Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez qba753i » 6/5/2016, 18:07

Wszystko działa, a chodzi cichutko nawet nie słychać że odpalony. Pozdrawiam.
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło


Stawanie na kole

Postprzez krzychu_mlody » 8/5/2016, 14:09

Witam,
W swoim "nowym" crossie mam problem stanąć na tylnym kole, zamiast podnosić motocykl do góry to ślizga się tylne koło (tył prawie wyprzedza przód) dodam, że mocy ma ogromnie dużo (450ccm). Zauważyłem że tylna zębatka jest jakaś taka dużo większa niż u reszty, czy to może być przyczyna??
Pozdrawiam
krzychu_mlody
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44


Postprzez qba753i » 8/5/2016, 15:26

To że większą masz tylną zębatkę to wpływa na przyrost mocy. V max będzie lekko mniejszy. Proponuję kupić nową oponkę :D
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez krzychu_mlody » 8/5/2016, 19:24

Opony są nowe. Właśnie chodzi mi o przyrost mocy, bo skoro to jest prawie 60 konny cross i ma wrzuconą jakąś ogromną zębatkę to czy tej mocy nie jest za dużo i zamiast rwać w górę to zaczyna się drift :) Dodam jeszcze że jak znajde jakiś kamień, dołek, korzeń który pomoże unieść koło do góry to później już normalnie leci, ale tak z prostej to nie moge..
krzychu_mlody
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44

Postprzez henio12323 » 8/5/2016, 19:24

kwestia techniki, skoro slizga sie opona - to za mało dociązasz tylne koło, pewnie zebami trzymasz kierownice ;P pochyl sie mocno do tyłu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez krzychu_mlody » 8/5/2016, 19:30

Kwestia techniki... możliwe, zawodowcem nie jestem :) ale wcześniej problemu z tym nie było a technika taka sama. Henio czyli moja ogromna zębatka tylnego koła nie ma nic do tego ? naprawde technika heh?? przecież jak śmigałem na słabszych maszynach to podnoszenie na koło to był najmniejszy problem, a jak pamietam początki to niekontrolowane dodanie gazu skutkowało zawsze spektakularną gumą :P
krzychu_mlody
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44

Postprzez henio12323 » 8/5/2016, 20:21

ogromna to znaczy ile ? sprawdz powinno byc napisane na zębatce ile ma zębów.

ale nawet jak masz oryginalną najwiekszą ( 53 zęby ) to nie ma zadnego znaczenia. opcje inne są 2 - łysa opona albo uszkodzone sprzęgło.

teoretycznie im wieksza zębatka z tyłu to łatwiej wyrwac na gume ( zobacz w stuncie jakie mają zebatki z tyłu - wielkosci prawie felgi ;P ) tylko że na sliskiej nawierzchni, większą zębatką łatwiej stracic trakcje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez qba753i » 8/5/2016, 20:29

Jaki to jest motocykl? Może waży pół tony?
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez kris514 » 8/5/2016, 21:52

sag poprawnie ustawiony? Amortyzator trzyma? Model opony? Może masz przód wpuszczony w półki?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez KrzysztofP » 9/5/2016, 18:32

Tylna zębatka 56 zębów, opona jest nówka ale jakaś no name "explorer" czy jakoś tak, sag ustawiany pod moją wagę przez poprzedniego właściciela, amor tylny w b.dobrym stanie, przednia laga jedna strona trochę się zaczyna pocić ale to nie jest wyciek, tylko zwyczajne początki zużycia, lagi rzeczywiście wpuszczone troche w półkę, to chyba nie jest normalne, ale poprzednik stwierdził że skoro tył zmieniamy to przód też trzeba obniżyć (waże 15 kg mniej od niego i jestem niższy, nie sięgałem podłoża, a teraz trzymam się na palcach) w załączeniu podeśle fote. I co wy na to wszystko ? :)
KrzysztofP
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/3/2016, 13:41

Postprzez henio12323 » 9/5/2016, 21:42

waga nie ma nic do wpuszczania lag w półki.

nic z tych rzeczy ( opona, zębatka, lagi) na pewno nie sprzyja stawianiu na gume, wręcz przeciwnie, ale nawet na takim zestawieniu na pewno się da
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez krzychu_mlody » 10/5/2016, 07:18

Waga nic do tego nie ma, ale wzrost już chyba coś ma... Jak myślisz cofnąć te lagi tak jak były do początku ? coś to pomoże?

Pomijając gumowanie, można w ogole wysuwać lagi z półek? nie pierniczy się geometria moto?
krzychu_mlody
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 29/3/2016, 13:44

Postprzez henio12323 » 10/5/2016, 07:56

też wzrost nie ma. tym sie ustawia kąt motocykla, im bardziej wpuszczone - motocykl lepiej skręca, gorzej sie prowadzi na przelotówkach, łatwiej wtedy złapać shimme.

nie wiem - kombinuj, wpuszczenie lagi w półki to 3 minuty roboty, dłuzej niz pisanie tego posta.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez grzegorz77 » 16/5/2016, 16:02

Wał TOP RACING czy dobry jako zamiennik serii w DT 125 R 97r ?
http://allegro.pl/wal-korbowy-yamaha-dt ... 86120.html
DT 125 R 97 r KLR 650 c 2002r
grzegorz77
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/5/2012, 20:10
Lokalizacja: gdansk

Postprzez henio12323 » 16/5/2016, 22:47

miałem kiedys cylinder głowice tej firmy i była wykonana dosyc przyzwoicie, chociaz to chinszczyzna. wał podejrzewam też bedzie taki średni. zalezy do czego, jak sobie tak o latasz nie ciskasz 110% z motocykla to spoko mozna wsadzac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez grzegorz77 » 17/5/2016, 09:27

dzięki za info chyba pozostanę przy wersji oryginał plus korba wossnera :) mam dobry zakład co przebija korby do crosow z lokalnych szkółek :)
grzegorz77
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 18/5/2012, 20:10
Lokalizacja: gdansk

Postprzez qba753i » 17/5/2016, 12:52

Witam, potrzebuję schematu silnika sx lub exc 2t 125/250 lub 300 jednego z nowszych kmt. najlepiej aby to był z 2017 :D
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło

Postprzez henio12323 » 17/5/2016, 15:42

2017 wyszło dopiero wczoraj ;) wiec zapomnij o schematach. 2016 ciezko chyba ze fiszki. są dostępne rozstrzały częsci np na ktm.com w dziale częsci, wpisujesz model i masz rozstrzał. albo kristofsx.com - ksiązki serwisowe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez matikupiec » 17/5/2016, 17:03

Trochę głupie pytanie, ile średnio się podniesie moc w 125 2t gdybym założył kompletny wydech fmf ?
Motorynka Pony 50 > Bemi 110 > Mrf 140 > Exc 200> Yz 125
Avatar użytkownika
matikupiec
Świeżak
 
Posty: 139
Dołączył(a): 1/4/2014, 19:08
Lokalizacja: Busko Zdrój ;)

Postprzez henio12323 » 17/5/2016, 18:20

kilka % mozna uzyskać. ale sam wydech ogromu nie da, i to tez nie do konca " podnosi moc' a bardziej przesuwa moc i potrafi 'zabrać" tej mocy np z dołu i dać ją na wysokie obroty.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê