przez henio12323 » 22/3/2016, 08:25
ale nawet jak ma to bedÄ… to jego doswiadczenia.
masz teraz jakies załozone - czego ci brakuje ? przełozenia sie dobiera pod styl jazdy czy mozliwosci. ja np mam pewne przełozenia w swoim moto - i czuje że np brakuje mi prędkosci na przelotach wiec niebawem zmieniam napęd 1 oczko więcej z przodu, albo troche mniej z tyłu. - i bede miał dobre przełozenie pod siebie.
a tobie moze byc odwrotnie - moze nie latasz na przelotach i chcesz agresywnosci - to zrób odwrotnie
tylko rady moge takie dać że najlepiej jak jest najwięcej zebów z przodu - w sensie im wiecej tym lepiej - i lepiej tyłem sobie bardziej operować ( kwestia zuzycia - wiecej zebów sie mniej zuzyje i mniej łancuch dostaje w tyłek )
i jeszcze że 1 ząb z przódu to jak 2-3 zęby z tyłu = ten sam efekt
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW