Zmiana z drz400 na ...
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Zmiana z drz400 na ...
Witam, myśle o zmianie motocykla
Drz s (40km) sprawuje sie rewelacyjnie ale w lekim terenie jest minimalnie za ciężka
Przejechałem sie wr 250 i bdb sie na niej czułem (moc)
Jeździmy po lekkim terenie, lasy, brak toru
Poszukuje enduro lrzejszego niż drz, po 2010 roku, elektryczny starter,4t, , rejestracja
Nie chce wchodzić na jakieś 450, 550 ccm
SÅ‚ucham propoZycji
Chętnie wskoczę na jakieś 250 lub 350 max 400 ccm, Ale tak samo mało awaryjne jak drz
Jeżdżę długo ale amatorsko ...
Czekam na propozycje i uzasadnienie
Budżet 15-20 tys
Drz s (40km) sprawuje sie rewelacyjnie ale w lekim terenie jest minimalnie za ciężka
Przejechałem sie wr 250 i bdb sie na niej czułem (moc)
Jeździmy po lekkim terenie, lasy, brak toru
Poszukuje enduro lrzejszego niż drz, po 2010 roku, elektryczny starter,4t, , rejestracja
Nie chce wchodzić na jakieś 450, 550 ccm
SÅ‚ucham propoZycji
Chętnie wskoczę na jakieś 250 lub 350 max 400 ccm, Ale tak samo mało awaryjne jak drz
Jeżdżę długo ale amatorsko ...
Czekam na propozycje i uzasadnienie
Budżet 15-20 tys
- szermac
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 24/3/2009, 16:13
Jak lżejszy i równie tani w utrzymaniu-Kawasaki KLX. To samo co DRZ ale mniejsza pojemność i 110/105kg zależy od wersji.
Jak lekkie i równie fajne co WR250-F to KTM EXC250-F ale to równie drogie co WRka w utrzymaniu. Ewentualnie przejście na 2t.
Jak lekkie i równie fajne co WR250-F to KTM EXC250-F ale to równie drogie co WRka w utrzymaniu. Ewentualnie przejście na 2t.
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
praktycznie nie ma takich motocykli, DRZ to jedno z nielicznych moto i aż dziwne. klx miał kooperacje z DR z i maja te same silniki praktycznie. kwestia pojemnosci. i tak na dobra sprawe to nie ma motocykla który mozna porównac mooooooze ktm lc4 400 ?? lale to niewiele by sie róznił od samej drz... no i nie spełnia wymagan. jedyne moto jakie przychodzi mi na mysl to honda CRF 250 L ( L to wazna literka, bo Rka to typowo wyczynówka crossówka , L to dual sport własnie cos pokoroju DRZ tylko nowszej generacji motocykl )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
kotlet9696 napisał(a):Jak lżejszy i równie tani w utrzymaniu-Kawasaki KLX. To samo co DRZ ale mniejsza pojemność i 110/105kg zależy od wersji.
Jak lekkie i równie fajne co WR250-F to KTM EXC250-F ale to równie drogie co WRka w utrzymaniu. Ewentualnie przejście na 2t.
2t odpada
klx po 2010 roku nie widac w sprzedaży same 450 ccm
- szermac
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 24/3/2009, 16:13
henio12323 napisał(a):praktycznie nie ma takich motocykli, DRZ to jedno z nielicznych moto i aż dziwne. klx miał kooperacje z DR z i maja te same silniki praktycznie. kwestia pojemnosci. i tak na dobra sprawe to nie ma motocykla który mozna porównac mooooooze ktm lc4 400 ?? lale to niewiele by sie róznił od samej drz... no i nie spełnia wymagan. jedyne moto jakie przychodzi mi na mysl to honda CRF 250 L ( L to wazna literka, bo Rka to typowo wyczynówka crossówka , L to dual sport własnie cos pokoroju DRZ tylko nowszej generacji motocykl )
crf 250 l ma 23 km, mało. Teraz mam 40km i moglo by byc wiecej
LC400 za ciezka i tak jak piszesz podobna...
- szermac
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 24/3/2009, 16:13
To w takim razie nic nie zostało. Jak chcesz więcej mocy ale przy niższej wadze to albo Hard Enduro (EXC, WR-F) albo nic.
Lżejsze soft enduro nie będą miały tyle mocy co DRZ, coś kosztem czegoś. CRF250L to taki KLX (nowszy).
Lżejsze soft enduro nie będą miały tyle mocy co DRZ, coś kosztem czegoś. CRF250L to taki KLX (nowszy).
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
no czyli chcesz cos co nie istnieje... mocne lekkie i bez remontów i najlepiej to 3 tysiecy D
podejrzewam że tą yamaszke da sie troche oddławic i costam dodac ale na cuda nie ma co liczyc. ale skoro ci nie pasuje to nie pozostaje nic innego jak wyczynówki
i na przyszłosc edytuj posty
podejrzewam że tą yamaszke da sie troche oddławic i costam dodac ale na cuda nie ma co liczyc. ale skoro ci nie pasuje to nie pozostaje nic innego jak wyczynówki
i na przyszłosc edytuj posty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
henio12323 napisał(a):no czyli chcesz cos co nie istnieje... mocne lekkie i bez remontów i najlepiej to 3 tysiecy D
podejrzewam że tą yamaszke da sie troche oddławic i costam dodac ale na cuda nie ma co liczyc. ale skoro ci nie pasuje to nie pozostaje nic innego jak wyczynówki
i na przyszłosc edytuj posty
czytaj dokładnie do 20 tys nie 3
- szermac
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 24/3/2009, 16:13
Edytuj posty.
To był sarkazm.
Konie, konie... Jak dla mnie to moto może mieć i 33kuce jak w KLXie (300Rka z roku '00) ale liczy się moment obrotowy... Możesz wsiąść na Hard Enduro 250ccm 4t z tej DRZty i wyrwie Cię z butów mimo iż będzie mieć mniej kucy...
EXC350F-To taka jakby 250 o zwiększonej pojemności i ciągnie lepiej z dołu chyba z tego co się orientuje. Na jej temat musi się wypowiedzieć Henio, o KaTach wie jak mało kto.
To był sarkazm.
Konie, konie... Jak dla mnie to moto może mieć i 33kuce jak w KLXie (300Rka z roku '00) ale liczy się moment obrotowy... Możesz wsiąść na Hard Enduro 250ccm 4t z tej DRZty i wyrwie Cię z butów mimo iż będzie mieć mniej kucy...
EXC350F-To taka jakby 250 o zwiększonej pojemności i ciągnie lepiej z dołu chyba z tego co się orientuje. Na jej temat musi się wypowiedzieć Henio, o KaTach wie jak mało kto.
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
lizak przyznany
co do moto - jak kolega wyzej napisał kuce nie maja znaczenia zadnego - na to nie patrz.
350tka to moto specyficzne, specyfika silnika ma podobna jak 250tka - czyli wysokoobrotowy 4takt. ( dla odmiany juz 450tka nie wymaga kręcenia pod czerwone pole żeby jechała, i woli raczej nizsze obroty i ma duzo momentu i ciągnie jak lokomotywa - 350tka woli byc kręcona do odciny ) no i tutaj 350 jest raczej nei dla kompletnych amatorów bo jak dasz za mało gazu to niewiele sie tym da zrobic - a jak za duzo to potrafi pokazac pazur i czasem sponiewierac. 250tka to czasem lepsza opcja bo jest bardziej przewidyuwalna a niewiele słabsza. z kolei na przeloty na przykład 450tka jest lepsza bo jest tez nastawiona jak pisałem na kopa od samego spodu i nie trzeba po obrotach dawać wiec tez bywa bezpieczniejsza. to tylko moje zdanie. bo jak ktoś tez lubi pałować np takie 350tki po prostych drogach to tez jego sprawa
co do moto - jak kolega wyzej napisał kuce nie maja znaczenia zadnego - na to nie patrz.
350tka to moto specyficzne, specyfika silnika ma podobna jak 250tka - czyli wysokoobrotowy 4takt. ( dla odmiany juz 450tka nie wymaga kręcenia pod czerwone pole żeby jechała, i woli raczej nizsze obroty i ma duzo momentu i ciągnie jak lokomotywa - 350tka woli byc kręcona do odciny ) no i tutaj 350 jest raczej nei dla kompletnych amatorów bo jak dasz za mało gazu to niewiele sie tym da zrobic - a jak za duzo to potrafi pokazac pazur i czasem sponiewierac. 250tka to czasem lepsza opcja bo jest bardziej przewidyuwalna a niewiele słabsza. z kolei na przeloty na przykład 450tka jest lepsza bo jest tez nastawiona jak pisałem na kopa od samego spodu i nie trzeba po obrotach dawać wiec tez bywa bezpieczniejsza. to tylko moje zdanie. bo jak ktoś tez lubi pałować np takie 350tki po prostych drogach to tez jego sprawa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości