Zobacz wątek - Jakie kolejne moto?
NAS Analytics TAG

Jakie kolejne moto?

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 26/10/2015, 21:25

silniki te same, generalnie to prawie te same motocykle, tylko wiadomo DRZ 400tlka - wiekszy motocykl.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kotlet9696 » 19/1/2016, 15:38

Odświeżę temat żeby nie zaśmiecać forum. Wybór padł na KLX 300. Dlaczego? Ładne sztuki za 5000zł się wyrwie bezproblemowo i nie będzie za ciężka. Chyba, że DRZ ładną znajdę w troszkę większych pieniądzach. Ale nie o tym teraz. Chciałem się dowiedzieć kilku rzeczy. Mianowicie jest to tak jak i DRZ przedstawiciel bardziej soft enduro chociaż z tego co często czytałem to to jest coś takiego pomiędzy. I gdzieś na tym forum ktoś napisał (chyba Henio), że Soft nie hamuje w porównaniu do Harda, nie ma takiego dobrego zawiasu i w ogóle. I pytanie brzmi czy da radę zmodyfikować tak KLXa 300 żeby hamował jak EXC albo podobnie? Czy da radę zrobić zawias tak żeby był bliższy (nie mówię tutaj o takim) EXC? Kolejna sprawa da radę to moto odchudzić nie usuwając lampy bo to akurat jest bardzo przydatne? Jakie zmiany można wykonać aby silnik był "wydajniejszy"? Nie oczekuję oczywiście że z KLX zrobię najwyższej klasy KTMa ze wszystkimi dostępnymi bajerami ale pytam co można zrobić w takim moto? Najbardziej to hamulce mnie interesują...
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31


Postprzez henio12323 » 19/1/2016, 17:18

jasne że sie da - wymieniając zawieszenie na inne. niektórzy np przerabiają przodu i wrzucają cały przód z RMZ razem z hamulcem. tylko czy gra warta swieczki to juz pytanie do Ciebie.
odchudzic - wywalając cały rozrusznik, akumulator, zmieniajac wydech na lekki akcesoryjny to głowne modyfikacje. jak sa dodatk itypu bagaznik, podnózki dla pasazera tez warto sie tego pozbyc.

silnik - wszystko mozna, tylko nie wiem czy jest sens pakować $$ bo tanimi przeróbkami mało co zdziałasz. najtaniej mozna poszukac zestawu big bore o ile taki jest, wiem ze do DRZ 400 jest zestaw na 450 albo 470 ( albo tez 430 ) i on praktycznie bez innych ingerencji juz poprawia znacznie motocykl.

narazie kup moto i zobacz czy ci bedzie pasowało, to jest tak - jak masz moto szybkie to musisz go szybko wyhamowac. jak masz moto wolne ( czyli klxa) to nie potrzeba ci hamulców za mocnych bo nie bedzie z czego wyhamowywać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kotlet9696 » 19/1/2016, 17:49

Rozumiem, że taki KLX jest mało "agresywny" w stosunku do takiego EXC i dlatego jest wolny tak? Słabsza reakcja na gaz i słabsze dolne obroty? Wiem że to nie jest wyczynówka i zrobić się z niej nie da ale zawsze można poprawić coś aby było jeszcze lepsze. Pytam w sumie na zapas. Na początek czyli przez pierwszy rok raczej nic nie będę oczekiwał więcej od tego moto ale jak już lepiej się wprawię to mogę chcieć lepszego zawiasu. Moto raczej będzie na minimum 3 lata może nawet 4/5 jak nie będę potrzebował EXC-Fa ani gotówka na niego nie pozwoli :D
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Postprzez henio12323 » 19/1/2016, 20:44

to inna klasa motocykli. dolne obroty moze miec nawet i lepsze ( duzy moment z dołu) ale krzywa przebiegu linii mocy momnentu itp i maksymalna wysokosc tej krzywej wypada mizernie przy exc.

czas pokaze myslenie na 3 lata w przyszłosc to jest zawsze na wyrost :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na gr