A7 x napisał(a):Pomyśl nad ER5 w cenie do 4-5k.
Sprzedasz w następnym sezonie, albo za dwa sezony z niewielką stratą, dołożysz i kupisz coś bardziej docelowego.
Zdecydowanie łatwiej będzie odsprzedać GS500, chociażby ze względu na to, że jako jedyny z klasy 500 łapie się pod A2 bez żadnych modyfikacji. Na sprzęty pokroju ER-5 skończyło się już branie i może być problem z odsprzedaniem tego po kilku latach. Teraz, ktoś kto robi A2, kupuje moto spełniające warunki dla kat. A2, pod to z klasy 500 podchodzi tylko GS500, a ktoś kto później przechodzi na kat. A, bądź od razu robi kat. A szuka raczej czegoś mocniejszego, a jeżeli już, szuka w klasie 500, to i tak wybierze albo GS500, albo CB500, bo są po prostu lepsze i łatwiejsze w późniejszym pozbyciu się. To oczywiście tylko moja subiektywna opinia.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"