Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
xd
haaha a jeżeli chodzi o rame?
- dzika jazda
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 26/12/2015, 17:33
- Lokalizacja: przemyśl
z rama tez sporo roboty bo trzeba calutką dokładnie rozebrać ( wszystko musi byc zdemontowane) pozabezpieczac gwinty, i główke ramy - wypiaskowac i malowac proszkowo, koszta nie są ogromne za piaskowanie płaci sie srednio 50 zł, malowanie to drugie 50 zł. zalezy jak cena bys miał, wiem że i za 60-70 zł da sie wszystko ogarnąć, jak duza firma malarska, a malujesz np na czarno, to czy pomalują 200 elementów czy 200elementów i rame to dla nich praktycznie bez róznicy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
xd
dzięki serdeczne
- dzika jazda
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 26/12/2015, 17:33
- Lokalizacja: przemyśl
Jaki powinien być kąt pochylenia kierownicy w enduro a motocrossie? Bo podobno w motocrossie kierownica powinna być ustawiona równolegle do lag i to jest standard, a jak to jest w enduro? Ma to jakieś znaczenie np. na amortyzacje?
- naxozord
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14
podobnie, te pochylenie jak patrzysz z boku mniej więcej powinno byc równolegle z lagami - ALE to jest regulacja, bo jakby miało byc na stałe to by robili kwadratowe kierownice
i nie mieli by problemu z mocowaniami
amortyzacja nie ma znaczenia tutaj, im bardziej pochylisz kierownice do przodu - tym masz lepsze prowadzenie, np w motocyklach trialowych jest zwykle pochylona do przodu od tej pozycji równolegle do lag. z kolei jak pochylisz do siebie - to masz stabilniejsze prowadzenie na długich szybkich prostych, moto jest łatwiej utrzymac, trzeba do tego mniej siły, i ma mniejsza tendencje do wpadania w shimmy.
ja w KTMie mam praktycznie równo z lagami ustawione - tez troche zależy od gięcia kierownicy, kupiłem kiepską bo zagiętą lekko jak w chopperach ;D do tyłu konce kierownicy wygięte, i jak mam ustawioną w przód to mam nienaturalnie nadgarstki do zewnątrz wygięte - wiec tez trzeba sobie ustawic tak żeby tobie było wygodnie. ja preferuje proste kierownice, ( takie ze jak rozciągniesz cos pomiedzy koncówkami kierownicy to praktycznie przejdzie ta linia przez punkt mocowania ) wtedy jest lepsza pozycja na motocyklu ( łokcie szeroko nadgrarski prosto i luźno ustawione itp )


ja w KTMie mam praktycznie równo z lagami ustawione - tez troche zależy od gięcia kierownicy, kupiłem kiepską bo zagiętą lekko jak w chopperach ;D do tyłu konce kierownicy wygięte, i jak mam ustawioną w przód to mam nienaturalnie nadgarstki do zewnątrz wygięte - wiec tez trzeba sobie ustawic tak żeby tobie było wygodnie. ja preferuje proste kierownice, ( takie ze jak rozciągniesz cos pomiedzy koncówkami kierownicy to praktycznie przejdzie ta linia przez punkt mocowania ) wtedy jest lepsza pozycja na motocyklu ( łokcie szeroko nadgrarski prosto i luźno ustawione itp )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam dalej droczę się z problemem zmiany poziomu na iglicy,mam Cr 250 i nie mam pojęcia jak odkręcić śrubę i wyjąć iglice a nie chce robić nic na siłę by coś urwę jeszcze 

- Hubertus125R
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 23/5/2015, 17:10
- Lokalizacja: Gorlice
sciągasz linke, od góry masz srube - odkręcasz ją kluczem, i wychodzi iglica z zawleczką - co w tym trudnego ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja Cię rozumiem Henio tylko powiedz jakim kluczem mam to odkręcić jak blokuje mi linka? to raz a dwa to zwykły klucz mi tam nie wejdzie.
- Hubertus125R
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 23/5/2015, 17:10
- Lokalizacja: Gorlice
ale przeciez napisałem - linke sciągasz na początku... podwijasz spręzyne pod pokrywke, i wypinasz linke, - jak klucz zwykły nie wejdzie to kup niezwykły albo magiczny
- lub wrzuc zdjęcie tej przepustnicy od góry to ci powiem jaki klucz masz uzyc

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, mam pytanko. Jak wymienić łożysko górne amortyzatora cr 125 00'?
Są tam takie dwa zabezpieczenia, no i nie mam pojęcia jak je wyciągnąć.
http://imgur.com/a/WLNbK
Są tam takie dwa zabezpieczenia, no i nie mam pojęcia jak je wyciągnąć.
http://imgur.com/a/WLNbK
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
podwaz czymś cienkim ja sobie wziąłem mały wkrętak i zeszlifowałem na ostro i da rade podwazac takie rzeczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, poziom paliwa w gażniku Keihin PWK 39 jest prawidłowy jeśli benzyna takim sposobem jak na obrazu jest równo z uszczelką? ------> http://scr.hu/28j/apk5w
- naxozord
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wishtest - to juz zalezy od motocykla - ksiązka serwisowa to określa
naxozord - wieksza dysza to wiecej przepuszczonego paliwa
naxozord - wieksza dysza to wiecej przepuszczonego paliwa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a w czym masz problem ? nie miesci sie wał w karterach ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a co to za moto ? ewentualnie jakie masz łozyska ? kulkowe czy rolkowe ? jak kulkowe - to jest szansa ze ktos źle zbił wał, w serwisówce bedzie na pewno szerokosc wału ( szerokosc przeciwwag) i to sie ustawia podczas zbijania wału.
jak rolki - to mus byc na pewno luz osiowy opisany i dostępne musza byc podkładki dystansujące
kolejna sprawa - uszczelka miedzy kartery jest czy nie ? moze załozyłes jakas a fabrycznie jej nie ma ?
jak rolki - to mus byc na pewno luz osiowy opisany i dostępne musza byc podkładki dystansujące
kolejna sprawa - uszczelka miedzy kartery jest czy nie ? moze załozyłes jakas a fabrycznie jej nie ma ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości