Wybór KTM-a 350
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Wybór KTM-a 350
Witam, zabieram sie troszke poważniej za jazdę po torze, jak w tytule planuje kupić 350-tke, miał ktoś już doczynienia z tym motocyklem ? bo z opinii wychodzi ze wagowo 250tka a moc 450tki, lekka zwinna wiec nie zastanawiam sie nad czyms innym, chodzi mi czy jest duża różnica w silniku/ramie/zawieszeniu miedzy rokiem np 2011 a 2013 bo czytalem różne testy i jakby nie jest to jasno wyjaśnione, szukam wiec opinii i opisu zmian w tych rocznikach , pozdrawiam
- grzeny182
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1/10/2016, 17:17
Re: Wybór KTM-a 350
jeździłem moto jak moto
to jest po prostu rozwiercona 250tka. 450tka tez ma taka sama rame itp. ale ma troszke ciezszy silnik. i ogólnie 250 i 350 maja ten sam system pracy - krótka korba, szeroki płaszcz tłoka, i chodzi jak kosiarka, łatwo i szybko wbija sie na obroty, i moc czerpie własnie z obrotów. 450tka ma dłuzszy skok przez to ma wiekszy moment obrotowy i idzie jak traktor, nie trzeba tak kręcic
z doswiadczenia i opinii 350tka jest raczej dla zaawansowanego ridera. taka 250tką jak juz i tak ktos ogarnia to idzie sie ogniem, wtedy moto jest stabilne i łapie dobrze trakcje, z kolei 350tką isc ogniem jest juz ciezko. zaczyna sie czkanie gazem, moto zaczyna byc niestabilne i wychodzi kółko wolniej niz na 250tce. 450tka z kolei też jak nabardziej kiepski pomysł dla amatora, ale idzie jak traktor, da sie nadrobic na prostej co i tak nie jest wyjsciem z sytuacji jak chcesz latac np w zawodach
wg mnie lepsza opcja dla takiego amatora to 250tka, dobrze ją ogarniesz i bedziesz szedł jak zły.
co do zmian - było kilka, poprawiony wtrysk, zmienione mapy moto było agresywniejsze. w zawieszeniu chyba zmiana settingu, wymienili uszczelnaicze na inne, takie o drobnostki, troszke przemodelowali rame, ale na 1 rzut oka nic nie widac. takze zmiany mocno kosmetyczne.
to jest po prostu rozwiercona 250tka. 450tka tez ma taka sama rame itp. ale ma troszke ciezszy silnik. i ogólnie 250 i 350 maja ten sam system pracy - krótka korba, szeroki płaszcz tłoka, i chodzi jak kosiarka, łatwo i szybko wbija sie na obroty, i moc czerpie własnie z obrotów. 450tka ma dłuzszy skok przez to ma wiekszy moment obrotowy i idzie jak traktor, nie trzeba tak kręcic
z doswiadczenia i opinii 350tka jest raczej dla zaawansowanego ridera. taka 250tką jak juz i tak ktos ogarnia to idzie sie ogniem, wtedy moto jest stabilne i łapie dobrze trakcje, z kolei 350tką isc ogniem jest juz ciezko. zaczyna sie czkanie gazem, moto zaczyna byc niestabilne i wychodzi kółko wolniej niz na 250tce. 450tka z kolei też jak nabardziej kiepski pomysł dla amatora, ale idzie jak traktor, da sie nadrobic na prostej co i tak nie jest wyjsciem z sytuacji jak chcesz latac np w zawodach
wg mnie lepsza opcja dla takiego amatora to 250tka, dobrze ją ogarniesz i bedziesz szedł jak zły.
co do zmian - było kilka, poprawiony wtrysk, zmienione mapy moto było agresywniejsze. w zawieszeniu chyba zmiana settingu, wymienili uszczelnaicze na inne, takie o drobnostki, troszke przemodelowali rame, ale na 1 rzut oka nic nie widac. takze zmiany mocno kosmetyczne.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Re: Wybór KTM-a 350
Dzieki za odpowiedz ! jak zawsze szczegółowa i wyczerpująca
- grzeny182
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1/10/2016, 17:17
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości