[Honda VTR SP1] Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"
Posty: 11
• Strona 1 z 1
[Honda VTR SP1] Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"
Dyskusja na temat: Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VTR SP1 - sport przez duże "V2"
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Jestem posiadaczem VTR z roku 98 , wszystko sie zgadza , podczas jazdy musze wkladac sporo fizycznej sily w prowadzenie .Z tym spadaniem ksiazek ,to leka przesada fabryczne mufflers nie sa takie glosne.Dosc drogi w utrzymaniu.Chlopaki z servisu hondy nazywaja go{japonskie Ducati}.Teraz wiem dlaczego ,fajnie napisane.<br><hr>Stasiek811
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Trzeba dodać, że ten silnik (podobnie do VFR800Fi) posiada rozrząd bezobsługowy, na kołach zębatych... Firestorm (VTR1000F) ma łańcuch, i wadliwe sprężynki napinacza. Jeśli strzeli to łańcuszek przeskakuje i dochodzi do kolizji... SP1 była motocyklem dopracowanym, szybkim i brutalnym jak napisał autor...
Jest tym czego na przykład ja oczekuje od motocykla... Zapasu brutalności, który można "kiełznać i ogarniać" latami dochodząc do perfekcji... Nie ma co ukrywać... Żeby ogarnąć R4 potrzeba znacznie mniej uwagi i nauki niż do szalonego V2...
A to właśnie dzikość lubię w motocyklu... Nie Vmax, a szalone przyspieszenie już z dołu mocy...
Polecam każdemu, kto szuka, czegoś innego w sporcie <br><hr>miki1406
Jest tym czego na przykład ja oczekuje od motocykla... Zapasu brutalności, który można "kiełznać i ogarniać" latami dochodząc do perfekcji... Nie ma co ukrywać... Żeby ogarnąć R4 potrzeba znacznie mniej uwagi i nauki niż do szalonego V2...
A to właśnie dzikość lubię w motocyklu... Nie Vmax, a szalone przyspieszenie już z dołu mocy...
Polecam każdemu, kto szuka, czegoś innego w sporcie <br><hr>miki1406
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam do czynienia z firestorm'em (brat śmiga)... Na akcesoryjnych wydechach bez dbKiller'ów zastała okrzyknięta ksywą "helikopter" - głośna - to mało powiedziane Ale mi się to podobaKomentatorzy napisał(a):Jestem posiadaczem VTR z roku 98 , wszystko sie zgadza , podczas jazdy musze wkladac sporo fizycznej sily w prowadzenie .Z tym spadaniem ksiazek ,to leka przesada fabryczne mufflers nie sa takie glosne.Dosc drogi w utrzymaniu.Chlopaki z servisu hondy nazywaja go{japonskie Ducati}.Teraz wiem dlaczego ,fajnie napisane.<br><hr>Stasiek811<br>
Co do kosztowności eksploatacji, należy pamiętać, że V2 lubi "nafte" jak miś miodek Można zejść do spalań turystycznych 7-8l, ale to męczarnia... Przy "normalnej" eksploatacji może dojść do 18l/100km.
Z drugiej strony kto patrzy na spalanie kupujÄ…c sporta <br><hr>miki1406
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Znowu Honda, jednak tylko Hondy są niesamowite dla redaktora naczelnego. To już lepszy jest Tl 1000 R.<br><hr>glaca
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W niejednej "RR-ce", z tą BMW na czele, zastąpienie rozrządu łańcuchowego rozwiązaniem z kołami zębatymi, uszczęśliwiłoby niejednego użytkownika takiego motocykla. Ech...<br><hr>addari
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgarnij darmową przejażdżkę super samochodem lub motocyklem - <a href="http://tnij.org/zgarnijprzejazdzke" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://tnij.org/zgarnijprzejazdzke</a><br><hr>AdamD1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak SP01 wyszedł, Ducati miało już 996(oznaczoną jako 916SPS, potem od 1999- 996 ), jeden z ostatnich "charakternych", konkretnych, wizjonerskich motocykli japońskich, zająłby oczywiście poczesne miejsce w moim "garażu marzeń" obok NR750, ZXR 750( "odkurzacz"),Suzi GSXR 750R, TLR, Yamahy OW1, no i całej masy Ducatów <br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie masz pojęcia o czym piszesz.<br><hr>Y.Komentatorzy napisał(a):Znowu Honda, jednak tylko Hondy są niesamowite dla redaktora naczelnego. To już lepszy jest Tl 1000 R.<br><hr>glaca<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz absolutną rację łańcuchy grzechoczą i się wyciągają a koła są niemal niezniszczalne i wydaja fajny świst. Czasem to aż zastanawiam się co kierowało producentami żeby zastosować 2 zębatki i łańcuch zamiast 2 kół zębatych, przykłady to napęd pompy olejowej i wody np. w FZS 1000 tylko po to żeby grzechotał, w GSF 1200 są tam np koła zębate inny przykład to rozrząd w Fiacie 126p, Polonezie, Skodzie favorit, CC 700 i czy nie można tego zrobić jak w Żuku albo ursusie C330. Jedyne sensowne wytłumaczenie to że łańcuch ma się wyciągnąć i grzechotać żeby ktoś musiał naprawiać.<br><hr>FZS 1000Komentatorzy napisał(a):W niejednej "RR-ce", z tą BMW na czele, zastąpienie rozrządu łańcuchowego rozwiązaniem z kołami zębatymi, uszczęśliwiłoby niejednego użytkownika takiego motocykla. Ech...<br><hr>addari<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gniot Suzuki TL? Bez komentarza...<br><hr>karakaKomentatorzy napisał(a):Znowu Honda, jednak tylko Hondy są niesamowite dla redaktora naczelnego. To już lepszy jest Tl 1000 R.<br><hr>glaca<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości