Zacznijmy od tego ze pegaso i f650 były produkowane w jednej fabryce we Włoszech na silniku austriackiego rotaxa praktycznie nieśmiertelny (200tys to nie problem )jak się dba o sprzęt ale który wymaga jedynie wymiany świecy z zwykłej na stożkową bo benzyna lubi się osadzać na zwykłej i sa problemy z odpaleniem . spalanie nie może się różnić , głównie wina kierowcy, lecz i tak weźmie swoje bo to singiel przez co tez ma mocne hamowanie silnikiem. A co do problemów z sprzedażą to się nie dziwie bo większość ma kijowe zdjęcia lub nie znaną pełna historię ,bądź kosmiczna cenę. Co najwyżej może się zetrzeć linka od prędkościomierza przez te lata używania ale to są małe koszty.
Po prostu poszukaj Pegaso z silnikiem w dobrym stanie to posłuży na te parę lat bez awaryjnie. Tylko trzeba dbać o sprzęt
. A teorie spiskowe o elektryce sÄ… sÅ‚uszne jeÅ›li jakiÅ› tz. Janusz zaczÄ…Å‚ zmieniać ukÅ‚ad elektryczny bo mam Tuarega z 88 z tym silnikiem (pierwsza generacja pegaso 600 taki miaÅ‚a ) i odpala od razu elektryka dziaÅ‚a w 100% jedyne co w nim zrobiÅ‚em to ta Å›wiece i ukÅ‚ad hamulcowy. Tak to jest bez awaryjny a ma już 60tys km, zemnÄ… już 5tys km a mam ja od grudnia. Lecz to nie jest moja pierwsza aprilia , jezdiÅ‚em na jeszcze innych aprilia’ch i innych motocyklach typu adventure ale pegaso jest najlepsze w tej stawce do 650ccm w rozsÄ…dnej cenie ,dobre do turystyki , mocne bo az te 50KM ledwo Å‚apie siÄ™ na A2 oraz Å‚adnie wyglÄ…dajÄ…ce w porównaniu do innych