[biblioteka] Mocny golas w dużym mieście - za i...
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[biblioteka] Mocny golas w dużym mieście - za i...
Dyskusja na temat: Mocny golas w dużym mieście - za i przeciw
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Mocny golas w dużym mieście - za i przeciw
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Mocny golas w dużym mieście - za i przeciw
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Wy się w końcu zdecydujcie czy szukanie luzu to jak próba negocjacji z 3 czy 4-latką
<br><hr>Shiefo

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W Azji też mają zwykle jeden motocykl, to raczej Europa Zachodnia może sobie pozwolić na takie rzeczy.<br><hr>radKomentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W Azji jeździ się na motocyklach z konieczności ,a nie dla zabawy.Małe moto jest tanie w zakupie i w utrzymaniu.W Polsce motocykl to jest głównie hobby.Na co dzień i przez cały rok używa się samochodu.Raczej mało kto dla funu kupuje jakieś pierdzidełkoKomentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie bardzo rozumiem stwierdzenie "plusy ujemne". Nie latwiej napisac plusy i minusy, albo cechy dodatnie i ujemne? <br><hr>max
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To jest swego rodzaju aluzja, nawiązująca do słynnego cytatu Lecha Wałęsy o plusach dodatnich i ujemnych. Według tego mamy nie tylko plusy i minusy, ale same plusy dzielą się na dodatnie i ujemne. Czyli plus ujemny to taki trochę neutral.Komentatorzy napisał(a):nie bardzo rozumiem stwierdzenie "plusy ujemne". Nie latwiej napisac plusy i minusy, albo cechy dodatnie i ujemne? <br><hr>max<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W mieście to praktyczny jest raczej skuter: pali 2,5l, kosztuję 1/4 tego, pod kanapę można wrzucić zakupy i nie chlapie po nogach jak deszcz spadnie.<br><hr>cantrell
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I to błąd, samochodu używam wtedy, gdy jest to niezbędne, możliwie często korzystam z roweru lub pierdzidełka, taniej mniej stresu.<br><hr>mufkaKomentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>Komentatorzy napisał(a):W Azji jeździ się na motocyklach z konieczności ,a nie dla zabawy.Małe moto jest tanie w zakupie i w utrzymaniu.W Polsce motocykl to jest głównie hobby.Na co dzień i przez cały rok używa się samochodu.Raczej mało kto dla funu kupuje jakieś pierdzidełko<br><hr>severian<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mniej stresu? To masz bardzo luźne podejście do własnego bezpieczeństwa najwyraźniej.<br><hr>SethKomentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>Komentatorzy napisał(a):W Azji jeździ się na motocyklach z konieczności ,a nie dla zabawy.Małe moto jest tanie w zakupie i w utrzymaniu.W Polsce motocykl to jest głównie hobby.Na co dzień i przez cały rok używa się samochodu.Raczej mało kto dla funu kupuje jakieś pierdzidełko<br><hr>severian<br>
Komentatorzy napisał(a):I to błąd, samochodu używam wtedy, gdy jest to niezbędne, możliwie często korzystam z roweru lub pierdzidełka, taniej mniej stresu.<br><hr>mufka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Monster w dalsze trasy... ehhh, no w sumie to kiedyś jeżdżono maluchem do Bułgarii, tylko tutaj kąpielówki trzeba byłoby mieć już na sobie
<br><hr>emisarius

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moja prywatna dobra rada dla ludzi, którzy szukają motocykla do miasta. Jeśli już wybraliście rodzaj maszyny, pojemność i wiele różnych cech, to zwróćcie też uwagę na oświetlenie. Ostatnio przekonałem się, że warto mieć wyraźne kierunkowskazy i mocne, duże światło stopu - na prawdę się przydają! Nawet, jak hamujecie silnikiem warto "pomiziać" klamkę hamulca tylko po to, żeby na chwilę włączyło się światło stopu. Dodatkowo, warto też mieć świadomość, że niektóre kufry zasłaniają światło stopu właśnie, szczególnie jeśli za nami jedzie wysoki SUV, albo autobus, gdzie kierowca siedzi wysoko. Pińć diodek schowanych pod siedziskiem może wygląda kozacko, ale tak naprawdę to chu**wy patent.<br><hr>buu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dokładnie - mniej stresu. Mnie osobiście bierze kur***ca na samą myśl, że mam jechać "na miasto" na czterech kołach.<br><hr>buuKomentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>Komentatorzy napisał(a):W Azji jeździ się na motocyklach z konieczności ,a nie dla zabawy.Małe moto jest tanie w zakupie i w utrzymaniu.W Polsce motocykl to jest głównie hobby.Na co dzień i przez cały rok używa się samochodu.Raczej mało kto dla funu kupuje jakieś pierdzidełko<br><hr>severian<br>
Komentatorzy napisał(a):I to błąd, samochodu używam wtedy, gdy jest to niezbędne, możliwie często korzystam z roweru lub pierdzidełka, taniej mniej stresu.<br><hr>mufka<br>Komentatorzy napisał(a):Mniej stresu? To masz bardzo luźne podejście do własnego bezpieczeństwa najwyraźniej.<br><hr>Seth<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jest możliwe. Yamaha FazerKomentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
SV1000 (naked). Przyspieszenie w mieście miażdży każde auto i 95% motocykli, a i do Chorwacji można się przejechać. Na amatorskie zawody też się nadaje.<br><hr>gucioKomentatorzy napisał(a):Pan redaktor tym artykułem znakomicie odpowiedział sobie na pytanie z artykułu chyba o RKS, czemu w Polsce kupuje się mało pojazdów o małych pojemnościach. Po prostu większość z nas stać na 1 motocykl, który musi być uniwersalny (chociaż to niemożliwe) i dlatego w garażach lądują pojemności wyższe niż to ma miejsce w Azji.<br><hr>jas13<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W mieście bardzo ważny jest promień skrętu. Ducati, z tego co pamiętam, ma bardzo duży w porównaniu np. z hornetem czy fazerem.<br><hr>MAH
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Monster 795 sprzedawany byl tylko w Azji - generalnie 696 z silnikiem 803ccm. My mielismy 796, ktore zostalo zastapione 821ka
<br><hr>Kgr

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mecze sie już drugi rok z dużym banditem (1200) w mieście. Wielki, ciężki i spalający 7l/100. Mocniejsze (nieostrożne) odkręcenie na mokrym szczególnie w łuku to gwarancja uślizgu tylu. Mam do pracy 30 km w tym 10 zadupiami przedmiejskimi gdzie i tak nie wykorzystuje potencjału tego motocykla. W przyszłym sezonie przesiadam sie na skuter, i to 125...tyle w temacie<br><hr>Tipula species
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Proponuję coś w klasie 250 zamiast skutera.<br><hr>.Komentatorzy napisał(a):Mecze sie już drugi rok z dużym banditem (1200) w mieście. Wielki, ciężki i spalający 7l/100. Mocniejsze (nieostrożne) odkręcenie na mokrym szczególnie w łuku to gwarancja uślizgu tylu. Mam do pracy 30 km w tym 10 zadupiami przedmiejskimi gdzie i tak nie wykorzystuje potencjału tego motocykla. W przyszłym sezonie przesiadam sie na skuter, i to 125...tyle w temacie<br><hr>Tipula species<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja wybrałem Downtowna 300i - polecam, sprawdza się do takich zadań doskonale! Też mam do pracy 30km, też połowa w mieście, połowa wsie i las. Spalanie 3,2, bardzo mocne przyspieszenie od 0 do 120km/h, koła 14, duży bagażnik - dwie reklamówki z zakupami wchodzą bez najmniejszego problemu, a ubranie przeciwdeszczowe wożę zawsze, manewrowanie pomiędzy autami to czysta przyjemność - dużo szybsze maszyny w gęstym ruchu miejskim nie mają najmniejszych szans, żeby mi odjechać, na autostradzie przyjemna i wygodna jazda 140 km/h - cztery godziny z przerwą na tankowanie można jechać bez najmniejszych oznak zmęczenia. Pisze jakbym był importerem tych skuterów, ale nie jestem. Mam go czwarty sezon i ciągle mnie zaskakuje swoimi możliwościami i użytecznością. Minusem/plusem jest twarde zawieszenie i bezużyteczne podnóżki przednie.<br><hr>buuKomentatorzy napisał(a):Mecze sie już drugi rok z dużym banditem (1200) w mieście. Wielki, ciężki i spalający 7l/100. Mocniejsze (nieostrożne) odkręcenie na mokrym szczególnie w łuku to gwarancja uślizgu tylu. Mam do pracy 30 km w tym 10 zadupiami przedmiejskimi gdzie i tak nie wykorzystuje potencjału tego motocykla. W przyszłym sezonie przesiadam sie na skuter, i to 125...tyle w temacie<br><hr>Tipula species<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 35
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości