Zobacz wÄ…tek - Opony - dolacz swoja opinie/zapytanie na temat firmy, modelu
NAS Analytics TAG

Opony - dolacz swoja opinie/zapytanie na temat firmy, modelu

Wywalac wszystko jak leci

Postprzez Zekori » 6/5/2015, 00:00

Szukam opon do CBR F4i Sport.
Tyłu zostało na jakieś 3k km więc zaraz będzie koniec no i na zaś wymienię też przód.
Jeżdżę w każdych warunkach więc guma musi też trzymać w deszczu.Dużo jeżdżę z plecaczkiem+ często zdarzają nam się dłuższe wypady do 400 km.Na ten sezon przewiduję też trochę wizyt na torze i szkoleniach.
Przebieg na sezon ze względu na wyjazd w sierpniu myślę,że dobije najwyżej do 10 k i miło by było gdyby komplet tyle wytrzymał.
Procentowo 50/50 miasto/trasa
Nie gumuje,nie pale kapcia.
Za to winkle pokonuję bardzo chętnie i tutaj liczę na dobrą przyczepność.

CoÅ› polecicie?:)
Zekori
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/3/2012, 23:12
Lokalizacja: Szczecin


Postprzez lagiboy » 6/5/2015, 22:27

michelin pilot power, przyzwoita guma tylko trzeba ją rozgrzać a grzeje się szybko. na zimno plastikowa.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35


Postprzez Zekori » 7/5/2015, 00:22

Mam okazję wziąć po taniości Angele ST z 2014,będą w czymś gorsze od Michelinów?
Zekori
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/3/2012, 23:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SlowMotion » 7/5/2015, 07:48

To są trochę bardziej turystyczne, twardsze gumy. Zrobisz na tym większy przebieg niż na PP ale kosztem przyczepności. Mimo wszystko jest to dobra guma i jeśli nie jeździsz cały czas na rantach opony to powinieneś być zadowolony.
Avatar użytkownika
SlowMotion
Świeżak
 
Posty: 461
Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Zekori » 7/5/2015, 18:11

Rozumiem.Pilot Powery mam założone teraz i w pogodę jak dzisiaj czyli lekki chłodek ze słońcem+asfalt po deszczu guma jest nie do rozgrzania w mieście więc często łapie uślizg.No,ale jak Angele będą gorsze pod tym względem to zostane przy tych co mam
Zekori
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/3/2012, 23:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SlowMotion » 7/5/2015, 19:13

Pod kątem jazdy na deszczu wcale nie muszą być gorsze. Bardziej 'sportowe' gumy mają często mniej bieżnika po bokach przez co gorzej radzą sobie na deszczu niż te drogowe. Nie mam między tymi dwoma modelami bezpośredniego porównania, więc nie chcę się wypowiadać, może ktoś inny miał obie gumy i powie coś więcej.

Jeśli miałbym porównywać to angele st stawiałbym na jednej półce z pilot road'ami, a te według producenta są lepsze na mokrym niż pilot powery
Avatar użytkownika
SlowMotion
Świeżak
 
Posty: 461
Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Zekori » 7/5/2015, 20:05

Przód mam świeży więc założę najwyżej sam nowy tył i akurat kolejna wymiana zgra się z końcem przodu.
Najwyżej wtedy wezmę Angele.
Szczerze powiedziawszy to Micheliny mocno mnie zniechęcają do dynamiczniejszej jazdy po mokrym.Dzisiaj mimo małego wychylenia w zakręcie,każde metalowe łączenie na moście równało się uślizgowi tyłu.
Może kwestia temperatur.
Zekori
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/3/2012, 23:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez grzec » 6/7/2015, 20:36

tył Dunlop Sportmax D214 + przód Michelin PowerOne 2CT i jest klei jak wściekłe
grzec
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 13/6/2015, 08:04

Postprzez taksobie » 11/7/2015, 16:55

Jakie polecacie dobre opony do CBR 600 f4? Przód robi się łysy, tył wygląda lepiej, ale za to jest wulkanizowany. Generalnie zanim kupiłem motocykl postanowiłem, że motocykl to nie samochód i na opony nie będę oszczędzał. Przed chwilą miałem pierwsze shimmy w życiu więc nadszedł czas na ten wydatek. Nie jest tak, że cena nie gra roli, ale chciałbym porządne opony. Tak więc co doradzicie?
CBR 600 f4
taksobie
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/11/2014, 18:30
Lokalizacja: Sopot

Postprzez lagiboy » 12/7/2015, 00:34

michelin pilot power, obejmuje cały zakres Twoich potrzeb od codziennej jazdy nawet po amatorski tor tylko daj im chwile na rozgrzanie.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez taksobie » 12/7/2015, 03:25

Czy wszystkie Piloty są godne polecenia (1,2 i 3)? Jakiego wieku w oponach nie przekraczać?
CBR 600 f4
taksobie
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/11/2014, 18:30
Lokalizacja: Sopot

Postprzez lagiboy » 12/7/2015, 04:07

tutaj (otwórz link)
zwykłe pilot power, chcesz to możesz sobie 2CT założyć to będziesz mógł się trochę niżej składać ale zwykła PP jest wystarczająca żeby zejść na 50 stopni i zedrzeć kolano. sprzedają się bardzo dobrze, rozmiar masz tak popularny 120/70 (58W) przód i 180/55 (73W) tył więc szansa że kupisz stare jest mała. ode mnie z pracy człowiek jeździ na pilot road 2 CBR600F 2011, drugi GSF1200N 2004 na pilot road 3. wszystko zależy od tego jak chcesz jeździć ale juz widać że dałeś w palnik skoro Ci zatrzepotała kiera. Pilot Power. następny zestaw będziesz już sobie mógł poeksperymentować, na tych nauczysz się jeździć i guma nie będzie Cię ograniczać.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Laminator » 24/7/2015, 00:21

Też latam na Pilot Powerach,zwykłych.Spokojnie zamykam na nich przód i tył ,z kolanem nie ma na nich problemu.Uślizgi pojawiały mi się dopiero kiedy tył zaczynał się kończyć.
Jest tylko jedno "ale".Na zimne trzeba cholernie uważać,zwłaszcza jak jest trochę chłodniej i popada.Za to rozgrzane kleją się świetnie co dodaje trochę nad wyraz pewności siebie ;p.
@taksobie pamiętaj tylko,że z nowymi gumami 2 razy ostrożniej niż normalnie.Zmieniłem właśnie tylną Pilotke na nową i nawet dobre rozgrzewanie nic nie dało na uślizgi więc warto trochę kilometrów przejeździć spokojnie,żeby trochę świeżej gumy zeszło :)
Avatar użytkownika
Laminator
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58

Postprzez kristox » 13/10/2015, 10:06

Witam.

Nie jeżdzę po torze, nie jeżdzę po mokrym, nie jeżdzę turystycznie. Chociaż na tor w przyszłym roku moze raz sie wybiorę.

Pytanie: jakie opony do r1? Myslalem nad s20, supercorsami sp v2, rosso 2 i rosso corsa. S20 odradził mi kolega, mowil, ze w 600 mu sie ślizgały. Ktore z wymienionych opon pirelli beda najlepsze? Fajnie jakby wytrzymały z 3000-4000 tys km
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27

Postprzez kristox » 19/11/2015, 15:46

Pytanie nadal aktualne...
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27

Postprzez Zimny72 » 19/11/2015, 16:18

;) "3000-4000 tys km" to chyba żadna opona nie wytrzyma: (3000-4000) x 1000 km = 3-4 mln km. :D Ale rozumiem, że chodziło o 3-4 tyś km? ;) Trochę mało jak na taką lightową jazdę. Mnie Pirelli Sport Demon starczają na ok. 10 tyś km.
Moto Guzzi V7 - szkoda życia na brzydkie motocykle.
Avatar użytkownika
Zimny72
Zimny Drań
 
Posty: 1382
Dołączył(a): 13/1/2013, 23:07
Lokalizacja: Wesoła

Postprzez SlowMotion » 19/11/2015, 16:37

Zimny72 napisał(a):;) "3000-4000 tys km" to chyba żadna opona nie wytrzyma: (3000-4000) x 1000 km = 3-4 mln km. :D Ale rozumiem, że chodziło o 3-4 tyś km? ;)

tys. a nie tyś. skoro już się czepiamy ;-)

kristox napisał(a):Myslalem nad s20, supercorsami sp v2, rosso 2 i rosso corsa. S20 odradził mi kolega, mowil, ze w 600 mu sie ślizgały. Ktore z wymienionych opon pirelli beda najlepsze? Fajnie jakby wytrzymały z 3000-4000 tys km

Generalnie każde z tych opon może poza tyłem w supercorsach wytrzymają spokojnie 3-4 tys. km.

kristox napisał(a):Nie jeżdzę po torze, nie jeżdzę po mokrym, nie jeżdzę turystycznie. Chociaż na tor w przyszłym roku moze raz sie wybiorę.

Pytanie: jakie opony do r1? Myslalem nad s20, supercorsami sp v2, rosso 2 i rosso corsa.

Generalnie z tego co opisałeś nie potrzebne są Ci opony sportowe tylko drogowe. Opony sportowe potrzebują odpowiednich warunków do pracy, takie supercorsy przy drogowej jeździe mogą zachowywać się gorzej niż opony sportowo-turystyczne i to właśnie w tą półkę bym na Twoim miejscu celował. Co do konkretnych modeli niestety wiele nie polecę, ja kupiłem miesiąc temu metzelery m5 do użytku 70% droga 30% tor ale niestety jeszcze nie mogę się o nich wypowiedzieć.
Wiele zależy od stylu jazdy, ale pamiętaj że r1 to nie jest najlepszy sprzęt na drogę i nawet opony z najwyższej półki mogą Ci się ślizgać na drogowym asfalcie przy takiej ilości mocy przekazywanej na koło, także wszystko z rozwagą.
Avatar użytkownika
SlowMotion
Świeżak
 
Posty: 461
Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kristox » 19/11/2015, 18:41

3-4 tysiÄ…ce oczywiscie ;)

dzieki za odpowiedz
kristox
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27

Postprzez trzype » 29/2/2016, 05:42

Witam.
Potrzebuje opone na tyl, do mojej motorynki. Rozmiar 140/60 13. Zastanawiam sie miedzy
- Michelin City Grip
- Pirelli EVO 22
Jezdzic bede po UK, wiec glownie zalezy mi na dobrej przyczepnosci na mokrej nawierzchni i wytzymalosci.
Gilera Runner 50 SP
trzype
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15/7/2008, 16:13

Postprzez MarcinSmoto450 » 29/2/2016, 12:22

Witam
Mam szybkie pytanko .
W tym roku bede latał na Yamaha FZ 1 i przymieżam sie do kupna pirelli angel ST 120+190 ,
w necie czytałem opinie i znalazłem same pozytywy na ich temat .
Latam średnio szybko ale chce zrobic pare dłuzszych tras w tym sezonie , ktos latał na tych oponkach i może mi coś podpowiedzieć ...
Cena wyglÄ…da mega dobrze 600 zeta to w tej cenie nic lepszego nie znajde
na Allegro.

http://allegro.pl/pirelli-angel-st-120- ... 48873.html
Avatar użytkownika
MarcinSmoto450
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/12/2009, 10:53
Lokalizacja: Szczytna

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Smietnik



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê