przez henio12323 » 25/11/2015, 22:36
1) taką jaką chcesz startować, zacznij od C bo w B bedziesz miałza szybkie tempo, beda ci skakali na plecy itp. sam bedziesz potem wiedział kiedy przeskoczyć.
2) tak jest egzamin teoretyczny, nie ma co sie spinać to nie matura... ale podstawy znać trzeba, głównie chodzi o to co jaka flaga oznacza - ze szachownica to koniec, cxzerwona czy jakas tam to upadek i jak sie wtedy zachowac itp
3) musi to byc prawnie ustalone. ale realnie nikt na to za bardzo nie patrzy. aby moto sie kupy trzymało i nic dziwnego nie wystawało. jedynie co to sie mogą czepic klamek - mają byc całe z kulką ( na zawodach wyzszych rang mogą wywalic za połamana klamke ) a pozatym to sie nie czepiają. nawet na zawodach enduro gdzie opona musi miec dopuszczenie do ruchu ulicznego i znaczek FIM to na crossowej też wystartujesz.
4) nie wiem ile kosztuje - zadzwon do PZM i sie dowiesz, i jak startujesz to lepiej sie podpiÄ…c pod jakis klub.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW