przez henio12323 » 21/6/2016, 19:06
to polecam kup sobie na sztuki oryginalną uszczelke ( samorobione nie zdadzą egzaminu, zamienniki mogą byc róznej jakosci, silikon nie zawsze jest wyjsciem )
zobacz dokładnie czy nie ma uszkodzen, czy tulejki ładnie pasują itp itd.
sama pokrywe o ile nie ma kanałów olejowych mozesz na czyms płaskim lekko przeszlifować - ale to na prawde chodzi praktycznie o zmiatowienie, na pewno nie ma co zbierac 5 mm
i dalej - dokręć jak serwis nakazał z kluczem dynanometrycznym - jak nie masz, to powkręcaj palcami, i zawieź moto do jakiegos serwisu, za piwo ci dokręcą.
ja podobnie miałem w ktmie - ciekło - to dokręcałem a to ciekło jeszcze bardziej, potem sie ogarnąłem że im mocniej dokręciłem tym w przerwach miedzy srubami dekiel bardziej odstawał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW