Yamaha SR 250 Mało w necie POMOCY PANOWIE !!
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Yamaha SR 250 Mało w necie POMOCY PANOWIE !!
Witam wszystkich czytelników forum i szanownych panów mechaników
Mam do was bardzo wielką prośbę jak by ktoś był uprzejmy i łaskawy potrzebuje informacji na temat luzów zaworowych dotyczących YAMAHY SR 250 1995 ROK kolejne pytanie : Czy jak w większości Motocykli ustawiam magneto na znak T na Magnecie na znaku i po czym ustawiam zawory od razu zapytam tutaj bo nie chcę skakać po innych zakładkach , tematach aby uzyskać odpowiedzi gdzie dostane części orginalne lub zamienne rozrusznik oraz kick starter dalsza sprawa wydech ma kolektor spalin chcę zamontować przelot czy usunięcie kolektora będzie miało wadliwy skutek ? czekam na odpowiedzi i dzięki za czas
Mam do was bardzo wielką prośbę jak by ktoś był uprzejmy i łaskawy potrzebuje informacji na temat luzów zaworowych dotyczących YAMAHY SR 250 1995 ROK kolejne pytanie : Czy jak w większości Motocykli ustawiam magneto na znak T na Magnecie na znaku i po czym ustawiam zawory od razu zapytam tutaj bo nie chcę skakać po innych zakładkach , tematach aby uzyskać odpowiedzi gdzie dostane części orginalne lub zamienne rozrusznik oraz kick starter dalsza sprawa wydech ma kolektor spalin chcę zamontować przelot czy usunięcie kolektora będzie miało wadliwy skutek ? czekam na odpowiedzi i dzięki za czas
- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
panowie reff drugie pytanie czy jak motocykl ciężko pali np muszę kręcić go z 2-3 min rozrusznikiem to przyczyna złego ustawienia zaworów ?
- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
Nie rozumiem po co wywalać kolektor... Co do zapłonu zapodaj foty, ktoś może pomoże.
Chodzi Ci o rozrząd czy luz zaworowy? Zaczął bym od podstawowego serwisu a więc filtry gaźnik w ultradźwiękach i regulacja paliwo ob baku przez filtr no i gaźnik wyżej wspomniany, świeca przewód fajka do tego kompresja, luz zaworowy i wiesz na czym stoisz.
Chodzi Ci o rozrząd czy luz zaworowy? Zaczął bym od podstawowego serwisu a więc filtry gaźnik w ultradźwiękach i regulacja paliwo ob baku przez filtr no i gaźnik wyżej wspomniany, świeca przewód fajka do tego kompresja, luz zaworowy i wiesz na czym stoisz.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
- Ganjamafia
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 19/7/2014, 14:33
- Lokalizacja: Rzepin
Musisz ściągnąć serwisówkę i będziesz wiedział. Kolega w chłodzonej powietrzem XT 600 ma małe luzy, coś między 0.15 a 0.20 nie pamietam dokładnie, a niektóre wodniaki mają większe luzy niż samochody z PRL.
Z wydechem 4T możesz robić co chcesz, 2T absolutnie nie może być przypadkowych działań.
Z wydechem 4T możesz robić co chcesz, 2T absolutnie nie może być przypadkowych działań.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości