Motocykl z półowiewką i ABS - 30-40k
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Motocykl z półowiewką i ABS - 30-40k
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie) - Aprilia Pegaso 650 8-9kkm
- Wiek, waga, wzrost, 28lat, 80kg, 178cm,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla. Jazda na co dzień po mieście 75%, weekendowe trasy poza miastem - po 200-400km do tego jakiś dłuższy wypad 2-3 razy do roku - 25%
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? min. 4-5kkm
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? 30-40k zł. Ciuchy są.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile będzie potrzeba
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. Turystyki, enduro
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Kawasaki Versys 650 >2015, Yamaha Tracer 700 i 900, Suzuki Vstrom 650 po lifcie, Triumph Tiger 800 XC, Suzuki Bandit 650.
Raczej skłaniam sie ku nowemu motocyklowi. Offroad nie jest priorytetem więc dodatkowe właściwości Tigera czy Vstroma nie przeważają.
Oczekuję pozycji zbliżonej do tego co mam w tej chwili czyli wyprostowana, bez mocnego ugięcia kolan, dlatego mam wątpliwości co do Tracera 700 (MT-07 jest zdecydowanie za mały. Tracer 700 po przymiarce - nieco lepiej, ale kolana nadal dość mocno ugięte) i w miarę dobrej ochrony przed wiatrem.
Najbardziej zastanawiam się nad Versysem i Tracerem 900. Pod względem pozycji - siedziałem i na Kawasaki i na Yamaha - oba wydają się być ok, ale siedzenie w salonie i jazda to dwie różne rzeczy. Vstroma nawet nie widziałem na żywo.
Zastanawiam się czy warto dokładać prawie 10k do Yamahy za mocniejszy silnik, kontrolę trakcji i LEDy. Jeździłem MT-07 golasem i silnik wydawał się być odpowiednio żwawy. Prędkości powyżej 160kmh też niezbyt mnie interesują, ale z racji, że to nowe moto to musi dawać radość przynajmniej 6-7lat i tutaj Yamaha na pewno "wystarczy" na dłużej, tym bardziej, że mam w planach też dalszą turystykę. Z drugiej strony za tę kasę można nieźle doposażyć mniejsze moto.
Nie wiem jak w tych kwestiach wypada Bandit. Cenowo i mocowo jest mniej więcej po środku między Tracerem a Versysem. A reszta aspektów?
- Wiek, waga, wzrost, 28lat, 80kg, 178cm,
- Do jakich celów chcesz używać motocykla. Jazda na co dzień po mieście 75%, weekendowe trasy poza miastem - po 200-400km do tego jakiś dłuższy wypad 2-3 razy do roku - 25%
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? min. 4-5kkm
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? 30-40k zł. Ciuchy są.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? ile będzie potrzeba
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp. Turystyki, enduro
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Kawasaki Versys 650 >2015, Yamaha Tracer 700 i 900, Suzuki Vstrom 650 po lifcie, Triumph Tiger 800 XC, Suzuki Bandit 650.
Raczej skłaniam sie ku nowemu motocyklowi. Offroad nie jest priorytetem więc dodatkowe właściwości Tigera czy Vstroma nie przeważają.
Oczekuję pozycji zbliżonej do tego co mam w tej chwili czyli wyprostowana, bez mocnego ugięcia kolan, dlatego mam wątpliwości co do Tracera 700 (MT-07 jest zdecydowanie za mały. Tracer 700 po przymiarce - nieco lepiej, ale kolana nadal dość mocno ugięte) i w miarę dobrej ochrony przed wiatrem.
Najbardziej zastanawiam się nad Versysem i Tracerem 900. Pod względem pozycji - siedziałem i na Kawasaki i na Yamaha - oba wydają się być ok, ale siedzenie w salonie i jazda to dwie różne rzeczy. Vstroma nawet nie widziałem na żywo.
Zastanawiam się czy warto dokładać prawie 10k do Yamahy za mocniejszy silnik, kontrolę trakcji i LEDy. Jeździłem MT-07 golasem i silnik wydawał się być odpowiednio żwawy. Prędkości powyżej 160kmh też niezbyt mnie interesują, ale z racji, że to nowe moto to musi dawać radość przynajmniej 6-7lat i tutaj Yamaha na pewno "wystarczy" na dłużej, tym bardziej, że mam w planach też dalszą turystykę. Z drugiej strony za tę kasę można nieźle doposażyć mniejsze moto.
Nie wiem jak w tych kwestiach wypada Bandit. Cenowo i mocowo jest mniej więcej po środku między Tracerem a Versysem. A reszta aspektów?
- meekhi
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/5/2014, 19:25
Ducati ma swojej ofercie hyperstradę. Połaczenie Sm z turystykiem, ponoć wyszło całkiem nieźle czyli syper do maista i czasem trzelić dłuższą trasę.. ot taka propozycja
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
żeś wymyślił, cięzkiego bandziora z przeznaczeniem do maista .. ech
ale można, ja jeżdzę jeszcze cieższym po meiscie
ale można, ja jeżdzę jeszcze cieższym po meiscie
-
Croowab - Bywalec
- Posty: 755
- Dołączył(a): 12/6/2013, 19:51
650s też uchodzi za ciezkiego a choćby wczoraj jak się przeciskalem w korkach przez Kielce to tylko na lusterka patrzyłem bo bardzo wystają, za to wszystko w nich widać. Łatwiej utrzymać nim równowagę niż w mojej poprzedniej cbr125. Doskonale mnie rozumiesz mając ciężki sprzęt
- Oastra
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 28/2/2015, 19:55
Ducati fajnie wygląda, ciekaw jestem jak się sprawdza w trasie. Niestety cena nowego wykracza poza budżet a używki na portalu aukcyjnym są dwie.
O Bandicie muszę poczytać, ale nie brałem aż tak dużego silnika pod uwagę.
A czy ktoś jeździł na wspomnianych przeze mnie propozycjach i mógłby powiedzieć kilka słów na ich temat?
O Bandicie muszę poczytać, ale nie brałem aż tak dużego silnika pod uwagę.
A czy ktoś jeździł na wspomnianych przeze mnie propozycjach i mógłby powiedzieć kilka słów na ich temat?
- meekhi
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 11/5/2014, 19:25
Szlachta nie szuka w internecie, tylko idzie do salonu i pyta o używkę albo półroczne moto, zakurzone w salonie.
Żeby nie było, że dla beki to piszę - sam mam takie z wystawy.
Żeby nie było, że dla beki to piszę - sam mam takie z wystawy.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
XJ6
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Croowab napisał(a):żeś wymyślił, cięzkiego bandziora z przeznaczeniem do maista .. ech
Nie wiem skąd jest legenda o "ciężkim" Bandicie
Bandit 1200 waży na sucho 214kg., a np. Honda NC750X waży na sucho 218kg.
Bandyta 1200 + DR 650
- AdamoX
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 11/8/2014, 07:49
- Lokalizacja: Wrocław
My to robimy tak. Idziesz do Yamahy i bierzesz mt09 tracers na godzinę na jazdę próbną, potem idziesz do Suzuki i bierzesz bandyta na godzinę. Potem bierzesz coś radykalnie z doopy dla zabawy i po powrocie wiesz w którym kierunku pójdziesz, często nie jest to latwy wybór, wtedy bierzesz to co się bardziej podoba.
Bandit i v-strom to najwygodniejsze motocykle jakie znam i duże. Tracer jest świetny, ta trójka urywa rozum. Gdybym miał wybierać coś na trasy brałbym V-stroma, do. Miasta Sv650S coś pomiędzy tracer 09 a podejrzewam że na końcu i tak miałbym mętlik w bani. Najwazniejsze to cieszyć się po wyborze i pokochać maszynę taką jaką jest. Dokupić trochę rzeczy akcesoryjnych, potrzymac kilka sezonów i zmieniać. Systemy bezpieczeństwa zawsze lepiej mieć niż nie mieć bezdyskusyjne. Jazda testowa jest konieczna, wydajesz kupę forsy więc warto się przejechać nawet trzeba.
Bandit i v-strom to najwygodniejsze motocykle jakie znam i duże. Tracer jest świetny, ta trójka urywa rozum. Gdybym miał wybierać coś na trasy brałbym V-stroma, do. Miasta Sv650S coś pomiędzy tracer 09 a podejrzewam że na końcu i tak miałbym mętlik w bani. Najwazniejsze to cieszyć się po wyborze i pokochać maszynę taką jaką jest. Dokupić trochę rzeczy akcesoryjnych, potrzymac kilka sezonów i zmieniać. Systemy bezpieczeństwa zawsze lepiej mieć niż nie mieć bezdyskusyjne. Jazda testowa jest konieczna, wydajesz kupę forsy więc warto się przejechać nawet trzeba.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości