przez henio12323 » 23/2/2017, 07:36
no nietypowa sprawa
zatarło sie bo albo bytło źle dobrane, albo nie miało smarowania. albo ktoś naciągał za mocno łancuch i na ta opcje najbardziej licze
przy smarowaniu to raczej małe szanse, nawet jakby ktos nie sciągnał osłonek przeciwkurzowych, to jakistam olej by sie dostawał i łozysko az tak szybko nie poleci
co do dobrania - tutaj jakastam opcja tez wchodzi w gre, to Å‚ozysko przenosi bardzo duze obciÄ…zenia, i kiepskie szybciej poleci.
no i własnie łancuch - jak naciagniesz za mocno łancuch, to podczas skoku on sie jeszcze bardziej napręża, jak kiepsko pójdzie, to moze nawet zerwać łancuch, i generalnie to łancuch ciągnie cały wałek, i łozysko dostaje okropnie w tyłek. wiec to najpewniejsza opcja, bo widziałem nie raz uszkodzone łozysko własnie przez to. ( ale w sumie dorzucic mozna do tego np słaba jakosc łozyska, i np kiepskie smarowanie to wystarczy pewnie 1 wyjazd z troche za mocno napiętym łancuchem i łozysko ma prawo strzelic )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW