Zobacz wątek - Offtop dla Vip'ów
NAS Analytics TAG

Offtop dla Vip'ów

VIP Ścigacz.pl
_________

Postprzez suhy-19 » 19/11/2015, 17:54

Napewno sie dowiemy. Bo jak kupi to pewnie zawali caly temat w hp zdjeciami :D a 50km to bym mogl nawet maluchem jezdzic aby bylo tylko taniej :P
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW


Postprzez suhy-19 » 19/11/2015, 18:27

Zajebistosc niektorych osob sie nie zmiesci do seicento :twisted:
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW


Postprzez lagiboy » 19/11/2015, 19:53

kupiłby se yarisa 1.0 i też by jeździł i nie psułby się. ale tak jak suhy powiedział, jak się nie mieści do seicento to i do yarisa nie wejdzie. musi być powyżej 2.0 najlepiej z logiem mtm, brabusa albo abartha, z literką R, RS, Turbo, GT, Quattro, aż mnie dziwi czemu on sobie subaru imprezy nie kupi? albo nissana GTR.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Walenty » 19/11/2015, 20:18

suhy-19 napisał(a):Napewno sie dowiemy. Bo jak kupi to pewnie zawali caly temat w hp zdjeciami :D a 50km to bym mogl nawet maluchem jezdzic aby bylo tylko taniej :P


To może potrwać.
Ostatnio Integre typeR kupował.

Kurwa, jak ja się cieszę, że rozumu nie straciłem i najpierw kupiłem samochód. Bym musiał w zimę na łapach zapierdalać.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Glenroy » 19/11/2015, 20:41

lagiboy napisał(a):kupiłby se yarisa 1.0 i też by jeździł i nie psułby się. ale tak jak suhy powiedział, jak się nie mieści do seicento to i do yarisa nie wejdzie. musi być powyżej 2.0 najlepiej z logiem mtm, brabusa albo abartha, z literką R, RS, Turbo, GT, Quattro, aż mnie dziwi czemu on sobie subaru imprezy nie kupi? albo nissana GTR.


Ja np. będę bardzo szczęśliwy zamieniając swojego 2.8 quattro, na jakiegoś Fiata Bravo 1.4T, przy moim użytkowaniu diesel nie przejdzie, a taki 1.9jtdm to świetna sprawa. Do niedawna podobnie jak Kaai miałem gorącą głowę i szał dupy na fury pokroju A4 2.7T, 4.2FSI, jakieś inne wynalazki, ale jak zobaczyłem ile kosztuje utrzymanie takiego żęcha, to popadłem w depresję. Nawet Mondeo z 3 litrową V-ką bym przygarnął, bo jest lekko o połowę tańsze w utrzymaniu niż mój rumpel, za wymianę dwóch wahaczy w 16-letnim A4, mam kompletny przód w 10-letnim mondziaku... ;). A Bravo padł z racji, że nie potrzebuję takiej krowy jak mondek, 1.4T jest już żwawym rumakiem, wygląda świetnie, i nikogo nie posrało z cenami samochodów i części, jak ma to miejsce z rynkiem aut Niemieckich.

Walenty napisał(a):To może potrwać.
Ostatnio Integre typeR kupował.

Powodzenia, unikatowa fura pokroju Skyline, Supry etc. kosmicznie droga w zakupie, w utrzymaniu to już w ogóle jakieś herezje, jeździłem takim sprzętem, wbrew temu co mówił Kaai, prowadzi się przeciętnie, myślę że Focus MK2 w kwestii prowadzenia mógł by już wiekową integrę mocno pozamiatać na zakrętach. Do tego integra jest...sku**syńsko głośna w środku, gdybym miał nią jeździć na co dzień, to koniecznie musiał bym się zaprzyjaźnić ze stoperami, poważnie nie jest wiele ciszej niż pod kaskiem ;).
Ale pamiętajmy, że Kaai może przeznaczyć 1.500 miesięcznie na jego utrzymanie...nie wiem skąd on będzie brał taką kasę, ale ja mając co miesiąc, tak lekką ręką do wyrzucenia taką kasę, to kupił bym sobie nowego Hyundaia i40, albo Kię pro_Ceed a nie nastoletniego szrota ;)
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez madcap » 19/11/2015, 21:39

następne zagadnienie
zjebiaszcza instalacja LPG z NOX dla wozidła kaai
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez kravec » 19/11/2015, 21:54

senekkorzenna napisał(a):Dla mnie zabawne było jak na dojazd do pracy na uczelnie/zarobki oscylowały by pewne w okolicach 1750 zł/on chce auto 2-3 L.
Ubezpieczenie dla niego jakieś 1000 zł na rok przy takiej pojemności.Chociaż nikt nikomu nie może zabronić komfortu przy 50km dziennie.


Glenroy napisał(a):Ale pamiętajmy, że Kaai może przeznaczyć 1.500 miesięcznie na jego utrzymanie...nie wiem skąd on będzie brał taką kasę, ale ja mając co miesiąc, tak lekką ręką do wyrzucenia taką kasę, to kupił bym sobie nowego Hyundaia i40, albo Kię pro_Ceed a nie nastoletniego szrota ;)


No właśnie :)

Glenroy napisał(a):Ja np. będę bardzo szczęśliwy zamieniając swojego 2.8 quattro, na jakiegoś Fiata Bravo 1.4T, przy moim użytkowaniu diesel nie przejdzie, a taki 1.9jtdm to świetna sprawa. Do niedawna podobnie jak Kaai miałem gorącą głowę i szał **** na fury pokroju A4 2.7T, 4.2FSI, jakieś inne wynalazki, ale jak zobaczyłem ile kosztuje utrzymanie takiego żęcha, to popadłem w depresję. Nawet Mondeo z 3 litrową V-ką bym przygarnął, bo jest lekko o połowę tańsze w utrzymaniu niż mój rumpel, za wymianę dwóch wahaczy w 16-letnim A4, mam kompletny przód w 10-letnim mondziaku... ;). A Bravo padł z racji, że nie potrzebuję takiej krowy jak mondek, 1.4T jest już żwawym rumakiem, wygląda świetnie, i nikogo nie posrało z cenami samochodów i części, jak ma to miejsce z rynkiem aut Niemieckich.


Polecam auto :) Mam od maja- jestem zadowolony. Tylko Wersja standard mi nie lezy- dlatego niestety musiałem trochę dopłacić do Sporta. 1.9 mjtd. W tej chwili 190KM i 382NM, spalanie jeżdżąc po Łodzi dość dynamicznie- ok 7.6l/100km. Przy moich aktualnie skromnych zarobkach powinienem dać radę go utrzymać. Mogłem oczywiscie kupić to co wypisuje Kaai, ale to by mnie pogrążyło w pół roku :D

A prawda jest pewnie taka że jeździ starą corollą albo peugeotem 105- przecież to typowy internetowy lanser.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez madcap » 19/11/2015, 22:29

każdemu wg potrzeb.
ja tłukąc się dziennie (w obie strony licząc) 92 km (w tym miejskie korki w Gdyni) nie pozwolę sobie na takie dojazdy, na nic co w empirycznej średniej spalania ma powyżej 6,8.
zaznaczam, że żadne z wozideł nie jest zagazowane.
bo to co pali to jedno, ale przy takich przebiegach dochodzi jeszcze min. 1 serwis w roku w każdym z nich.
więc o2o jest w normalnym okresie jak zbawienie.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Walenty » 19/11/2015, 23:16

Glenroy napisał(a):
Walenty napisał(a):To może potrwać.
Ostatnio Integre typeR kupował.

Powodzenia, unikatowa fura pokroju Skyline, Supry etc. kosmicznie droga w zakupie, w utrzymaniu to już w ogóle jakieś herezje, jeździłem takim sprzętem, wbrew temu co mówił Kaai, prowadzi się przeciętnie, myślę że Focus MK2 w kwestii prowadzenia mógł by już wiekową integrę mocno pozamiatać na zakrętach. Do tego integra jest...sku**syńsko głośna w środku, gdybym miał nią jeździć na co dzień, to koniecznie musiał bym się zaprzyjaźnić ze stoperami, poważnie nie jest wiele ciszej niż pod kaskiem ;).


Nie mogę się zgodzić, jestem trochę w temacie.
Na ITR trzeba wyłożyć ze 30k zł.
W utrzymaniu podejrzewam, że będzie tańsza od Twojego audi. Nawet spalanie - średnio przy normalnej jeździe spodziewałbym się ok. 10-11L.

Z tym, że żal tego auta używać na co dzień. Choćby ze względu na tą tabliczkę z numerkiem w tunelu środkowym.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Vergon » 20/11/2015, 00:46

A mnie w odróżnieniu takie gdybanie Kaaia jakoś szczególnie nie rusza, nawet coś tam mogę czasami głos zabrać.
To jego pierwsza fura, na którą i tak z tego co mówi ma jakiś tam w miarę niezły budżet jak na pierwszą furę.
Gdybym był na jego miejscu te kilka ładnych lat temu to też bym nie wiedział po czym ma mi dvvpa jeździć, z tą różnicą że ja bym nie pytał na forum, tym bardziej motocyklowym ;)
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Walenty » 20/11/2015, 01:26

Vergon napisał(a):To jego pierwsza fura, na którą i tak z tego co mówi ma jakiś tam w miarę niezły budżet jak na pierwszą furę.


Jest trochę zbyt ambitny. 3.0 benzyna na pierwsze auto? Lexusy?

No i znam przypadki, co kupują auto od kilku lat, na prośbę, żeby przestali pier***** o 200konnych autach którymi są zainteresowani (dwa/trzy modele na miesiąc), mówią, że "badają rynek tylko" xD

Albo inny przykład. "Kurwa, kupuje saaba 280koni". I czym jeżdżą teraz? E36 LPG, które - przysięgam - brzmi jak TDS.

Lubię pogawędzić o wozach, ale kurwa bajdurzenie mnie nudzi. Później widzę tych wszystkich chłopaczków w hiperautach tankujących za 30.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez suhy-19 » 20/11/2015, 10:10

a co Ty Senek myślisz ze kaai na tej polibudze bedzie zarabial mniej jak 5tys :lol: ja poczekam na rozwoj sytuacji bo kaai juz duzo kupowal nawet r6 rj11 na tor :D
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez rosiboj » 20/11/2015, 10:18

Dzisiaj mlodzi maja inne problemy, ja na swoje 18 urodziny dostalem duzego fiata 1.3 ... w swoim wieku i bylo super, drugi kumpel dostal 1.5 i siedzielismy razem przed garazem pucujac i opowiadajac sobie niesamowte historie co te auta nie potrafia i jakie sa swietne :P Moj mial jeszcze orginalny lakier.

Tez mnie meczy troszke ciagniecie jednego tematu co mam kupic przez pol roku ... ale z drugiej strony rozumiem, czlowiek sie napina iles tam miesiecy po to zeby sie cieszyc, a konsumpcyjne nastawienie sprawia, ze poprzeczka stawiana jest coraz wyzej.


BTW lubie ogladac turbo kamere, jak te piekne auta przeistaczaja sie w szroty ... i tak mysle, ile z tych na ulicy to nienakrecone odcinki turbo kamery
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Vergon » 20/11/2015, 12:23

No o tym właśnie mówię, że nie wie po czym ma mu dvvpa jeździć i rozumiem to na swój sposób, skończy albo z głosem rozsądku, albo kupi jakieś stare 3l w benzynie i będzie miał pierwszą motoryzacyjną nauczkę.
Do wszystkiego trzeba dojść po swojemu, Ci bystrzejsi uczą się na cudzych błędach ;)

Moja pierwsza legalna/oficjalna (prawko) fura to była biała Fiesta 1.1 z '92r przejęta po rodzicach :D
Od razu zabrałem się za tuning przez duże "T"...wjechały LEDy podświetlające wewnętrzne klamki i nogi z przodu, niebieskie postojówki, gałka biegów w chromie, białe zegary które były papierową naklejką na seryjne i jak je montowałem to rozyebałem prędkościomierz, czarne szyby i szeroki felunek od Ałdi 80 :lol:
Jak sobie teraz przypomnę to... :lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rosiboj » 20/11/2015, 12:42

kto pamieta symfonie zaworow w polonezach na zbyt wysokim biegu?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez suhy-19 » 20/11/2015, 14:01

Jezeli chodzi o moje samochody to wszystkie wygladaly podobnie :P czyli gleba i duze alusy :D zaczynalem od cyvica potem golf 3, golf 4 i maluch (ktorego mam do dzisiaj) mercedes cl, alfa i focus :D a najwiecej wjebalem w golfa 4. Wartosc modyfikacji przekroczyla ok 3 krotnie wartosc samochodu :lol:
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez Walenty » 20/11/2015, 17:58

suhy-19 napisał(a):Jezeli chodzi o moje samochody to wszystkie wygladaly podobnie :P czyli gleba i duze alusy :D zaczynalem od cyvica potem golf 3, golf 4 i maluch (ktorego mam do dzisiaj) mercedes cl, alfa i focus :D a najwiecej wjebalem w golfa 4. Wartosc modyfikacji przekroczyla ok 3 krotnie wartosc samochodu :lol:


Foty albo nic takiego nie miało miejsca xD
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Czester » 20/11/2015, 19:06

rosiboj napisał(a):kto pamieta symfonie zaworow w polonezach na zbyt wysokim biegu?

Ja. Miałem dwa egzemplarze.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez suhy-19 » 20/11/2015, 19:52

Walenty to bylo jakies 5 lat temu :P i kilka fotek jest gdzies tu na forum. Ale oprocz gleby i felg to raczej nic nie widac ;) no moze jeszcze intercooler.

Same felgi i zawieszenie kosztowaly ponad 10k pln :D
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez kravec » 20/11/2015, 20:20

Ja tam jestem zwolennikiem modzenia takiego którego nie widać. Na forum Bravo jest typek- ma Bravo nawet nie w wersji sport tylko zwykły, jak to określa dziadkowóz. Auto ma ponad 280 kucy i około 500NM. Oczywiście układ hamulcowy również zmieniony. To powoduje zdziwienie :D
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do VIP Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr