grzec napisał(a):848 to tańsza alternatywa dla 1098. Znacznie słabszy, zawieszenie i hamulce też już nie te.
Jeśli nie masz kogoś zaufanego kto robi przy takich sprzętach to nie pchaj się w to. Serwis w ASO kosztuje majątek.
R6 też jest słabsza od R1 i nikt normalny nie robi z tego zarzutu. Jak już chcesz porównywać motocykle to porównuj je z tej samej klasy i pojemności. 1098 to maszyna typowo wyczynowa, 848 to krok w stronę tych co chcą poruszać się motocyklem także po mieście. Zresztą z tego co wiem to 848 jak na warunki Ducati się bardzo dobrze sprzedawał. Akurat serwis nie jest tak drogi, motocykl zadbany odwdzięczy się bezproblemową eksploatacją, skończcie straszyć. Ludzie szukający motocykli innych niż jedyna słuszna droga czyli japonia, niech pytają o relacje użytkowników tych motocykli, bo jak widać po sprzedaży jak i drogach jest nas więcej i więcej. Zajrzyj głębiej do kieszeni i może warto dozbierać do 848 evo? Masz tam lepsze heble, moc wyższą i amorek skrętu. Nie mówię, że 848 jest złym motocyklem, ale evo jest zwyczajnie lepsze, bo jest ulepszone nieco względem zwykłych ósemek.
Generalnie warto na tym motocyklu usiąść, bo pozycja jest typowo sportowa, a i warto przejechać się, bo nie każdemu podpasuje charakterystyka silnika, vka inaczej oddaje moc, ale to pewnie wiesz.
Odsyłam do zajrzenia na forum Ducati tylko tam możesz znaleźć rzetelne źródło informacji, bo z pierwszej ręki.
Pozdro.