Centralny podnóżek czy boczny - na którym stawiać codziennie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Centralny podnóżek czy boczny - na którym stawiać codziennie
Na której nóżce powinno się stawiać na co dzień jednoślad?
Nie wyobrażam sobie postawienia od razu po zatrzymaniu na podnóżku centralnym (jak? chyba trzeba najpierw zsiąść z pojazdu
).
Jednak, czy pozostawiając pojazd na parkingu/chodniku powinno się/lepiej korzystać z podnóżka centralnego?
Zawsze zostawiam pojazd na bocznej nóżce, bo boję się, że na centralnej będzie mniej stabilny/łatwiej spadnie, gdy ktoś go nawet lekko potrąci. Jednak jeśli się nie mylę, na bocznej nóżce bardziej niszczą się opony, chociażby ze względu na nierównomierne obciążenie.
Nie wyobrażam sobie postawienia od razu po zatrzymaniu na podnóżku centralnym (jak? chyba trzeba najpierw zsiąść z pojazdu

Jednak, czy pozostawiając pojazd na parkingu/chodniku powinno się/lepiej korzystać z podnóżka centralnego?
Zawsze zostawiam pojazd na bocznej nóżce, bo boję się, że na centralnej będzie mniej stabilny/łatwiej spadnie, gdy ktoś go nawet lekko potrąci. Jednak jeśli się nie mylę, na bocznej nóżce bardziej niszczą się opony, chociażby ze względu na nierównomierne obciążenie.
- matandked
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 27/6/2016, 08:20
Parkingi, postoje, i wszystko w trakcie dnia na bocznej. Noc, zimowanie czy serwis, na centralkÄ™.
Ogólnie u mnie wygląda to tak, rano odkrywam moto, zdejmuje z centralki, przez cały dzień śmigam stawiając go na bocznej, wprowadzam moto do garażu, zmywam wszelakie zwłoki, które nagromadziły się na moto, stawiam na centralkę, przykrywam i idę spać
.
Co do stabilności, i tu i tu stoi stabilnie, jakby miał tak łatwo spadać z centralki, to ryzykiem było by smarowanie, a nie daj Boże naciąganie łańcucha, a jest wręcz odwrotnie. Na mniej stabilnym podłożu na pewno dużo rozsądniejszą opcją jest postawienie moto na centralce. W pozostałych przypadkach nie ma to większego sensu.
Ogólnie u mnie wygląda to tak, rano odkrywam moto, zdejmuje z centralki, przez cały dzień śmigam stawiając go na bocznej, wprowadzam moto do garażu, zmywam wszelakie zwłoki, które nagromadziły się na moto, stawiam na centralkę, przykrywam i idę spać

Co do stabilności, i tu i tu stoi stabilnie, jakby miał tak łatwo spadać z centralki, to ryzykiem było by smarowanie, a nie daj Boże naciąganie łańcucha, a jest wręcz odwrotnie. Na mniej stabilnym podłożu na pewno dużo rozsądniejszą opcją jest postawienie moto na centralce. W pozostałych przypadkach nie ma to większego sensu.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Robie podobnie przy bandicie, na centralnej w garazu a gdziekolwiek poza garazem na bocznej. We wczesniejszej cbr-ce ktora miala tylko boczna podstawke od poniedzialku do piatku stala na takim podnosniku pod wachacz(nie wiem jak to sie dokladnie nazywa) a ze moglem jezdzic tylko w weekendy to stala te 2 dni na bocznej stopce nawet w garazu.
- Oastra
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 28/2/2015, 19:55
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości