Drugi motocykl na a2 do 15 tys złoty.
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
tak w polsce zostanie zabrany dowód i wtedy policjant w pokwitowaniu może zezwolić (ale nie musi) na używanie pojazdu do 7 dni jednocześnie określając warunki używania pojazdu,
prawo o ruchu drogowym art 132 podpunkt 7
7) policja zatrzyma dowód w przypadku uzasadnionego przypuszczenia, że dane w nim zawarte nie odpowiadają stanowi faktycznemu
prawo o ruchu drogowym art 132 podpunkt 7
7) policja zatrzyma dowód w przypadku uzasadnionego przypuszczenia, że dane w nim zawarte nie odpowiadają stanowi faktycznemu
aprilia RSV4
-
suhy-19 - Moderator
- Posty: 2660
- Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
- Lokalizacja: DLW
A jest jakiś przepis mówiący na co ta blokada ma być założona? Tzn. większość motocykli ma chyba blokadę na module, ale da się też założyć na przepustnicę żeby nie można było do końca jej otworzyć, a taką blokadę chyba można w każdej chwili dowolnie zakładać i ściągać.
- Fliper
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 11/10/2015, 10:47
Nie ma takiego przepisu.
Na module blokuje sie zazwyczaj tylko automatyczne 50 ccm, w duzych maszynach jest to wyjatek uzywany do blokowania Vmax (300 km/h)
W tej chwili wiekszosc aktualnych motocykli jest blokowana przy pomocy skrocenia drogi gazu. W tym miejscu uzywa sie specjalnych srob, na ktorych widac manipulacje:
Pozostale blokady to zmniejszenie powierzchni dolotu powietrza lub wylotu spalin, manipulacje w gazniku.
O jaki motocykl konkretnie pytasz?
Na module blokuje sie zazwyczaj tylko automatyczne 50 ccm, w duzych maszynach jest to wyjatek uzywany do blokowania Vmax (300 km/h)
W tej chwili wiekszosc aktualnych motocykli jest blokowana przy pomocy skrocenia drogi gazu. W tym miejscu uzywa sie specjalnych srob, na ktorych widac manipulacje:
Pozostale blokady to zmniejszenie powierzchni dolotu powietrza lub wylotu spalin, manipulacje w gazniku.
O jaki motocykl konkretnie pytasz?
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
A trudno takie coś zdjąć i założyć, nie myślę o konkretnym motocyklu bo dopiero przymierzam się do kupna jakiejś 600cc i z tego co wiem na zamkniętych/prywatnych drogach nie ma obowiązku jeżdżenia z taką blokadą. Nie chcę jeździć na odblokowanym po drogach, ale przejechać się na jakiś tor żeby poćwiczyć samą technikę jazdy planuje, a tam miło by było, żebym miał możliwość na czas jazdy zdjęcia blokady i założenia z powrotem jak skończę albo wcześniej, żeby tylko zobaczyć jak taki pełnoprawny motocykl 600cc przyspiesza.
- Fliper
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 11/10/2015, 10:47
Tak, ale ja nie chcę wykorzystywać 100% możliwości odblokowanej 600cc, chcę się raz czy dwa na takiej przejechać, żeby zobaczyć jak to chodzi jeszcze zanim zrobię pełne A, a jak już się przejadę to z powrotem ją zablokować. W przyspieszeniu 0-100 różnica na pewno będzie wyraźna
- Fliper
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 11/10/2015, 10:47
W 0...100 km/h blokady nie zauwazysz.
Po pierwsze nie jestes wystarczajaco oblatany.
Po drugie w tym zakresie jestes w 1..2 biegu, a tam blokada nie dziala.
Blokade zauwazysz zblizajac sie do Vmax - 35kW starcza na 160..180 km/h.
Po pierwsze nie jestes wystarczajaco oblatany.
Po drugie w tym zakresie jestes w 1..2 biegu, a tam blokada nie dziala.
Blokade zauwazysz zblizajac sie do Vmax - 35kW starcza na 160..180 km/h.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości