Jako, że 2 tyg temu blokowałem moją nową sv650s na kategorię A2, wiem jak to wygląda.
Jeśli w dowodzie masz wpisane, że motocykl ma tyle mocy, że łapie się na A2, to przy dalszej rejestracji - jeśli zmienia się właściciel - nie ma problemów - przepisują moc wpisana w dowodzie, który wymieniasz.
Natomiast, jeśli masz motocykl na A i chcesz go zarejestrować na A2, to potrzebny Ci będzie wykres z hamowni, opinia rzeczoznawcy oraz dodatkowy przegląd techniczny.
Policja przy kontroli raczej się nie "kapnie", a nawet jeśli to, musieliby zabrać Ci motocykl na hamownie, żeby stwierdzić, że ma większą moc niż dopuszczalna. Zasadniczy problem będziesz miał w razie wypadku - wtedy wyjdzie na jaw, że jeździsz odblokowanym motocyklem i Twój ubezpieczyciel nie zapłaci ani grosza za wyrządzone przez Ciebie szkody.
Btw. Śmieszne są niektóre oferty - przykładowo można znaleźć R1 zarejestrowaną na A2