a więc uwaga bo za chwilę Cie zjadą że "to żadne doświadczenie i wsiadaj na gs500/cb500"
także zamiast sugerować modele to powiem co wiem:
-636 zx6 (jest dla mnie dość mały a mamy ten sam wzrost, zielone jest wredne, jak chcesz typowo sportowej jazdy to śmiało)
-gix600 (niewygodny, mocny, technicznie chyba tylko konkuruje z r6)
-hondy (
f4i byłby dobry jako kolejny krok bo jest w miarę przyjazna, a ponadto weźmiesz na to pasażera i nie będzie chciał uciekać od razu, 600rr dużo mniej wygodna ale wiadomo... skalpelek)
-r6 (no tłumaczyć chyba nie trzeba że to największa chyba wścieklizna z 600, bardziej wrażliwa na zaniedbania niż gix)
954
najbardziej wściekły blady od hondy (chyba lepiej już byś miał na 1000rr) ale litr po 250 to dla odważnych i tak bardzo duże ryzyko więc do tego nie będę namawiać
jak wejdziesz na ponad 100 konny sportowy motocykl to pomyśl o ile bardziej niepewnie by było na czymś co już jest najwyższą półką
btw
Niedlugo robię kat. A
jak odwiniesz na prostej drodze w niezabudowanym tym gladiusem albo xj na 2 albo 3 biegu (zależy od wordu) to zweryfikujesz jaka jest różnica