Gwint śruby od oleju
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Gwint śruby od oleju
Jaki gwint ma sruba od oleju, chodzi mi o ta przy dzwigni zmiany biegu, z tym filtrem. Odkreca sie w strone przedniego, czy tylnego kola? (ktm exc-f 250 2008)
Ps przy okazji, moze ktos poleci dobre buty offraodowe, chodzi mi o to by byly jak najlzejsze,malo toporne, na zawiasie itp. generalnie, zeby bylo im jak najblizej do zwyklych butow Cena do 2 tys.
Ps przy okazji, moze ktos poleci dobre buty offraodowe, chodzi mi o to by byly jak najlzejsze,malo toporne, na zawiasie itp. generalnie, zeby bylo im jak najblizej do zwyklych butow Cena do 2 tys.
- soro
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18
to zalezy czy klucz masz na górze cyz na dole P ta sruba ma zwykły gwint prawy, odkręcasz przeciwnie do ruchów wskazówek zegara - ona czesto sie "zapieka" wiec ciezko ją ruszyc,. mozesz ja obpukać omłotkiem troche żeby sie poluzowała
co do butów - 3 najlepsze buty to fox instinct ( teraz wyszedł model enduro ale nawet starszy jest ok, chociaz typowo do enduro mak ilka wad ) sidi crossfire 2 - mniej wygodne niz foxy bo ich nic nie przebije. ale sa troche pancerniejsze. 3 opcja to alpinestars tech 10 tu zaleta jest ta skarpeta wewnętrzna z usztywnieniem, raz że nie musisz całego buta prac bo wystarczy tą skarpete uprac - i pół godziny i jest sucha. do tez fajnei chronią, i zdania sa podzielone miedzy tech10/sidi jezeli chodzi o wygode, wiec pewnie sa podobne. wiadomo tez kazdy but u kazdego inaczej lezy, znam osoby którym nie pasowały np foxy
co do butów - 3 najlepsze buty to fox instinct ( teraz wyszedł model enduro ale nawet starszy jest ok, chociaz typowo do enduro mak ilka wad ) sidi crossfire 2 - mniej wygodne niz foxy bo ich nic nie przebije. ale sa troche pancerniejsze. 3 opcja to alpinestars tech 10 tu zaleta jest ta skarpeta wewnętrzna z usztywnieniem, raz że nie musisz całego buta prac bo wystarczy tą skarpete uprac - i pół godziny i jest sucha. do tez fajnei chronią, i zdania sa podzielone miedzy tech10/sidi jezeli chodzi o wygode, wiec pewnie sa podobne. wiadomo tez kazdy but u kazdego inaczej lezy, znam osoby którym nie pasowały np foxy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Korzystajac z okazji zadam kolejne glupie pytania. Dzis odpalilem na chwile motor, chcialem sie na chwile przejechac i sprawdzic jak dziala tylni hamulec. Moto mi zgaslo i chyba go zalalem, bo przez chwile nie chcial zaspiewac. Zauwazylem, ze z tych przewodow plastikowych wychodzacych z gaznika poleciala dosc spora ilosc benzyny, czy to normalne przy zalaniu? Kolejna sprawa, jak ustawic dziwgnie tylniego hamulca? Chodzi mi o to, ze blokouje kolo dopiero gdy wcisnie sie dzwignie w opor, a chcialbym zeby lapala juz duzo wczesniej.
- soro
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18
jak idzie przewodami, to sie mógł podwiesic pływak, jak był suchy gaźnik i odkręciłeś to czasem tak sie dzieje, jak sie pojeździ moze sie odwiesi, moze wystarczy popukać czyms w gaźnik.... a moze trzeba rozbierac i zajrzeć do srodka
co do hamulca - skoro łapie za nisko, ( a jest odpowietrzony ) to na regulacji trzeba podkręcic żeby łapał wyzej, jak ? pokombinuj kazdy hamulec moze byc w inny sposób ustawiany . w ktmie to sa srubki regulacyjne
co do hamulca - skoro łapie za nisko, ( a jest odpowietrzony ) to na regulacji trzeba podkręcic żeby łapał wyzej, jak ? pokombinuj kazdy hamulec moze byc w inny sposób ustawiany . w ktmie to sa srubki regulacyjne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości