przez henio12323 » 15/12/2016, 20:31
to zalezy o jakich pojemnosciach mowa to tak przede wszystkim
generalnie to tak 00-06 to wszystko było to samo, 250-525 te same kartery, róznice wiadomo wały. cylindry itp. wiekszosc częsci pasowała. nawet ramy praktycznie wymienne chhoc całkiem inne wizualnie. ale ndało sie np subframe wrzucic nowszy, dorzucic bak i w 00 roku miałbys wizualnie jak 2006. wydechy szły najpierw dwururki potem jeda - wszystko w zasadzie wymienne ze sobą
250tki w samym 2006 roku dostały nowy silnik - w starej ramie, potem w nowej ramie silnik został bez wiekszych zmian, ale rama juz całkiem inna.
wahacze aluminiowe są od początku produkcji tego modelu EXC róznice w wagach mogą wynikac całkiem z innych kwesti
generalnie tio tak ten starszy silnik RFS był mniej żwawy, wolniej sie wkręcał na obroty - na pewno nie ma co porównywac suchych danych bo to wiekszego znaczenia nie ma... ale realnie nowsze były znacznie lepsze.
starsze były mało zywotne, nowsze moze nie są spektakularnie zywotniejsze, ale duzo lepiej generalnie działały. czemu do konca nie wiem, 400-525 mimo praktycznie tego samego układu, działały bardzo dobrze
bo na allegro nie kupuje sie częsci. w serwisie ktma masz wszystko od reki, ceny tez są przyzwoite. w razie co moge ci załatwic nawet kazdą najdrobniejszą srubke...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW