Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 5/2/2016, 17:06

marnie to widze, spawanie czegos takiego to potem jazda na bombie... w kazdeej chwili strzelic moze. nie taniej wyjdzie kupic uzywany wahacz bez kombinacji ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Nagaroth » 5/2/2016, 18:41

Znaczy się nie jest to duże pęknięcie, tylko większa rysa od łańcucha, więc no na tym jeździłem i było ok ale sobie myśle, a zaspawam żeby było idealnie.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez henio12323 » 6/2/2016, 14:19

oddaj do spawacza niech on to oceni - bo tutaj bardziej chodzi o fachowca od spawania a nie mechanika motocyklowego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez soro » 6/2/2016, 21:44

Jakie enduro w 2t 250 polecacie ?(może poza ktmami) Duża jest różnica w mocy między 4t 250 a 2t 250 ?
soro
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18

Postprzez henio12323 » 7/2/2016, 08:35

zalezy jaki buzet. z nowych huska = ktm, beta niezła ( ale starsza juz nie za bardzo ) gasgas gdzieś odstaje na tyłach stawki ale jeździ całkiem dobrze zwłaszcza jak dla amatora. ze starszych huski jeszcze tez mogą byc. starsze mówie około 2010 w góre bo ponizej tego rocznika to róznie bywa. Ogólnie od parunastu lat liderem enduro jest KTM i żadna marka go nie dogoniła. moze są jakiestam pojedyncze lepsze zalety innej marki niz ktma, ale podsumowując KTM zawsze wygra pod względem serwisu, kosztów, dostepnosci częsci, prowadzenia itp. 250 w 2T a 250 w 4T róznica znaczna. 2T sporo mocniejsza. 125 w 2T ma "podobne" osiągi jak 250 w 4T
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 7/2/2016, 15:34

Uzależniłem się od zadawania tu pytań. Mam połamany plastik od rolgazu. Przez to manetka bardzo słabo odbija bo guma zewnętrzna ją przychamowuję. Jakiś patent żeby nie kupować nowego plastiku ? :)
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 7/2/2016, 19:27

tak - nie jeździć wtedy nie bedzie to przeszkadzało
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 8/2/2016, 19:30

Postanowiłem, że na odciętym będę jeździł
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez Rysiog » 8/2/2016, 20:35

A) koszty utrzymania ktm sx 125 2003 rocznik w skali roku
B) czy crossówkami można jeździć często np. co drugi dzień a jeśli nie to czy hard enduro
C) Jaka jest cena 2001-0 ktm exc 125
Rysiog
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23/12/2015, 17:04

Postprzez henio12323 » 8/2/2016, 21:12

pytałeś juz... nie spamuj po całym forum
C) zablokowali ci dostep do allegro / olx ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez naxozord » 9/2/2016, 18:53

Witam, przez co mój ktm sx 125 może nie trzymać wolnych obrotów na ciepłym silniku? W sumie mogę wkręcić śrubę od wolnych bardziej ale później na zimnym są takie wysokie, że aż go szkoda. Kompresja ponad 13 bar.
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez henio12323 » 9/2/2016, 19:03

skład mieszanki zły, - cały gaźnik do regulacji. ciezko powiedziec co. zaczac mozna odczyszczenia jak jest szansa ze jest zasyfiony/ wystarczy ze masz np dysze wolnych obrotow przytkaną albo zakamienioną i juz mogą byc takie cyrki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez naxozord » 10/2/2016, 08:26

A śrubę od mieszanki wkręcam czy wykręcam żeby dać więcej powietrza?
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez henio12323 » 10/2/2016, 08:51

to sie zmienia skład a nie daje wiecej powietrza. jak chcesz wzbogacić to wykręcasz srubke.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez naxozord » 10/2/2016, 13:00

Aha czyli ja muszę wkręcić żeby zubożyć. Dzięki.
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez kris514 » 11/2/2016, 20:07

henio zależy w czym w 4t zazwyczaj regulacja jest bliżej cylindra i jeśli wkręcasz taką to mieszanka ubożeje w dopływ paliwa, natomiast w 2t zazwyczaj regulacja jest bliżej filtra i reguluje się nią dopływ powietrzna do komory pływakowej i w takim przypadku im bardziej wkręcisz tym więcej paliwa silnik dostaje (mowa o obrotach biegu jałowego).
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez naxozord » 12/2/2016, 08:51

To w końcu w 2t śrubę od regulacji mieszanki mam wkręcić czy wykręcić żeby było więcej powietrza?
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez soro » 13/2/2016, 21:52

Hejka, z jakiej firmy mogę kupić handbary z takimi małymi lusterkami wbudowanymi, takimi jak nie raz widziałem w nowych husqvarnach ? Drugie pytanie czy rozwiążą one sprawę z policją w razie zatrzymania ? (chodzi o to czy są przepisowe)
soro
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18

plastiki

Postprzez dzika jazda » 21/2/2016, 13:00

Mam pytanie. Chciałbym pomalować plastiki w yamaszce dt i niewiem czym . Z góry dzięki.
dzika jazda
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26/12/2015, 17:33
Lokalizacja: przemyśl

Postprzez henio12323 » 21/2/2016, 22:03

pędzlem :D


ogólnie nie polecam malowania duzy koszt jak chcesz bardzo dobrze pomalowac ( u lakiernika, specjalny lakier... itp itd ) ale i tak pare wyjazdów w teren i moto bedzie wyglądało tragicznie, plastiki barwione w masie mozna próbować odreanimować, - bedą wyglądały duzo lepiej niz malowane po paru wyjazdach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê