sprzęgło gaśnięcie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
sprzęgło gaśnięcie
kurcze, mam problem w ktm lc 640 enduro ze sprzęgłem.
1.ostatnio się zdarza że trzymam sprzęgło wcisniete do konca a motor i tak sam sie porusza do przodu. jest to duzy problem bo jeszscze musze trzymac wcisniety hamulec
2. potrafi zgasnac na swiatlach najczesciej jak juz chce dac gazu zeby ruszyc. najlepiej jak puszczam manetke sprzegla a gazu dodaje od razu stopniowo.
3. nie mogę w ogole wbić ,luzu' jak jest motor odpalony, działa dopiero wtedy jak mam zgaszony silnik i włączony zapłon wówczas luz mogę wbić bez problemu. to też może być coś ze sprzęgłem? bo mam cały napęd nowy, wymienialem 300 km temu ! zębatkę, lancuch itd, nowe wszystko
1.ostatnio się zdarza że trzymam sprzęgło wcisniete do konca a motor i tak sam sie porusza do przodu. jest to duzy problem bo jeszscze musze trzymac wcisniety hamulec
2. potrafi zgasnac na swiatlach najczesciej jak juz chce dac gazu zeby ruszyc. najlepiej jak puszczam manetke sprzegla a gazu dodaje od razu stopniowo.
3. nie mogę w ogole wbić ,luzu' jak jest motor odpalony, działa dopiero wtedy jak mam zgaszony silnik i włączony zapłon wówczas luz mogę wbić bez problemu. to też może być coś ze sprzęgłem? bo mam cały napęd nowy, wymienialem 300 km temu ! zębatkę, lancuch itd, nowe wszystko
- troll1234
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13/9/2016, 21:19
Re: sprzęgło gaśnięcie
po prostu sprzęgło za wcześnie łapie musisz je wyregulować
tak chyba każdy rusza i tak na boku sprzęgło wciska się dźwignią albo klamką, nie manetką z tego co mi wiadomo
reasumując wyregulujesz sprzęgło i wszystko powinno być ok jeśli nie ma poważniejszego uszkodzenia
troll1234 napisał(a):2. potrafi zgasnac na swiatlach najczesciej jak juz chce dac gazu zeby ruszyc. najlepiej jak puszczam manetke sprzegla a gazu dodaje od razu stopniowo.
tak chyba każdy rusza i tak na boku sprzęgło wciska się dźwignią albo klamką, nie manetką z tego co mi wiadomo
reasumując wyregulujesz sprzęgło i wszystko powinno być ok jeśli nie ma poważniejszego uszkodzenia
-
quado500 - Świeżak
- Posty: 241
- Dołączył(a): 20/12/2015, 11:03
bardziej z tymi swiatlami mialem na mysli to ze musze mu dawac od razu duzo pompy z gazu jak trzym,am jeszcze sprzeglo zeby nie zgasl a nie stopniowo puszczac lewa manetke a prawa cisnac
ale w kazdym razie mechanik mi to zrobil w 10 sekund przykrecil tylko kolo manetki jakas srubke sprzegla, zadnych linek nawet nic nie ruszal. tera wszystko elegancko nawet luz wchodzi bez jakichkolwiek problemow
ale w kazdym razie mechanik mi to zrobil w 10 sekund przykrecil tylko kolo manetki jakas srubke sprzegla, zadnych linek nawet nic nie ruszal. tera wszystko elegancko nawet luz wchodzi bez jakichkolwiek problemow
- troll1234
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13/9/2016, 21:19
1.Regulacja, dobrze ze oddałeś sprzęt.
2. Złe ruszanie lub zła regulacja - sam oceń.
3. Łańcuch nie ma nic do tego, ważne jest kiedy wymieniałeś żarówki.
A tak na serio to samo: regulacja, zły olej.
Możesz spróbować wbić luz z międzygazem.
2. Złe ruszanie lub zła regulacja - sam oceń.
3. Łańcuch nie ma nic do tego, ważne jest kiedy wymieniałeś żarówki.
A tak na serio to samo: regulacja, zły olej.
Możesz spróbować wbić luz z międzygazem.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości