czym czyscic - zalezy od stanu, jak sa w bardzo dobrym stanie to carb cleaner w spreju, spręzarka itp i jesteś w stanie to ogarnąć.
ale jak gaźniki są " zapyziałe" to zaden carb cleaner nie zastapi myjki ultradzwiekowej - w niej zawsze jest najlepiej, bo ona dociera tam gdzie nie da rady dotrzeć zaden specyfik, a specyfiki tez nie moga byc żrące i dobrze zbierające syf - bo by uszkadzały korpusy
co do samej pracy przy gaźnikach - to wszystko jest delikatne, i trzeba miec jakas tam podstawową wiedze. narzedzi jako tako skomplikowanych nie trzeba, podstawowe powinny wystarczyć.
do tego oczywiscie ksiÄ…zka serwisowa i kontrola wszystkiego po kolei.
ile to trwa ? tutaj duzo zalezy od "pracownika" generalnie ze 3-4 godziny plus ewentualnie mycie własnie w ultradzwiękach. ale jak sie nie ma doswiadczenia, to sie czasem nad kazdą srubką trzeba 2 razy zastanowić, i potrafi sie zejśćdłużej.
co do błędów - jedyny błąd to niechlujstwo, pośpiech, i praca w syfie. jak masz czyste stanowisko pracy, i jesteś "rzetelny" w tym co robisz to nie masz co sie bać
co do wakuometrów to nie pomoge.