Opony - dolacz swoja opinie/zapytanie na temat firmy, modelu
Pytanko. Jakie opony do gs500 zeby dobrze trzymaly zarowno w deszczu jak i na suchej nawierzchni, mile widziane byloby gdyby nie skonczyly sie po 10k km
-
Tristello - Świeżak
- Posty: 351
- Dołączył(a): 23/10/2014, 09:41
- Lokalizacja: RKR
jakie opony
witam wszystkich . W tym sezonie trzeba zakupic nowe opony do r1 takie co mozna pośmigać po torze i na drodze rozmyślam nad :
BRIDGESTONE BATTLAX S20 EVO
lub
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP V2
lub
PIRELLI diablo rosso corsa 2
jakieÅ› opinie
jak sprawujÄ… sie na drodze , na torze na suchym i na mokrym
jaki dystans
BRIDGESTONE BATTLAX S20 EVO
lub
PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP V2
lub
PIRELLI diablo rosso corsa 2
jakieÅ› opinie
jak sprawujÄ… sie na drodze , na torze na suchym i na mokrym
jaki dystans
-
red one - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 15/3/2015, 19:10
- Lokalizacja: Szczecin
Re: jakie opony
red one napisał(a):witam wszystkich . W tym sezonie trzeba zakupic nowe opony do r1 takie co mozna pośmigać po torze i na drodze
Polecam Metzeler M3

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Co myślicie o takim zestawie ? Potrzebuje do orania na r1 rn09 troche na torze troche na ulicy, nie chce drogich bo zajadę i będzie mi szkoda.
http://allegro.pl/show_item.php?item=5223714218
Dunlop qualifier 2014 tylko ten indeks do 210?
http://allegro.pl/190-50zr17-190-50-17- ... 54690.html
no i standardowo jakaś szmata na tył z 2011 roku
Będzie działać ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=5223714218
Dunlop qualifier 2014 tylko ten indeks do 210?
http://allegro.pl/190-50zr17-190-50-17- ... 54690.html
no i standardowo jakaś szmata na tył z 2011 roku
Będzie działać ?

- Re:Re
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 5/4/2015, 08:34
- goobydoobie
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 20/4/2015, 12:52
Witam. Skończyła się mi tylna opona michelin pilot power. Na przodzie jest taka sama, spokojnie jeszcze do końca sezonu. Pytanie brzmi czy mogę zakupić na tył 2ct i zostawić jeszcze przód ?
pozdrawiam
pozdrawiam
- january25101984
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 5/11/2012, 23:13
- Lokalizacja: Nowy SÄ…cz
Zawsze myślałem że forum jest po to by pytać, i uzyskiwać odpowiedzi. Tak też zrobiłem, to więc w czym problem? A tu jest forum szyderców. To że masz VIP, tym bardziej powinno zobowiązywać Cię do wyczerpującej odpowiedzi, by pomóc tym co mają świeżak. A jak masz z tym problem proszę nie udzielaj się w odpowiedziach do moich pytańInvi napisał(a):HahahaNo jasne że tak
Możesz założyć nawet zupełnie inny model i nic się złego nie stanie.
- january25101984
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 5/11/2012, 23:13
- Lokalizacja: Nowy SÄ…cz
january25101984 napisał(a):Zawsze myślałem że forum jest po to by pytać, i uzyskiwać odpowiedzi. Tak też zrobiłem, to więc w czym problem? A tu jest forum szyderców. To że masz VIP, tym bardziej powinno zobowiązywać Cię do wyczerpującej odpowiedzi, by pomóc tym co mają świeżak. A jak masz z tym problem proszę nie udzielaj się w odpowiedziach do moich pytańInvi napisał(a):HahahaNo jasne że tak
Możesz założyć nawet zupełnie inny model i nic się złego nie stanie.
odpowiedź na Twoje pytanie jest wyczerpująca.
tak możesz i nic złego się nie stanie nawet jeśli założysz inny model.

black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Zjadło mi oponę z przodu, po 12k km zużycie jest na granicy dopuszczalności. Z tyłu mam jeszcze sporo zapasu, więc wymieniam tylko przód.
Aktualnie mam Metzeler Roadtec M5. Nie mam wrażenia, żeby mnie ta opona ograniczała, ale mogę kupić lepszą/droższą, jeśli ma to sens.
Jeżdżę:
codziennie do pracy po mieście, 15-30km
co miesiÄ…c 100-400km autostrady
co miesiÄ…c 150-600km po drogach jednopasmowych
co miesiąc wyjeżdżam na bardzo ostre, fajne, ale wolne winkle (ograniczenie do 60km/h w całym regionie).
w każdych warunkach, chyba że droga jest przykryta śniegiem bądź zamarza.
tylko po asfalcie. Nie bywam na torach. Rzadko przekraczam limity prędkości. Nie ścigam się, nie palę gumy, nie robię wheelie.
Motocykl: BMW F800R.
Kochany Ścigaczku, jaką oponę na przód? Oraz dlaczego? Czy w moim wypadku odczuję różnicę?
z tego, co się zorientowałem, sensowne do wyboru to:
Metzeler Roadtec Z8 i M5
Metzeler Sportec M7 RR
Michelin Pilot Road 4
Michelin Pilot Power 3
Dunlop Sportsmart 3
Dunlop Roadsmart 2
Pirelli Diablo Rosso 2
Pirelli Angel ST
Pirelli Angel GT
Inne opony dopuszczone do użytku:
http://bmw-f-freigaben.de/bmw-f-800-r.html
Aktualnie mam Metzeler Roadtec M5. Nie mam wrażenia, żeby mnie ta opona ograniczała, ale mogę kupić lepszą/droższą, jeśli ma to sens.
Jeżdżę:
codziennie do pracy po mieście, 15-30km
co miesiÄ…c 100-400km autostrady
co miesiÄ…c 150-600km po drogach jednopasmowych
co miesiąc wyjeżdżam na bardzo ostre, fajne, ale wolne winkle (ograniczenie do 60km/h w całym regionie).
w każdych warunkach, chyba że droga jest przykryta śniegiem bądź zamarza.
tylko po asfalcie. Nie bywam na torach. Rzadko przekraczam limity prędkości. Nie ścigam się, nie palę gumy, nie robię wheelie.
Motocykl: BMW F800R.
Kochany Ścigaczku, jaką oponę na przód? Oraz dlaczego? Czy w moim wypadku odczuję różnicę?
z tego, co się zorientowałem, sensowne do wyboru to:
Metzeler Roadtec Z8 i M5
Metzeler Sportec M7 RR
Michelin Pilot Road 4
Michelin Pilot Power 3
Dunlop Sportsmart 3
Dunlop Roadsmart 2
Pirelli Diablo Rosso 2
Pirelli Angel ST
Pirelli Angel GT
Inne opony dopuszczone do użytku:
http://bmw-f-freigaben.de/bmw-f-800-r.html
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
jasnoksieznik napisał(a):
Jeżdżę:
codziennie do pracy po mieście, 15-30km
co miesiÄ…c 100-400km autostrady
co miesiÄ…c 150-600km po drogach jednopasmowych
co miesiąc wyjeżdżam na bardzo ostre, fajne, ale wolne winkle (ograniczenie do 60km/h w całym regionie).
w każdych warunkach, chyba że droga jest przykryta śniegiem bądź zamarza.
tylko po asfalcie. Nie bywam na torach. Rzadko przekraczam limity prędkości. Nie ścigam się, nie palę gumy, nie robię wheelie.
Motocykl: BMW F800R.
z tego, co się zorientowałem, sensowne do wyboru to:
Metzeler Roadtec Z8 i M5
Metzeler Sportec M7 RR
Michelin Pilot Road 4
Michelin Pilot Power 3
Dunlop Sportsmart 3
Dunlop Roadsmart 2
Pirelli Diablo Rosso 2
Pirelli Angel ST
Pirelli Angel GT
Inne opony dopuszczone do użytku:
http://bmw-f-freigaben.de/bmw-f-800-r.html
Ja dużo jeżdżę na oponach Michelin i tylko o tych się wypowiem.
Wg Twoich wymagań brałbym opony typu Pilot Road 3 albo 4. Powody: długo pojeździsz bo środek bieżnika jest z bardzo wytrzymałej mieszanki i się tak nie wyciera. Na okazjonalne winkle powolnego jeźdźca też w sam raz. Poza tym Pilot Road 3 i 4 są znakomite na mokrym, Michelin ma tu bardzo mało konkurencji i Pilot Road 4 jest klasą samą w sobie.
Teraz co do Pilot Power 3 to szkoda opony na Twoje wymagania

Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
-
mJZ - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa / Northampton
Poczytałem, popytałem i się okazało, że Niemcy są pod względem opon popaprani. Współczesne motocykle mogą jeździć na dwóch typach opon:
- homologowanych wraz z modelem motocykla przez producenta motocykla
- atestowanych przez producenta opon pod dany model motocykla
Atest/homologacja dotyczy KOMPLETU opon. Czyli nie można założyć przodu z atestem i innego tyłu z atestem, niż przewidział to producent opon/motocykla. Nie wystarczy rozmiar, tylko musi być dokładny model, a tabelki z atestami/kombinacjami można sobie wydrukować, kazać ostemplować w warsztacie i trzeba je wozić ze sobą!
W moim wypadku okazało się, że albo zmieniam przód i tył razem, albo zostawiam z tyłu Sportec M5 i jestem w moim wyborze ograniczony do sportowych opon Metzelera: M3, M5 i M7.
Nawet Roadtec Z8 na przód nie jest dopuszczony, jeśli z tyłu mam Sportec M5.
Ciekawe jak wyglÄ…da sprawa z motocyklami rejestrowanymi w PL, gdy jadÄ… do DE.
- homologowanych wraz z modelem motocykla przez producenta motocykla
- atestowanych przez producenta opon pod dany model motocykla
Atest/homologacja dotyczy KOMPLETU opon. Czyli nie można założyć przodu z atestem i innego tyłu z atestem, niż przewidział to producent opon/motocykla. Nie wystarczy rozmiar, tylko musi być dokładny model, a tabelki z atestami/kombinacjami można sobie wydrukować, kazać ostemplować w warsztacie i trzeba je wozić ze sobą!
W moim wypadku okazało się, że albo zmieniam przód i tył razem, albo zostawiam z tyłu Sportec M5 i jestem w moim wyborze ograniczony do sportowych opon Metzelera: M3, M5 i M7.
Nawet Roadtec Z8 na przód nie jest dopuszczony, jeśli z tyłu mam Sportec M5.
Ciekawe jak wyglÄ…da sprawa z motocyklami rejestrowanymi w PL, gdy jadÄ… do DE.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
No to powodzenia z takimi zasadami
W Anglii możesz mieć co chcesz.
M3 nie bierz, bo to staroć i mimo, że opona zła nie była w swoim czasie, to już od jakiegoś czasu produkowana nie była i te co są to trochę na półkach się wyleżały. Osobiście nie kupiłbym niczego starszego niż 3 lata.
Jak masz M5, to dokup M5, M7. Aczkolwiek jak wykończysz tył, to będziesz miał ten sam dylemat w niedalekiej przyszłości.

W Anglii możesz mieć co chcesz.
M3 nie bierz, bo to staroć i mimo, że opona zła nie była w swoim czasie, to już od jakiegoś czasu produkowana nie była i te co są to trochę na półkach się wyleżały. Osobiście nie kupiłbym niczego starszego niż 3 lata.
Jak masz M5, to dokup M5, M7. Aczkolwiek jak wykończysz tył, to będziesz miał ten sam dylemat w niedalekiej przyszłości.
Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
-
mJZ - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa / Northampton
mJZ napisał(a):M3 nie bierz, bo to staroć i mimo, że opona zła nie była w swoim czasie, to już od jakiegoś czasu produkowana nie była i te co są to trochę na półkach się wyleżały. Osobiście nie kupiłbym niczego starszego niż 3 lata.
a to ciekawe bo tu gość ma tego nieprodukowanego starocia z 2015
http://allegro.pl/metzeler-sportec-m3-1 ... 88840.html
sam siÄ™ w sumie przymierzam albo do tych albo m5
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
Datę produkcji mam na myśli.. bo "nowe"/nieużywane na rynku są i to w dobrych cenach. Data produkcji jest na oponie, zazwyczaj kombinacja liter z 4 cyframi (2 cyfry - który tydzień w roku, 2 cyfry - który rok). Jechałem na 7 letnim tyle i 9 letnim przodzie Pirelli Diablo Corsa przez około miesiąc po tym jak kupiłem kupiłem RR5 od emeryta z przebiegiem poniżej 6 tyś mil (przód ten sam na którym motocykl z linii produkcyjnej zjechał), zmieniłem na nowe Pilot Power 3 tego samego dnia gdy spojrzałem na date na Pirelli haha. I tak były całkiem wykończone i kwadratowe.
Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
-
mJZ - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa / Northampton
-
SlowMotion - Świeżak
- Posty: 461
- Dołączył(a): 7/11/2014, 22:22
- Lokalizacja: Kraków
Na stronie producenta napisane, że M3 zostały zastąpione M5.
M5 mamy już od chyba 5-6 lat.
Jak kupisz, to zrób zdjęcie numerów seryjnych na oponie i wklej tutaj.
M5 mamy już od chyba 5-6 lat.
Jak kupisz, to zrób zdjęcie numerów seryjnych na oponie i wklej tutaj.
Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
-
mJZ - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa / Northampton
Bridgestone Battlax BT-003 RS
Używał ktoś na drogach i może podzielić się spostrzeżeniami?
Ja od lat używam głównie opon Michelin (miałem też kilka Pirelli)
Ostatnio miałem kilka kompletów Michelin Pilot Power 3 a wcześniej kupowałem Pilot Power 2CT, czy również miałem okazję się przejechać trochę na Pilot Road 1,2,3. Były też inne marki.
Z Pilot Power 3 jestem bardzo zadowolony ale mimo wszystko chciałbym spróbować czegoś innego - np. Bridgestone. Początkowo myślałem o S20 Evo, ale to mniej więcej ten sam poziom co Pilot Power 3, dlatego zastanawiam się nad czymś poprzeczkę wyżej, ale wciąż na drogi - Battlax BT-003 Racing Street.
Już od pewnego czasu mój drogowy motocykl to dla mnie zabawka wyłącznie na ładną pogodę, więc myślę o czymś agresywniejszym, kosztem użyteczności na mokrym.
Więc jak się na nich lata?
Jak sie zachowują w zakrętach?
Jak szybko siÄ™ nagrzewajÄ…?
Ile wytrzymujÄ…?
Wady?
Zalety?
Używał ktoś na drogach i może podzielić się spostrzeżeniami?
Ja od lat używam głównie opon Michelin (miałem też kilka Pirelli)
Ostatnio miałem kilka kompletów Michelin Pilot Power 3 a wcześniej kupowałem Pilot Power 2CT, czy również miałem okazję się przejechać trochę na Pilot Road 1,2,3. Były też inne marki.
Z Pilot Power 3 jestem bardzo zadowolony ale mimo wszystko chciałbym spróbować czegoś innego - np. Bridgestone. Początkowo myślałem o S20 Evo, ale to mniej więcej ten sam poziom co Pilot Power 3, dlatego zastanawiam się nad czymś poprzeczkę wyżej, ale wciąż na drogi - Battlax BT-003 Racing Street.
Już od pewnego czasu mój drogowy motocykl to dla mnie zabawka wyłącznie na ładną pogodę, więc myślę o czymś agresywniejszym, kosztem użyteczności na mokrym.
Więc jak się na nich lata?
Jak sie zachowują w zakrętach?
Jak szybko siÄ™ nagrzewajÄ…?
Ile wytrzymujÄ…?
Wady?
Zalety?
Honda Fireblade | http://instagram.com/mjz_uk
-
mJZ - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa / Northampton
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości