Zobacz wątek - Motocykl z półowiewką i ABS - 30-40k
NAS Analytics TAG

Motocykl z półowiewką i ABS - 30-40k

Chcesz kupić swój pierwszy lub kolejny motocykl. Nie wiesz jak wybrać. Zadaj pytanie tutaj.
Pytania o enduro, cross-y, skutery, motorowery, motocykle o pojemności do 250 ccm odpowiednio w działach niżej.
_________
Moderują: Black-Ghost, Boshi, Rosiboj, Lagiboy

Motocykl z półowiewką i ABS - 30-40k

Postprzez meekhi » 1/8/2016, 15:17

- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie) - Aprilia Pegaso 650 8-9kkm
- Wiek, waga, wzrost, 28lat, 80kg, 178cm,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla. Jazda na co dzień po mieście 75%, weekendowe trasy poza miastem - po 200-400km do tego jakiś dłuższy wypad 2-3 razy do roku - 25%
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? min. 4-5kkm
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? 30-40k zł. Ciuchy są.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile będzie potrzeba
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. Turystyki, enduro
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Kawasaki Versys 650 >2015, Yamaha Tracer 700 i 900, Suzuki Vstrom 650 po lifcie, Triumph Tiger 800 XC, Suzuki Bandit 650.
Raczej skłaniam sie ku nowemu motocyklowi. Offroad nie jest priorytetem więc dodatkowe właściwości Tigera czy Vstroma nie przeważają.

Oczekuję pozycji zbliżonej do tego co mam w tej chwili czyli wyprostowana, bez mocnego ugięcia kolan, dlatego mam wątpliwości co do Tracera 700 (MT-07 jest zdecydowanie za mały. Tracer 700 po przymiarce - nieco lepiej, ale kolana nadal dość mocno ugięte) i w miarę dobrej ochrony przed wiatrem.

Najbardziej zastanawiam się nad Versysem i Tracerem 900. Pod względem pozycji - siedziałem i na Kawasaki i na Yamaha - oba wydają się być ok, ale siedzenie w salonie i jazda to dwie różne rzeczy. Vstroma nawet nie widziałem na żywo.

Zastanawiam się czy warto dokładać prawie 10k do Yamahy za mocniejszy silnik, kontrolę trakcji i LEDy. Jeździłem MT-07 golasem i silnik wydawał się być odpowiednio żwawy. Prędkości powyżej 160kmh też niezbyt mnie interesują, ale z racji, że to nowe moto to musi dawać radość przynajmniej 6-7lat i tutaj Yamaha na pewno "wystarczy" na dłużej, tym bardziej, że mam w planach też dalszą turystykę. Z drugiej strony za tę kasę można nieźle doposażyć mniejsze moto.

Nie wiem jak w tych kwestiach wypada Bandit. Cenowo i mocowo jest mniej więcej po środku między Tracerem a Versysem. A reszta aspektów?
meekhi
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11/5/2014, 19:25


Postprzez Croowab » 1/8/2016, 15:42

Ducati ma swojej ofercie hyperstradę. Połaczenie Sm z turystykiem, ponoć wyszło całkiem nieźle czyli syper do maista i czasem trzelić dłuższą trasę.. ot taka propozycja
Avatar użytkownika
Croowab
Bywalec
 
Posty: 755
Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51


Postprzez Oastra » 1/8/2016, 15:57

Dodał bym do listy Bandita 1250 mieści się w 40 tys, jest mega elastyczny i wygodny a nie specjalnie wysilony silnik powinien długo pociągnąć. Mała różnica w cenie to chyba lepszy wybór niż 650(ktorego mam)
Oastra
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 28/2/2015, 19:55

Postprzez Croowab » 1/8/2016, 16:14

żeś wymyślił, cięzkiego bandziora z przeznaczeniem do maista .. ech
ale można, ja jeżdzę jeszcze cieższym po meiscie
Avatar użytkownika
Croowab
Bywalec
 
Posty: 755
Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51

Postprzez Oastra » 1/8/2016, 16:33

650s też uchodzi za ciezkiego a choćby wczoraj jak się przeciskalem w korkach przez Kielce to tylko na lusterka patrzyłem bo bardzo wystają, za to wszystko w nich widać. Łatwiej utrzymać nim równowagę niż w mojej poprzedniej cbr125. Doskonale mnie rozumiesz mając ciężki sprzęt
Oastra
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 28/2/2015, 19:55

Postprzez meekhi » 1/8/2016, 21:52

Ducati fajnie wygląda, ciekaw jestem jak się sprawdza w trasie. Niestety cena nowego wykracza poza budżet a używki na portalu aukcyjnym są dwie.

O Bandicie muszę poczytać, ale nie brałem aż tak dużego silnika pod uwagę.

A czy ktoś jeździł na wspomnianych przeze mnie propozycjach i mógłby powiedzieć kilka słów na ich temat?
meekhi
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11/5/2014, 19:25

Postprzez jasnoksieznik » 1/8/2016, 23:21

Szlachta nie szuka w internecie, tylko idzie do salonu i pyta o używkę albo półroczne moto, zakurzone w salonie.

Żeby nie było, że dla beki to piszę - sam mam takie z wystawy.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
Avatar użytkownika
jasnoksieznik
Stały bywalec
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
Lokalizacja: Monachium

Postprzez andy7 » 2/8/2016, 11:17

XJ6

:wink:
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez AdamoX » 10/8/2016, 08:26

Croowab napisał(a):żeś wymyślił, cięzkiego bandziora z przeznaczeniem do maista .. ech

Nie wiem skąd jest legenda o "ciężkim" Bandicie :roll:
Bandit 1200 waży na sucho 214kg., a np. Honda NC750X waży na sucho 218kg.
Bandyta 1200 + DR 650
AdamoX
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 11/8/2014, 07:49
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez lagiboy » 16/8/2016, 21:51

bo bandit zalany waży ćwierć tony ale tylko wted ygdy trzeba go pchać. dobry sprzęcior do miasta
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez meekhi » 18/8/2016, 07:47

Pytanie jaka jest różnica między dużym banditem a np. mt-09. Kosztują podobnie a yamaha jest jednak nieco lepiej wyposażona (np. kontrola trakcji).

XJ6 nowej nie dostanę a w używkach mały wybór, więc raczej odpuszczę.
meekhi
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11/5/2014, 19:25

Postprzez lagiboy » 18/8/2016, 08:04

My to robimy tak. Idziesz do Yamahy i bierzesz mt09 tracers na godzinę na jazdę próbną, potem idziesz do Suzuki i bierzesz bandyta na godzinę. Potem bierzesz coś radykalnie z doopy dla zabawy i po powrocie wiesz w którym kierunku pójdziesz, często nie jest to latwy wybór, wtedy bierzesz to co się bardziej podoba.
Bandit i v-strom to najwygodniejsze motocykle jakie znam i duże. Tracer jest świetny, ta trójka urywa rozum. Gdybym miał wybierać coś na trasy brałbym V-stroma, do. Miasta Sv650S coś pomiędzy tracer 09 a podejrzewam że na końcu i tak miałbym mętlik w bani. Najwazniejsze to cieszyć się po wyborze i pokochać maszynę taką jaką jest. Dokupić trochę rzeczy akcesoryjnych, potrzymac kilka sezonów i zmieniać. Systemy bezpieczeństwa zawsze lepiej mieć niż nie mieć bezdyskusyjne. Jazda testowa jest konieczna, wydajesz kupę forsy więc warto się przejechać nawet trzeba.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35



Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr