłoczek to by trzeba było chyba wyjąć, czyli potem odpowietrzanie i tak dalej, co nie? Tego nie robiłem.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Czester » 24/12/2016, 01:05

Wszystko tak jak mówisz. Jarzmo drucianką a tłoczka nie ruszaj jeśli dobrze chodzi bo jeszcze popierdolisz gumy i będzie jazda.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Kaai » 24/12/2016, 11:15

wesołych osły :P
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Walenty » 24/12/2016, 11:52

Kaai napisał(a):wesołych osły :P


Smacznego jajka tam Artur.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez cioracz » 24/12/2016, 12:59

Wesołych ;)
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez SpeedyGonzales » 24/12/2016, 18:25

Walenty napisał(a):
SpeedyGonzales napisał(a):@Walenty a tłoczek zacisk prowadnice i jarzmo wyczyszczone? Tam też dajemy smar, chyba że prowadnice są wkręcane i pracują w gumie tego typu http://www.motomix.opole.pl/sklep/231-2 ... 2x55mm.jpg
wtedy nie dajemy smaru - guma napręża się i cofa zacisk a jeśli się ślizga może powodować ocieranie klocka.


Nie, tylko wyczyściłem i nasmarowałem trochę miedzianym te blaszki po których chodzą klocki: Obrazek

...no i wyjąłem prowadnice i tutaj, jak wspominałem, poszedłem za ciosem i też je posmarowałem miedzianym. Jutro to rozbieram, czyszczę i daję zwykły litowy *** xD

Jarzmo to chyba tylko druciakiem czyścimy? U mnie nie ma z czego bo wszystko w lakierze.

Tłoczek to by trzeba było chyba wyjąć, czyli potem odpowietrzanie i tak dalej, co nie? Tego nie robiłem.



Blaszki te z się powinno wymieniać np co komplet klocków, koszt 10-20zł ale masz nowe nie powyginane.

Jarzmo czyszczÄ™ takÄ… szczotkÄ… na szlifierce

http://img.nokaut.pl/p-8a-d2-8ad21c43eb ... c56bd2.jpg

a co do tłoczka to nie ruszam jak nie ma potrzeby. Czyszczę go z zewnątrz z rdzy takim czymś na szlifierce pneumatycznej http://img23.otofotki.pl/obrazki/bg395_DSCN7737.JPG

ale POD WARUNKIEM że tłoczek nie jest wciśnięty. I już odpowiadam - nigdy nie uszkodziłem jeszcze gumki tłoczka, trzeba mieć wprawę.

Co do smaru używam tylko wysokotemperaturowego. Przykłady

https://www.google.pl/search?q=smar+do+hamulców&client=opera&hs=fXs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQxYyArY3RAhWE3CwKHQqKBmEQ_AUICCgB&biw=1152&bih=764

osobiście używam Bosch superfit i ATE plastilube, mogę polecić.

Klocki smarujemy tu gdzie zaznaczyłem czerwonym lekko, aby nam nie stanęło. Chroni to przed korozją i zapiekaniem. Zdarzało się że klocki musiałem wybijać dosłownie młotkiem, tak stały.

https://zapodaj.net/1f9f0e11533a1.jpg.html

A co do tłoczka zacisku i samego zacisku mogę dodać, iż w razie potrzeby możesz go wyciągnąć następująco: dmuchasz kompresorem w wejście zacisku, w zaciskach tył z ręcznym ruszasz mechanizmem aż wyjdzie lub jeżeli jest zabity na amen po prostu go wypychasz pedałem. Ostatnio u mnie w aucie czyściłem zaciski tył rozbierałem je i wymieniałem uszczelnienia. O ile w MB mam łatwo to w poprzednim Audi przeklinałem zacisk, samemu ciężko we 2ch bez kłopotu.

A smarujesz to tak, tłoczek z zewnątrz (w razie potrzeby również wewnątrz po rozebraniu zacisku, przy 90ciu procentach przypadków w zadbanym aucie nie jest konieczne przy wymianie) oraz zacisk od wewnątrz po uprzednim dokładnym oczyszczeniu , a wygląda to tak

https://zapodaj.net/52ea2b8b1906b.jpg.html

Smar do zacisków możesz stosować a nawet powinieneś do prowadnic. W razie pytań walić do mnie pozdro.

Mały edit bo jeden link nie wszedł.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez Walenty » 25/12/2016, 00:49

SpeedyGonzales napisał(a):
Walenty napisał(a):
SpeedyGonzales napisał(a):@Walenty a tłoczek zacisk prowadnice i jarzmo wyczyszczone? Tam też dajemy smar, chyba że prowadnice są wkręcane i pracują w gumie tego typu http://www.motomix.opole.pl/sklep/231-2 ... 2x55mm.jpg
wtedy nie dajemy smaru - guma napręża się i cofa zacisk a jeśli się ślizga może powodować ocieranie klocka.


Nie, tylko wyczyściłem i nasmarowałem trochę miedzianym te blaszki po których chodzą klocki: Obrazek

...no i wyjąłem prowadnice i tutaj, jak wspominałem, poszedłem za ciosem i też je posmarowałem miedzianym. Jutro to rozbieram, czyszczę i daję zwykły litowy *** xD

Jarzmo to chyba tylko druciakiem czyścimy? U mnie nie ma z czego bo wszystko w lakierze.

Tłoczek to by trzeba było chyba wyjąć, czyli potem odpowietrzanie i tak dalej, co nie? Tego nie robiłem.



Blaszki te z się powinno wymieniać np co komplet klocków, koszt 10-20zł ale masz nowe nie powyginane.

Jarzmo czyszczÄ™ takÄ… szczotkÄ… na szlifierce

http://img.nokaut.pl/p-8a-d2-8ad21c43eb ... c56bd2.jpg

a co do tłoczka to nie ruszam jak nie ma potrzeby. Czyszczę go z zewnątrz z rdzy takim czymś na szlifierce pneumatycznej http://img23.otofotki.pl/obrazki/bg395_DSCN7737.JPG

ale POD WARUNKIEM że tłoczek nie jest wciśnięty. I już odpowiadam - nigdy nie uszkodziłem jeszcze gumki tłoczka, trzeba mieć wprawę.

Co do smaru używam tylko wysokotemperaturowego. Przykłady

https://www.google.pl/search?q=smar+do+hamulców&client=opera&hs=fXs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQxYyArY3RAhWE3CwKHQqKBmEQ_AUICCgB&biw=1152&bih=764

osobiście używam Bosch superfit i ATE plastilube, mogę polecić.

Klocki smarujemy tu gdzie zaznaczyłem czerwonym lekko, aby nam nie stanęło. Chroni to przed korozją i zapiekaniem. Zdarzało się że klocki musiałem wybijać dosłownie młotkiem, tak stały.

https://zapodaj.net/1f9f0e11533a1.jpg.html

A co do tłoczka zacisku i samego zacisku mogę dodać, iż w razie potrzeby możesz go wyciągnąć następująco: dmuchasz kompresorem w wejście zacisku, w zaciskach tył z ręcznym ruszasz mechanizmem aż wyjdzie lub jeżeli jest zabity na amen po prostu go wypychasz pedałem. Ostatnio u mnie w aucie czyściłem zaciski tył rozbierałem je i wymieniałem uszczelnienia. O ile w MB mam łatwo to w poprzednim Audi przeklinałem zacisk, samemu ciężko we 2ch bez kłopotu.

A smarujesz to tak, tłoczek z zewnątrz (w razie potrzeby również wewnątrz po rozebraniu zacisku, przy 90ciu procentach przypadków w zadbanym aucie nie jest konieczne przy wymianie) oraz zacisk od wewnątrz po uprzednim dokładnym oczyszczeniu , a wygląda to tak

https://zapodaj.net/52ea2b8b1906b.jpg.html

Smar do zacisków możesz stosować a nawet powinieneś do prowadnic. W razie pytań walić do mnie pozdro.

Mały edit bo jeden link nie wszedł.


Dzięki Panie, przyda się.
Kupiłem sobie niedawno wahacze z tarczami na tył, bo mam zamiar zamienić bębny na tarcze, także tylne zaciski chcę sobie zrobić na spokojnie profi, skołuję sobie też drugie przednie do odnowienia, bo purpurowe mi się już znudziły xD
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez suhy-19 » 26/12/2016, 08:33

Krmtzzz napisał(a):XL 700 mial :D

https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-yz ... xtor=SEC-8

Hahhaha to niezly marzyciel. Zglosilem go za uzycie moich zdjec, bo nie wyrazilem zgody na ich uzywanie :D Powodzenia mu zycze w sprzedazy za wiecej niz 12500 :D


moto sprzedałeś?
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez mar111cin » 26/12/2016, 11:51

"R1 używane głównie do wypadów weekendowych, kilka razy w roku tor kartingowy."

kilka razy w roku - i gość miał motocykl rok czasu :lol:
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez rosiboj » 26/12/2016, 13:08

To nie jest jego motocykl, przeciez pisze
Witam, do sprzedania mam swój motocykl Yamaha R1 R. Motocykl zakupiony przeze mnie w 2015 roku (styczeń). Jestem pierwszym właścicielem w kraju. Motocykl sprowadzony z Włoch,
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Walenty » 26/12/2016, 15:00

Mordy, to przecież motór krmtzz i opis też. Albo to ja nie załapałem.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez suhy-19 » 27/12/2016, 09:18

a chuj cie wie :lol: ja myslal ze krymatzzz sprzedal typowi a teraz typ sprzedaje dali w swiat :P
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez mar111cin » 27/12/2016, 10:09

też tak myślałem
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Walenty » 27/12/2016, 15:41

suhy-19 napisał(a):ja myslal ze krymatzzz sprzedal typowi a teraz typ sprzedaje dali w swiat :P


No bo chyba właśnie tak jest :0
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Walenty » 1/1/2017, 18:11

nie wiadomo jak w końcu było, bo kermit coś nie zagląda xD

Obrazek
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Czester » 1/1/2017, 20:15

Dokładnie w takich proporcjach robił niegdyś drinki mój kuzyn. Czasem po upiciu łyka stwierdzał, że jednak jest za mało wódki, po czym dolewał :lol:
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Walenty » 1/1/2017, 21:34

To Bożena Dykiel, pewnie nie zauważyliście.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê