Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
skoro to pisze to nic sie nie stanie, fabrycznie tam nie ma, ktoś niepotrzebnie to zamontował z tym wypełnieniem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Odebrałem dziś cylinder z honowania i chciałem też żeby mi pomierzyli jaki tłok, napisali mi że średnica to 54.03-54.05, więc jaki rozmiar tłoka powinienem kupić? Ile mniejsza powinna być średnica tłoka od cylindra? Największy do mojego rocznika chyba jest 53.98mm a najmniejszy 53.94mm.
exc 125 11'
- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
Witam mam pare krotkich pytan
1.Jaka mieszanke lać do KTM EXC 300? poprzendi wlasciciel lał 1:40, lecz kopci, na wolnych i na gazowaniu, jak sie zagrzeje jest troche lepiej
2.moj pierwszy 2T wiec mam pytanie czy podczas np. jazdy z gory i hamowaniem silnikiem, tlok dostaje smarowanie ? czy lepiej wcisnac sprzeglo i zjezdzac na jalowych?
3. Musze wyremontowac dyfuzor, wali olejem na silnik, bo jest nieszczelne łączenie miedzy glowica a dyfuzorem. mam go lekkiego powgniecanego, jak on jest zbudowane w srodku? bo mialem mysl zeby dospawac do wgnieceń jakies śrubki, ktore moglbym zlapać i wyciagnac wgniecenia, spelni to swoje zadanie ?
1.Jaka mieszanke lać do KTM EXC 300? poprzendi wlasciciel lał 1:40, lecz kopci, na wolnych i na gazowaniu, jak sie zagrzeje jest troche lepiej
2.moj pierwszy 2T wiec mam pytanie czy podczas np. jazdy z gory i hamowaniem silnikiem, tlok dostaje smarowanie ? czy lepiej wcisnac sprzeglo i zjezdzac na jalowych?
3. Musze wyremontowac dyfuzor, wali olejem na silnik, bo jest nieszczelne łączenie miedzy glowica a dyfuzorem. mam go lekkiego powgniecanego, jak on jest zbudowane w srodku? bo mialem mysl zeby dospawac do wgnieceń jakies śrubki, ktore moglbym zlapać i wyciagnac wgniecenia, spelni to swoje zadanie ?
- promek
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 15/5/2015, 21:54
Czyli cylinder nie jest zbyt dobry. Dopasuj tłok do najmniejszej średnicy czyli 54.03 Zobacz pasowanie tłoka do Twojego motocykla (5-6 setek) i dobierz o tyle mniejszy tłok.
2t zawsze kopci.
lepiej zjeżdżać na jałowych
dyfuzor jest pusty w środku
2t zawsze kopci.
lepiej zjeżdżać na jałowych
dyfuzor jest pusty w środku
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
dawko - powinno sie dobierać pod najmniejszy wymiar cylindra, a dobierasz na tyle ile zaleca producent tłoka.
jak masz pasowanie np 0.05 to powinno byc 53,98
ale jakby było np 53,99 to też by nie wybuchło 0,01 to błąd pomiaru
1) mozesz lać troche mniej oleju, albo lej lepszy który sie dokładniej wypala
2) trzeba wyczuć kiedy dostaje w tyłek a kiedy nie, jak zjeżdzasz wolno bez sprzęgła to czujesz że silnik nie wyje to jest spoko, ale jak jedziesz z górki 50 km /h h na jedynce bez sprzegła to po jednym dłuzszym zjeździe mozesz zatrzeć silnik. trzeba to na wyczucie dobierać, na sprzęgle jest bezpiecznie dla silnika, ale bieg jednak nieco stabilizuje motocykl
3) jeżeli nie jest podziurawiony to najlepiej jest zatkać konce, nabić powietrzem i grzać palnikiem wgniecenia
a jak wali przy wejsciu to zobacz w jakim stanie są oringi ( zakłądaj tylko oryginalne chyba że dorwiesz tego typu gdzies w sklepie, zwykłe czarne sie nienadają ) zobacz w jakim stanie jest flansza wydechowa - cyzli czyu nie jest wybita, no i czy dyfuzor nie jest pogięty na wejsciu bo wtedy ciezko bedzie go naprostować
jak masz pasowanie np 0.05 to powinno byc 53,98
ale jakby było np 53,99 to też by nie wybuchło 0,01 to błąd pomiaru
1) mozesz lać troche mniej oleju, albo lej lepszy który sie dokładniej wypala
2) trzeba wyczuć kiedy dostaje w tyłek a kiedy nie, jak zjeżdzasz wolno bez sprzęgła to czujesz że silnik nie wyje to jest spoko, ale jak jedziesz z górki 50 km /h h na jedynce bez sprzegła to po jednym dłuzszym zjeździe mozesz zatrzeć silnik. trzeba to na wyczucie dobierać, na sprzęgle jest bezpiecznie dla silnika, ale bieg jednak nieco stabilizuje motocykl
3) jeżeli nie jest podziurawiony to najlepiej jest zatkać konce, nabić powietrzem i grzać palnikiem wgniecenia
a jak wali przy wejsciu to zobacz w jakim stanie są oringi ( zakłądaj tylko oryginalne chyba że dorwiesz tego typu gdzies w sklepie, zwykłe czarne sie nienadają ) zobacz w jakim stanie jest flansza wydechowa - cyzli czyu nie jest wybita, no i czy dyfuzor nie jest pogięty na wejsciu bo wtedy ciezko bedzie go naprostować
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
troche polata.
wytrzyma pewnie i wiecej niz 200. tylko potem do wymiany zamiast tłoka moze byc też i cylinder. najlepiej co jakiś czas potem rozbierać i mierzyć
wytrzyma pewnie i wiecej niz 200. tylko potem do wymiany zamiast tłoka moze byc też i cylinder. najlepiej co jakiś czas potem rozbierać i mierzyć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Mam pytanie czy można kupić nowy licznik (prędkościomierz) do exc z 2011 roku? Bo na stronie ktm.sklep znaleść nie moge tej pozycji. Lub jaki zamiennik polecacie? Chodzi mi żeby był mały (cos jak oryginał) łatwy w montażu, idiotoodporny
exc 125 11'
- dawko00
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 2/11/2014, 13:51
- Lokalizacja: Żywiec
dawko - da sie kupic ale ceny są wysokie za takie ustrojstwa. zamiennika dobrego nie widziałem, liczniki vapora są niezłe, ale czuć chiną od nich i potrafi sie np szybka od wibracji odkleić itp. chociaz cena przystepna tylko z 350 zł za tyle da sie wyrwać
zamela - szukaj po przewodach od kierunków na pewno cie poprowadzą
zamela - szukaj po przewodach od kierunków na pewno cie poprowadzą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Przeszukałem okolice lampy i nic , pod bakiem w sumie aby cewka zaplonowa dalej pod siedzeniem tylko moduł jeszcze dalej pod blotnikiem cos jakby kondensator (okrągle coś z śrubką na koncu) , pod boczkiem troche wtyczek ale żadnego przyerywacza.
Kolejne krótkie pytanie - mam wrażenie że obrotomierz przekłamuja a dokladnie zaniża a gdy poruszam trochę przewodami pod obrotomierzem to wskazówka calkowicie opada.
Kolejne krótkie pytanie - mam wrażenie że obrotomierz przekłamuja a dokladnie zaniża a gdy poruszam trochę przewodami pod obrotomierzem to wskazówka calkowicie opada.
-
zamela - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: PRL IIIRP
spróbuj włączajac kierunki nasłuchiwac - zwykle wydaje jakis dzwiek, chyba że ktos zarzucił elektroniczny.
masz pewnie obrotomierz na mechaniczną linke, jak zegniesz pancerzyk to zwalnia - norma. poprowadź linke jak najbardziej swobodnie bez zagięć, mozesz jąteż przesmarować olejem. ( wyjmij z pancerzyka przesmaruj wkład i pancerzyk.
masz pewnie obrotomierz na mechaniczną linke, jak zegniesz pancerzyk to zwalnia - norma. poprowadź linke jak najbardziej swobodnie bez zagięć, mozesz jąteż przesmarować olejem. ( wyjmij z pancerzyka przesmaruj wkład i pancerzyk.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
aha, w takim razie szukaj uszkodzonych przewodów, moze sie juz jeden gdzies przetarł...
przerywacze zawsze są jednorazowe, zawsze jest zalanu gumą albo w plastikowej obudowie nie otwieralnej. pozatym tam bys nic nie naprawił. a koszt nowego to kilkanascie złotych nawet wiec szkoda sobie zycia marnowac na regeneracje czegos takiego
przerywacze zawsze są jednorazowe, zawsze jest zalanu gumą albo w plastikowej obudowie nie otwieralnej. pozatym tam bys nic nie naprawił. a koszt nowego to kilkanascie złotych nawet wiec szkoda sobie zycia marnowac na regeneracje czegos takiego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Przerywacz na dniach kupię , co do obrotomierza to wygląda jakby wskazówka sie przestawiła i pytanie czy zegary sa rozbieralne ? ew jak sie do nich dobrać żeby nie połamać , uszkodzić czegoś.
- Załączniki
-
- obrotomierz.jpg (27.72 KiB) PrzeglÄ…dane 2752 razy
-
zamela - Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 1/10/2014, 10:54
- Lokalizacja: PRL IIIRP
jest ciezko, a jak rozbierzesz to nie za wiele zobaczysz. próbuj nigdy nie rozbierałem takich zegarów i wątpie żeby ktos tutaj akurat przypadkiem rozbierał... ale z doswiadczenia wiem że czasami tam sie nie za wiele da cokolwiek naprawić
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości