Węże powinny być podpięte zgodnie z oznaczeniami. To są węże od EVAP-u, czyli układu filtrowania oparów benzyny, czy coś takiego. Nie wiem dokładnie jak to działa, ale ogólnie jest sobie tam separator, kanister z węglem aktywnym, i chyba ze dwa zaworki. Wszystko jest połączone z bakiem i kolektorem dolotowym. Ogólnie chodzi o to, że system zasysa sobie opary benzyny i filtruje je sobie w kanistrze, przez węgiel aktywny, który puszcza do atmosfery czyste powietrze a magazynuje to, co odfiltrował z oparów, czyli benzynę, której opary trafiają sobie później do kolektora dolotowego bodajże...
Główny wąż paliwowy masz pod bakiem, przy pompie, te dwa, z tego co dobrze pamiętam, jeden -ten z niebieską kropką- to odpowietrzenie, drugi to powrót. Ale nie wiem co się podzieje, kiedy te węże zostaną zamienione.
Ciężko mi powiedzieć co to za wycie, spróbuj odpalić moto i zobacz, czy będzie sobie tak wyło w czasie pracy, może coś się z pompą paliwową zesrało.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"