Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Mocny golas w dużym mieście - za i...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Mocny golas w dużym mieście - za i...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Mocny golas w dużym mieście - za i...

Postprzez Åšcigacz » 4/9/2015, 13:04

Dyskusja na temat: Mocny golas w dużym mieście - za i przeciw
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Mocny golas w dużym mieście - za i przeciw
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 4/9/2015, 13:04

Wy się w końcu zdecydujcie czy szukanie luzu to jak próba negocjacji z 3 czy 4-latką ;-)<br><hr>Shiefo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/9/2015, 13:18

Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2015, 14:50

Komentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>
W Azji też mają zwykle jeden motocykl, to raczej Europa Zachodnia może sobie pozwolić na takie rzeczy.<br><hr>rad
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2015, 17:17

Komentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>
W Azji jeździ się na motocyklach z konieczności ,a nie dla zabawy.Małe moto jest tanie w zakupie i w utrzymaniu.W Polsce motocykl to jest głównie hobby.Na co dzień i przez cały rok używa się samochodu.Raczej mało kto dla funu kupuje jakieś pierdzidełko ;) <br><hr>severian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2015, 17:44

nie bardzo rozumiem stwierdzenie "plusy ujemne". Nie latwiej napisac plusy i minusy, albo cechy dodatnie i ujemne? <br><hr>max
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2015, 18:13

Komentatorzy napisał(a):nie bardzo rozumiem stwierdzenie "plusy ujemne". Nie latwiej napisac plusy i minusy, albo cechy dodatnie i ujemne? <br><hr>max<br>
To jest swego rodzaju aluzja, nawiązująca do słynnego cytatu Lecha Wałęsy o plusach dodatnich i ujemnych. Według tego mamy nie tylko plusy i minusy, ale same plusy dzielą się na dodatnie i ujemne. Czyli plus ujemny to taki trochę neutral. ;) Oczywiście tego rodzaju stwierdzenia mają charakter nieco ironiczny, a Wałęsa chciał pokazać, że nie ma prostego podziału na pozytywy i negatywy i że nawet te pozytywy mają swoje gorsze strony. Tak czy inaczej wypowiedź byłego prezydenta przeszła do historii i jest używana powszechnie.<br><hr>Podwórkowy Filozof
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2015, 14:25

W mieście to praktyczny jest raczej skuter: pali 2,5l, kosztuję 1/4 tego, pod kanapę można wrzucić zakupy i nie chlapie po nogach jak deszcz spadnie.<br><hr>cantrell
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2015, 10:19

Komentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>
Komentatorzy napisał(a):W Azji jeździ się na motocyklach z konieczności ,a nie dla zabawy.Małe moto jest tanie w zakupie i w utrzymaniu.W Polsce motocykl to jest głównie hobby.Na co dzień i przez cały rok używa się samochodu.Raczej mało kto dla funu kupuje jakieś pierdzidełko ;) <br><hr>severian<br>
I to błąd, samochodu używam wtedy, gdy jest to niezbędne, możliwie często korzystam z roweru lub pierdzidełka, taniej mniej stresu.<br><hr>mufka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2015, 17:08

Komentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>
Komentatorzy napisał(a):W Azji jeździ się na motocyklach z konieczności ,a nie dla zabawy.Małe moto jest tanie w zakupie i w utrzymaniu.W Polsce motocykl to jest głównie hobby.Na co dzień i przez cały rok używa się samochodu.Raczej mało kto dla funu kupuje jakieś pierdzidełko ;) <br><hr>severian<br>
Komentatorzy napisał(a):I to błąd, samochodu używam wtedy, gdy jest to niezbędne, możliwie często korzystam z roweru lub pierdzidełka, taniej mniej stresu.<br><hr>mufka<br>
Mniej stresu? To masz bardzo luźne podejście do własnego bezpieczeństwa najwyraźniej.<br><hr>Seth
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2015, 21:10

Monster w dalsze trasy... ehhh, no w sumie to kiedyś jeżdżono maluchem do Bułgarii, tylko tutaj kąpielówki trzeba byłoby mieć już na sobie :)<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2015, 07:16

moja prywatna dobra rada dla ludzi, którzy szukają motocykla do miasta. Jeśli już wybraliście rodzaj maszyny, pojemność i wiele różnych cech, to zwróćcie też uwagę na oświetlenie. Ostatnio przekonałem się, że warto mieć wyraźne kierunkowskazy i mocne, duże światło stopu - na prawdę się przydają! Nawet, jak hamujecie silnikiem warto "pomiziać" klamkę hamulca tylko po to, żeby na chwilę włączyło się światło stopu. Dodatkowo, warto też mieć świadomość, że niektóre kufry zasłaniają światło stopu właśnie, szczególnie jeśli za nami jedzie wysoki SUV, albo autobus, gdzie kierowca siedzi wysoko. Pińć diodek schowanych pod siedziskiem może wygląda kozacko, ale tak naprawdę to chu**wy patent.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2015, 07:21

Komentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>
Komentatorzy napisał(a):W Azji jeździ się na motocyklach z konieczności ,a nie dla zabawy.Małe moto jest tanie w zakupie i w utrzymaniu.W Polsce motocykl to jest głównie hobby.Na co dzień i przez cały rok używa się samochodu.Raczej mało kto dla funu kupuje jakieś pierdzidełko ;) <br><hr>severian<br>
Komentatorzy napisał(a):I to błąd, samochodu używam wtedy, gdy jest to niezbędne, możliwie często korzystam z roweru lub pierdzidełka, taniej mniej stresu.<br><hr>mufka<br>
Komentatorzy napisał(a):Mniej stresu? To masz bardzo luźne podejście do własnego bezpieczeństwa najwyraźniej.<br><hr>Seth<br>
dokładnie - mniej stresu. Mnie osobiście bierze kur***ca na samą myśl, że mam jechać "na miasto" na czterech kołach.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2015, 11:23

Komentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>
Jest możliwe. Yamaha Fazer :-) <br><hr>Kmieciu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2015, 13:56

Komentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>
SV1000 (naked). Przyspieszenie w mieście miażdży każde auto i 95% motocykli, a i do Chorwacji można się przejechać. Na amatorskie zawody też się nadaje.<br><hr>gucio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2015, 14:20

W mieście bardzo ważny jest promień skrętu. Ducati, z tego co pamiętam, ma bardzo duży w porównaniu np. z hornetem czy fazerem.<br><hr>MAH
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2015, 19:47

Monster 795 sprzedawany byl tylko w Azji - generalnie 696 z silnikiem 803ccm. My mielismy 796, ktore zostalo zastapione 821ka :)<br><hr>Kgr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2015, 22:46

Mecze sie już drugi rok z dużym banditem (1200) w mieście. Wielki, ciężki i spalający 7l/100. Mocniejsze (nieostrożne) odkręcenie na mokrym szczególnie w łuku to gwarancja uślizgu tylu. Mam do pracy 30 km w tym 10 zadupiami przedmiejskimi gdzie i tak nie wykorzystuje potencjału tego motocykla. W przyszłym sezonie przesiadam sie na skuter, i to 125...tyle w temacie<br><hr>Tipula species
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2015, 09:11

Komentatorzy napisał(a):Mecze sie już drugi rok z dużym banditem (1200) w mieście. Wielki, ciężki i spalający 7l/100. Mocniejsze (nieostrożne) odkręcenie na mokrym szczególnie w łuku to gwarancja uślizgu tylu. Mam do pracy 30 km w tym 10 zadupiami przedmiejskimi gdzie i tak nie wykorzystuje potencjału tego motocykla. W przyszłym sezonie przesiadam sie na skuter, i to 125...tyle w temacie<br><hr>Tipula species<br>
ProponujÄ™ coÅ› w klasie 250 zamiast skutera.<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/9/2015, 09:22

Komentatorzy napisał(a):Mecze sie już drugi rok z dużym banditem (1200) w mieście. Wielki, ciężki i spalający 7l/100. Mocniejsze (nieostrożne) odkręcenie na mokrym szczególnie w łuku to gwarancja uślizgu tylu. Mam do pracy 30 km w tym 10 zadupiami przedmiejskimi gdzie i tak nie wykorzystuje potencjału tego motocykla. W przyszłym sezonie przesiadam sie na skuter, i to 125...tyle w temacie<br><hr>Tipula species<br>
ja wybrałem Downtowna 300i - polecam, sprawdza się do takich zadań doskonale! Też mam do pracy 30km, też połowa w mieście, połowa wsie i las. Spalanie 3,2, bardzo mocne przyspieszenie od 0 do 120km/h, koła 14, duży bagażnik - dwie reklamówki z zakupami wchodzą bez najmniejszego problemu, a ubranie przeciwdeszczowe wożę zawsze, manewrowanie pomiędzy autami to czysta przyjemność - dużo szybsze maszyny w gęstym ruchu miejskim nie mają najmniejszych szans, żeby mi odjechać, na autostradzie przyjemna i wygodna jazda 140 km/h - cztery godziny z przerwą na tankowanie można jechać bez najmniejszych oznak zmęczenia. Pisze jakbym był importerem tych skuterów, ale nie jestem. Mam go czwarty sezon i ciągle mnie zaskakuje swoimi możliwościami i użytecznością. Minusem/plusem jest twarde zawieszenie i bezużyteczne podnóżki przednie.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê