Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Yamaha MT10 - pierwsze wrażenia
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Yamaha MT10 - pierwsze wrażenia

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Yamaha MT10 - pierwsze wrażenia

Postprzez Ścigacz » 13/5/2016, 20:24

Dyskusja na temat: Yamaha MT10 - pierwsze wrażenia
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha MT10 - pierwsze wrażenia
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 13/5/2016, 20:24

ja bym zmienil charakterystykę mocy i ucialbym wcześniej szczyt pomniejyzl moc kosztem jeszcze większego cigu w dole i srodku z 160 kucy bym zrobil 130 kucy więcej momentu i mocy w dole i na srodku ooczywiscie wtakiej konfiguracji moto w kwesti ciągu na prostych niemialoby szans z s1000r czy ktm ale takie mam preferencje odnośnie moto tej klasy zyli masywny ciag w dole i na srodku kosztem góry .<br><hr>m12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2016, 20:24

ja bym zmienil charakterystykę mocy i ucialbym wcześniej szczyt pomniejyzl moc kosztem jeszcze większego cigu w dole i srodku z 160 kucy bym zrobil 130 kucy więcej momentu i mocy w dole i na srodku ooczywiscie wtakiej konfiguracji moto w kwesti ciągu na prostych niemialoby szans z s1000r czy ktm ale takie mam preferencje odnośnie moto tej klasy zyli masywny ciag w dole i na srodku kosztem góry .<br><hr>m12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2016, 08:32

Komentatorzy napisał(a):ja bym zmienil charakterystykę mocy i ucialbym wcześniej szczyt pomniejyzl moc kosztem jeszcze większego cigu w dole i srodku z 160 kucy bym zrobil 130 kucy więcej momentu i mocy w dole i na srodku ooczywiscie wtakiej konfiguracji moto w kwesti ciągu na prostych niemialoby szans z s1000r czy ktm ale takie mam preferencje odnośnie moto tej klasy zyli masywny ciag w dole i na srodku kosztem góry .<br><hr>m12<br>
To wtedy dostałbyś takiego Bandita, który ciągnie od spodu jak lokomotywa a przy wyższych obrotach (prędkościach) brakuje mu mocy<br><hr>olos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2016, 20:28

Komentatorzy napisał(a):ja bym zmienil charakterystykę mocy i ucialbym wcześniej szczyt pomniejyzl moc kosztem jeszcze większego cigu w dole i srodku z 160 kucy bym zrobil 130 kucy więcej momentu i mocy w dole i na srodku ooczywiscie wtakiej konfiguracji moto w kwesti ciągu na prostych niemialoby szans z s1000r czy ktm ale takie mam preferencje odnośnie moto tej klasy zyli masywny ciag w dole i na srodku kosztem góry .<br><hr>m12<br>
Komentatorzy napisał(a):To wtedy dostałbyś takiego Bandita, który ciągnie od spodu jak lokomotywa a przy wyższych obrotach (prędkościach) brakuje mu mocy<br><hr>olos<br>
dokładnie tak :) o bandicie 1200 oczywiście piszesz ,choć niedokonca bo jednak 130 koni to więcej niż 110 które maja bandity 1200 na hamowniach tyle pokazuje producent podaje98 koni no i bandit wazy chyba 250 kg a mt 10 200 kg wiec nadal jednak mt10 byłoby wyraznieszybsze naprostej niż bandit 1200 ale zgadzam sieztoba taka charakterystyka jaka ma n=bandit 1200 właśnie mi sie podoba konkretny doł i srodek jak turbodislu kosztem ciągu na maxa czyli wy.....ego w kosmos szczytu mocy :) <br><hr>m12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2016, 20:33

Komentatorzy napisał(a):ja bym zmienil charakterystykę mocy i ucialbym wcześniej szczyt pomniejyzl moc kosztem jeszcze większego cigu w dole i srodku z 160 kucy bym zrobil 130 kucy więcej momentu i mocy w dole i na srodku ooczywiscie wtakiej konfiguracji moto w kwesti ciągu na prostych niemialoby szans z s1000r czy ktm ale takie mam preferencje odnośnie moto tej klasy zyli masywny ciag w dole i na srodku kosztem góry .<br><hr>m12<br>
Komentatorzy napisał(a):To wtedy dostałbyś takiego Bandita, który ciągnie od spodu jak lokomotywa a przy wyższych obrotach (prędkościach) brakuje mu mocy<br><hr>olos<br>
Komentatorzy napisał(a):dokładnie tak :) o bandicie 1200 oczywiście piszesz ,choć niedokonca bo jednak 130 koni to więcej niż 110 które maja bandity 1200 na hamowniach tyle pokazuje producent podaje98 koni no i bandit wazy chyba 250 kg a mt 10 200 kg wiec nadal jednak mt10 byłoby wyraznieszybsze naprostej niż bandit 1200 ale zgadzam sieztoba taka charakterystyka jaka ma n=bandit 1200 właśnie mi sie podoba konkretny doł i srodek jak turbodislu kosztem ciągu na maxa czyli wy.....ego w kosmos szczytu mocy :) <br><hr>m12<br>
i tak np. wolałbym 4 biegi 150 nm płąsko rozlozenen od dolu do góry i 100 km szeroko na szczycie w zakresie od 6 do 8 tys obr/min niż 150 km przy 10 tys obrotow dość wasko zresztą to już bez znaczenia i 100 nm dość dobrze tez rozlozoene i 6 biegow na codzien opcja nr 1 sprawdzi się o wiele lepiej dla kierowcow z brakiem ambicji wyścigowych czysta elastyka i mało wachlwoania biegami natomiast druga opcja oczywiscia neida szans pierwszej w jakimkolwiek starciu torowym czy na prostej itd. zrobi wiatrak z opcji nr 1 ;) ale gdybym miał wybierac identyczny motocykl tylko roznica bylbyb te 2 przedstiwione silniki z cała pewnoscia wzialbym opcje nr 1 bo takie mam preferencje w jeździe niezalezy mi na wybujałych osiągach podczas jazdy nagranicy .<br><hr>m12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr