żarówki
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
żarówki
co będzie lepszym efektem h4, z tej  (otwórz link) aukcji 6000K czy tej  (otwórz link) ledówka ?
przenoszę do działu akcesoria motocyklowe
lagiboy
				
			przenoszę do działu akcesoria motocyklowe
lagiboy
- zxcvbnm
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 27/3/2016, 12:44
 
Kurcze lepiej zainwestuj w porządną markową żarówkę i nie kombinuj. Jak chcesz mieć xenon look to daj do klosza Osram Nightbreaker. Zacna żarówka ładnie świecąca i przy okazji gwarantująca bezpieczeństwo.
				
			- wierzew
 - Świeżak
 - Posty: 43
 - Dołączył(a): 16/7/2012, 09:17
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: żarówki
zxcvbnm napisał(a):co będzie lepszym efektem h4, z tej (otwórz link) aukcji 6000K czy tej (otwórz link) ledówka ?
Po pierwsze, żadna z tych żarówek nie ma homologacji i możesz za nią stracić dowód, albo nie przejdziesz przeglądu. Po drugie, homologowane żarówki halogenowe, mają w specjalny sposób zaprojektowany żarnik, tak żeby kierował światło w dokładnie takie, a nie inne miejsce na odbłyśniku dzięki czemu zapewniają odpowiedni rozkład światła. W tym jak świeci reflektor, połowę odgrywa żarówka. Te wymienione przez Ciebie będą świecić ogólnie wszędzie, ale nie tam gdzie trzeba, ogromna ilość rozproszonego światła, reflektory moto i tak dają mocniej po oczach niż samochodowe, z racji wysokości ich umieszczenia, jak wsadzisz takie wynalazki, to kiedyś dostaniesz za to przykładny wiper*ol imo.
Xenon potrzebuje albo soczewki, albo specjalnie zaprojektowanego odbłyśnika, który w odpowiednim momencie będzie odcinał światło i różni się to wyraźnie od standardowego ułożenia LHD/RHD, bardziej przypomina ułożenie snopa światła w reflektorach symetrycznych, ale to nadal nie do końca to, bo dają mnóstwo światła rozproszonego, co w Zenonach jest niedopuszczalne.
Jeżeli chodzi o ten LED, podobna sprawa jak z Zenonami, jeżeli będzie siedziała porządna, mocna dioda, to primo - żarówka będzie kosztować fortunę i nadal nie będzie miała homologacji, secundo, i tak będzie świecić gdzie będzie chciała, bo LED ma całkowicie inne rozproszenie światła niż standardowa żarówka halogenowa. A jeżeli będzie to tani LED, to nie dosyć, że będzie świecił jak światło pozycyjne, to też wszędzie, byle nie tam gdzie powinien
Poważnie, kup sobie lepiej porządną halogenową H4. Coś w stylu Osram Nightbreaker, Philips White Vision, Philips X-treme Vision, Bosh Xenon Silver, Bosch Gigalight +120, która w tym roku zastąpiła Plus 90-ki. Miałem wszystkie poza nowymi Boschami, Philips X-treme [którego mam obecnie] daje najbielsze światło i świeci na prawdę równo i mocno. Gigalighta przetestuję w tym sezonie
PS. Jeżeli chodzi o żarówki H7, to Nightbreakery, pomimo ceny i renomy, wymiękają z Philipsami, mam X-treme w mijania i drogowych, White Vision w halogenach, wcześniej wszędzie siedziały Osramy i różnica jest na plus Philipsów...póki nie spadnie deszcz, bo dają tak białe światło, że na mokrym asfalcie nic nie widać
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
			I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
- 
				

Glenroy - Moderator
 - Posty: 2835
 - Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
 - Lokalizacja: LPU
 
Co do Osramów to muszę się nie zgodzić, mam zupełnie inne wrażenia. Zresztą widziałem bodaj 2 testy żarówek - w Motor Sporcie i Moto Świecie i tam co prawda obie żarówki były wysoko, ale jednak Osram był wyżej.
				
			- wierzew
 - Świeżak
 - Posty: 43
 - Dołączył(a): 16/7/2012, 09:17
 - Lokalizacja: Warszawa
 
			Posty: 6
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości