przez henio12323 » 23/1/2016, 11:02
na kazdym biegu, pod róznym obciązeniem. skoro szlif cylindra to masz żeliwo a nie nicasil - takie motocykle NIGDY nie bedą chodziły tak dobrze jak na nicasilu, bedą gorzej oddawały ciepło wiec ciezej sie dociera. zaopatrz sie w swiece na wymiane, pare kropel lej wiecej oleju i mozesz mu troche wzbogacic mieszanke na gaźniku. jeździj zaczynajac od pyrkania ( pare minut ) potem stopniowo jeździj szybciej, po 1 baku praktycznie normalnie smigaj, ale nie dawaj mu pełnego palnika od razu i nie katuj na prosych. najlepiej sobie jeździc tak na luzaka na spokojnie na torze MX. tyle. wyjeździj ze 3 baki, a docieraj potem jeszcze dluzej.
co ile przystanek ? zalezy jak jeździsz, jak jest zimno na dworze itp itd. nie musisz czasami w ogóle sie zatrzymywac. ale tez nie mozesz jeździc z niedogrzanym silnikiem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW