przez henio12323 » 14/6/2016, 20:35
klocki, pompa, zacisk, przewód - wszystko jednym słowem ;P to takie strzelanie i jasnowidzenie które nie ma sensu
po kolei diagnozuj i sprawdzaj. zdemontuj zacisk, ponaciskaj klamke, zobacz czy sie w ogóle tłoczki ruszają. tak w zasadzie to 1 czynnosc to zobacz cyz w ogóle masz jeszcze płyn, sprawdź stan klocków.
jak klocki jeszcze jako takie są ( w sumie to nawet bez okładzin same blachy powinny w miare "skutecznie" hamować.
jak nie wiesz co do czego, co jak robić to zrób pełen mały serwis
1) zdejmij klocki, jak sÄ… mocno zuzyte od razu warto zmienic
2) skontroluj stan tarczy czy nie ma juz wyżłobien głębokich.
3) rozbierz zacisk na 2 częsci. przeczysc i przesmaruj elementy prowadzące ( te bolce i otwory - rozbierzesz to zobaczysz o co chodzi ) warto to przesmarować jakims dobrym smarem który nie zostanie wypłukany w pierwszej lepszej kałuzy.
4) tłoczki fajniie jakbys całkie wyjał ( mozn najwygodniej odkręcic cały przewód z zacisku i dmuchać tam spręzarką - uwaga bo strzelą ) same tłoczki, wyczyscic porzadnie, jak są jakies rysy lekko spolerować czymś. - im gładsze tym lepsze)
5) kup sobie w motoryzacyjnym smar do tłoczków kosztuje pare zł, i wysmaruj je i poskładaj.
6) poskładaj wszystko do kupy
7) zalej nowym płynem i porządnie odpowietrz
- hebel bedzie jak nowy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW