KTM Lc4
Posty: 6
• Strona 1 z 1
KTM Lc4
Witam mam na oku Ktm-a lc4 620 więc chcialbym zadac kilka pytan,jak z kosztami utryzmania? rozgladam sie za jakims w miare tanim w utrzymaniu enduro bo utrzymanie czegos pokroju exc czy full crossa to jednak koszta...Jak wogole sprawdza sie tu cudo na podjazdach i w ciezkim terenie? 130kg czy faktycznie z niego taka toporna krowa? czy wogole warto zawracac sobie tym sprzetem glowe? szukam czegoś do raczej ostrego latania bo terenie górkach itd..
- GoGa
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 5/3/2014, 18:46
- Lokalizacja: Tarnów
jak z kosztami - wszystko kwestia stanu technicznego. powiedzmy że idealna zadbana sztuka jest praktycznie bezawaryjna jak sie nie katuje. im gorszą maszyne kupisz i bardziej katujesz - koszta rosną.
jak sie sprawdza - wprost proporcjonalnie do typu motocykla ciezka krowa, jest dosyc mocna, najciezsza też nie jest. ciezko powiedziec. w porównaniu do EXC w ciezkim terenie to wg mnie tym sie jeździ mocno kiepsko. na przeloty fajny bardzo przyjemny nawet. pooglądaj sobie filmiki na youtube co ludzie takimi maszynami wyczyniają i sam ocen. dodam że na pewno da sie zrobic nim sporo - nawet i w superenduro bawić, tylko to bedzie meeega wysiłek czy warto zawracac sobie głowe - to pytanie do ciebie. na pewno koszta utrzymania bedą duzo nizsze niz w przypadku EXC. ale mozliwosci w terenie również beda duzo nizsze
jak sie sprawdza - wprost proporcjonalnie do typu motocykla ciezka krowa, jest dosyc mocna, najciezsza też nie jest. ciezko powiedziec. w porównaniu do EXC w ciezkim terenie to wg mnie tym sie jeździ mocno kiepsko. na przeloty fajny bardzo przyjemny nawet. pooglądaj sobie filmiki na youtube co ludzie takimi maszynami wyczyniają i sam ocen. dodam że na pewno da sie zrobic nim sporo - nawet i w superenduro bawić, tylko to bedzie meeega wysiłek czy warto zawracac sobie głowe - to pytanie do ciebie. na pewno koszta utrzymania bedą duzo nizsze niz w przypadku EXC. ale mozliwosci w terenie również beda duzo nizsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
pomysl o np suzuki DRZ 400. co prawda też to piórko nie jest, ale zawsze to 400tka a nie 600tka ;D fajny mocny piec, niskie koszta eksploatacji, szukaj wersji E albo Y jak nie zalezy ci na kwitach. i całkiem fajnie to jeździ. kumpel u siebie zarzucił zawias z przodu z RMZ, zrobił sprzęgło na hydrauliczne i całkiem fajnie to sie spisuje. chociaż wiadomo - do byle jakiego hard enduro polotu nie ma
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
MyÅ›laÅ‚em nad Suzi tylko ze cena....:/ Lc4 w Austri wyrwe od 1000€ wiec no jednak przepasc..:/ jakies inne propozycje?:/ Moze byc 2t jak i 4 chodzi mi glownie o parametry jak najblizsze do harda do reszta to drugi plan
- GoGa
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 5/3/2014, 18:46
- Lokalizacja: Tarnów
albo mozesz pójść w 2takty.. nie wiem czy taka 250 w 2T nie bedzie dla ciebie za mocna np suzuki rmx 250, honda CRM. ale ciezko dosyc o takie sprzęty. i słabo na przeloty ale nie najgorzej.
jest jeszcze np kawasaki klx tez fajnie lata. albo starszy model DRZ czyli DR 350 tez całkiem spoko sprzęt
jest jeszcze np kawasaki klx tez fajnie lata. albo starszy model DRZ czyli DR 350 tez całkiem spoko sprzęt
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości