kx 250 rekluse ?
Posty: 2
• Strona 1 z 1
kx 250 rekluse ?
czesc ! pisze do was z zapytaniem czy montował ktoś juz w kawasaki kx 250 bądź innym dwusuwie sprzęgło rekluse ? jaki jest tego koszt, jedyne co znalazłem do roku 2001 to jakby sama tarcza i sprężyny, całe komplety nie do tego rocznika, i nwm o co z tym chodzi, nic innego znalesc nie mozna, i drugie pytanie to jak to ogolnie sprawuje przy jezdzie po lesie,torze i górkach ?? warto ? pozdrawiam
- grzeny182
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1/10/2016, 17:17
nie warto.
po 1 do twojego rocznika moze tego nie byc, reklus do dosyć nowy wynalazek - zwłaszcza wersje na których da sie jeździc. starsze były tragiczne, wolna reakcja, słaba trakcja - a raczej za duza trakcja, ciezko przewidziec zachowanie itp itd
mowa tu o rocznikach około 2010... teraz nowoczesne są juz niezłe. ALE
trzeba powiedziec po co reklus jest, jak dla mnie to sprzet nie dla amatora, fakt czasem ułatwia niektóre czynnosci, ale w wiekszosci czasu szkodzi, psuje nawyki, lepiej manualnie sie nauczyc operować sprzęgłem - z reklusem takie sprzegło chodzi duuuuzo cięzej
sprawa samego zastosowania - jak widze to to ma sens tylko w na prawde cięzki teren gdzie trzeba by moooocno pompować sprzegłem, typu potoki, cięzkie wąwozy. po lesie ? bez sensu, nic nie zyskasz prócz tego że przy szybkich długich odkręcenaich gazu przypalasz sprzegło bo takie ma większą tendencje do uślizgów, górki - to samo. na tor to całkiem nie widze sensu, sprzegło sie uslizguje przy ruszaniu, samo operowanie sprzegłem jest cięzkie bo ciezej bedzie pracowała klamka o jakies 20-30%
wiec odpiusc temat :d no i samo sprzegło kosztuje powiedzmy 1500 zł w podstawowej wersji jak sie dobrze kupi.
po 1 do twojego rocznika moze tego nie byc, reklus do dosyć nowy wynalazek - zwłaszcza wersje na których da sie jeździc. starsze były tragiczne, wolna reakcja, słaba trakcja - a raczej za duza trakcja, ciezko przewidziec zachowanie itp itd
mowa tu o rocznikach około 2010... teraz nowoczesne są juz niezłe. ALE
trzeba powiedziec po co reklus jest, jak dla mnie to sprzet nie dla amatora, fakt czasem ułatwia niektóre czynnosci, ale w wiekszosci czasu szkodzi, psuje nawyki, lepiej manualnie sie nauczyc operować sprzęgłem - z reklusem takie sprzegło chodzi duuuuzo cięzej
sprawa samego zastosowania - jak widze to to ma sens tylko w na prawde cięzki teren gdzie trzeba by moooocno pompować sprzegłem, typu potoki, cięzkie wąwozy. po lesie ? bez sensu, nic nie zyskasz prócz tego że przy szybkich długich odkręcenaich gazu przypalasz sprzegło bo takie ma większą tendencje do uślizgów, górki - to samo. na tor to całkiem nie widze sensu, sprzegło sie uslizguje przy ruszaniu, samo operowanie sprzegłem jest cięzkie bo ciezej bedzie pracowała klamka o jakies 20-30%
wiec odpiusc temat :d no i samo sprzegło kosztuje powiedzmy 1500 zł w podstawowej wersji jak sie dobrze kupi.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości