Hyosung GT 650R
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Hyosung GT 650R
Co sÄ…dzicie o Hyosung GT 650R na pierwsze moto?
Czy był ktoś użytkownikiem takowego sprzętu, siedział na nim, lub ma znajomego co, posiada coś takiego? Jak to się sprawuje? Czy psuje się?
Pozdro
Czy był ktoś użytkownikiem takowego sprzętu, siedział na nim, lub ma znajomego co, posiada coś takiego? Jak to się sprawuje? Czy psuje się?
Pozdro
- S1LENT
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 9/8/2015, 20:37
ja mam znajomego który go miał, siedziałem na nim, nic mu specjalnie nie dolega, wygląd jest koreański, wykonanie koreańskie, ślinik przyzwoity i tak siermiężny jak w SV, cały motocykl jest trochę jak klon SV. Plastikowy, trochę rdzewieje, a tak jak masz chęć go wziąc na pierwsze moto to spokojnie można to rozważyć. znajomy miał go 6 lat od nowości i sprzedał w zeszłym roku, sprzedawał go długo bo sprzęt jest nieznany w Agnlii i mało popularny... Sprawuje się normalnie, ten konkretny egzemplarz nie zepsuł się ani razu mimo że używany był na dojazdy do pracy 35 mil w jedną stronę jak tylko temperatura pozwalała czyli mniej więcej 9 miesięcy co roku. Posiadał wtedy dwa motocykle Hyosunga 650 i Buell XB9 i często było tak że buell stał i czekał na części ze stanów a GT śmigał cały czas.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
kanapa jak kanapa, tam jest dzielona, dla jednego będzie twarda dla drugiego będzie ok, spodziewam się że raczej będzie średnio twardo. Zawias o ile pamiętam z przodu był regulowany ale czy na pewno nie potrafię powiedzieć. Jack wspominał o hamulcach że nie są to żylety. Ale w końcu rozmawiamy o budżetowym motocyklu do codziennej jazdy.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Zapraszam na hyosung.info i siÄ™ wszystkiego dowiesz co CiÄ™ boli.
Miałem takie coś, kupiłem nowe u nas w kraju, jedyne co jest w seryjnym do wymiany to laczki, ma założone BT56 - straszna kupa nie opona. Zawias przód regulacja tłumienia dobicia/odbicia, tył napięcie springa. Motocykl fajny, dość sztywny, jeździ się całkiem nieźle. W nowych mapa zapłonu do podmianki, można zrobić przy zakupie lub pierwszym serwisie, zmiana niweluje efekt szarpnięcia przy odpuście i gwałtownym dodaniu m.in. Znanay jest egzemplarz w Polsce, który miał 130-160 tysięcy mil nakulane i był w tym roku sprzedawany i poszedł nawet w okolicach czerwca/lipca za 3 koła . Dość żywotne sprzęty.
Miałem takie coś, kupiłem nowe u nas w kraju, jedyne co jest w seryjnym do wymiany to laczki, ma założone BT56 - straszna kupa nie opona. Zawias przód regulacja tłumienia dobicia/odbicia, tył napięcie springa. Motocykl fajny, dość sztywny, jeździ się całkiem nieźle. W nowych mapa zapłonu do podmianki, można zrobić przy zakupie lub pierwszym serwisie, zmiana niweluje efekt szarpnięcia przy odpuście i gwałtownym dodaniu m.in. Znanay jest egzemplarz w Polsce, który miał 130-160 tysięcy mil nakulane i był w tym roku sprzedawany i poszedł nawet w okolicach czerwca/lipca za 3 koła . Dość żywotne sprzęty.
Daytona, MW, GT... byle latało .
- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości