BMW s1000rr 2012r
Posty: 14
• Strona 1 z 1
BMW s1000rr 2012r
Witam.
Mam pytania odnośnie s1000rr.
1. Czy roczniki 2012 maja tez problemy z "wybuchaniem" tak jak i modele z 2010? Chodzi o to, ze modele 2012 sa juz po jakimÅ› lifcie...
2. Da sie sprawdzić w serwisie BMW historie motocykla poprzez vin? Czy był bity etc?
3. Czy wersje z USA sa słabsze lub jakieś gorsze? (Prócz tego, ze nie maja immobilizera)
Mam pytania odnośnie s1000rr.
1. Czy roczniki 2012 maja tez problemy z "wybuchaniem" tak jak i modele z 2010? Chodzi o to, ze modele 2012 sa juz po jakimÅ› lifcie...
2. Da sie sprawdzić w serwisie BMW historie motocykla poprzez vin? Czy był bity etc?
3. Czy wersje z USA sa słabsze lub jakieś gorsze? (Prócz tego, ze nie maja immobilizera)
- kristox
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8/10/2012, 15:27
Ad.1. Z tymi wybuchami to jakaÅ› urban legend raczej.
Ad.2. Motocykl będzie miał historię w ASO, jeżeli jego poprzedni właściciel/le do ASO jeździli. Zapewne robili to z przeglądami, żeby utrzymać gwarancję i z ewentualnymi naprawami OC/AC.
W innych przypadkach omija się raczej ASO, bo stwierdzenie BędzieszMiałWydatki nie jest przypadkowe i wtedy do akcji wkracza Pan Henio.
Ad.2. Motocykl będzie miał historię w ASO, jeżeli jego poprzedni właściciel/le do ASO jeździli. Zapewne robili to z przeglądami, żeby utrzymać gwarancję i z ewentualnymi naprawami OC/AC.
W innych przypadkach omija się raczej ASO, bo stwierdzenie BędzieszMiałWydatki nie jest przypadkowe i wtedy do akcji wkracza Pan Henio.
BMW S1000RR
-
RSSSS - Bywalec
- Posty: 666
- Dołączył(a): 9/6/2013, 19:54
- Lokalizacja: Wrocław
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
To jak nie chcesz wywalic 33 tysiecy polskich ciezko zarobionych zlotych to nie kupuj niczego co przywieziono z USA, bo koszt ciagniecia jest ... wiec jakos to trzeba pokryc a najlatwiej jest sciagnac rozbite srr bo 8 na 10 idzie do kasacji ( naprawa przekracza ekoniczny sens) wiec sa to OKAZJE, kup za nic bo naprawa to np 30 czy 45 tys wiec wartosc - niby naprawa daje ci sprzet za darmo, pozniej taki sprzet naprawi henio za flaszki i bedzie. Problem jest taki, ze:
- Nowe BMW beda sie psuly wiec uzywane napewno
- Wiekszosc elementow jest wykonana z super lekkich stopow, po dzwonie jak nie peknie dzis, to moze za tydzien ...
- wszyscy chca miec s1000rr a jak mowia, ze chca to klamia wiec trzymaja cene jak glupie
Chce powiedziec, ze okazja przy tym modelu to pewna mina. Motocykl kosztuje swoje w zakupie i utrzymaniu, jak przy obydwu klikniesz OK to napewno bedziesz zadowolony, jesli nie, to sa inne, niewiele gorsze gdzie moze nie zauwazysz nawet roznicy a napewno bedziesz bardziej zadowolony. SRR jest specyficzny i nie dla kazdego.
Okolo 6 lat temu, panowal mit , ze we wszystkich kawasaki pekaly ramy, i tak ludzie gadali o tych polamanych ramach a malo kto widzial ale kazdy slyszal, pozniej przenioslo sie na gsxr-a .... teraz woda w mlynie musi plynac to ktos sobie wkrecil ,ze BMW ma "wybuchajace" piece ... ja osobiscie znam conajmniej 20 ludzi ktorzy maja badz mieli SRR i nikomu nie wybuchl. Mielie rozne problemy , ale nigdy takiego.
Jesli juz chcesz kupowac uzywke to chyba najbezpieczniej szykac 2011 lub 2013 , ale sam rocznik to zadna gwarancja, to tylko loteria. Powodzenia i mam nadzieje, ze pomoglem
- Nowe BMW beda sie psuly wiec uzywane napewno
- Wiekszosc elementow jest wykonana z super lekkich stopow, po dzwonie jak nie peknie dzis, to moze za tydzien ...
- wszyscy chca miec s1000rr a jak mowia, ze chca to klamia wiec trzymaja cene jak glupie
Chce powiedziec, ze okazja przy tym modelu to pewna mina. Motocykl kosztuje swoje w zakupie i utrzymaniu, jak przy obydwu klikniesz OK to napewno bedziesz zadowolony, jesli nie, to sa inne, niewiele gorsze gdzie moze nie zauwazysz nawet roznicy a napewno bedziesz bardziej zadowolony. SRR jest specyficzny i nie dla kazdego.
Okolo 6 lat temu, panowal mit , ze we wszystkich kawasaki pekaly ramy, i tak ludzie gadali o tych polamanych ramach a malo kto widzial ale kazdy slyszal, pozniej przenioslo sie na gsxr-a .... teraz woda w mlynie musi plynac to ktos sobie wkrecil ,ze BMW ma "wybuchajace" piece ... ja osobiscie znam conajmniej 20 ludzi ktorzy maja badz mieli SRR i nikomu nie wybuchl. Mielie rozne problemy , ale nigdy takiego.
Jesli juz chcesz kupowac uzywke to chyba najbezpieczniej szykac 2011 lub 2013 , ale sam rocznik to zadna gwarancja, to tylko loteria. Powodzenia i mam nadzieje, ze pomoglem
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Temat wybuchających pieców podłapałem z forum, nie wiedziałem, że coś takiego bywa, a skojarzyłem jedną osobę, której silnik BMW wygląda tak:
Fakt, że gość jeździł agresywnie, do tego jazda na kole, palenie gumy itd. Motocykl z rocznika 2012.

Fakt, że gość jeździł agresywnie, do tego jazda na kole, palenie gumy itd. Motocykl z rocznika 2012.
-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
No bo to sa wlasnie te ktore jako jedyne "mogly" miec ten problem, dlatego polecilem albo 2011 albo 2013. W 2012 gdy wyszedl nowy model, sposobem na poprawienie czegos stalo sie odchudzenie elementow, no i przesadzono z odchudzeniem srubek, nie byl to dobry pomysl zreszta szybko to naprawiono, pierwsze modele z 2012 mialy recall
Jak widac trzeba bylo miec poprostu pecha i trafic na model ktory mial miec zrobiona poprawke ale jej nie zrobiono bo komus bylo szkoda na dilera i ten nie mial danych posiadacza albo poprostu diler wykonal usuniecia wady nieprawidlowo.
Jedno co trzeba przyznac BMW to naprawde staraja sie eliminowac wszelkie usterki , zwlaszcza na gwarancji, pozniej to wiadomo ,jak ktos placi to nie powiedza, ze nie ale i nie wstydza sie przyznac, ze cos im nie wyszlo i chca to poprawic.
BMW is recalling around 1500 2012-model year S1000RRs built so far because of concern over gradual loosening of connecting rod bolts which may cause engine damage. The recall – dubbed a ‘technical campaign’ by BMW is not a safety recall and owners will be contacted directly.
The work affects 150 bikes in the UK with the majority of the 1500 bikes still in dealers or at the factory in Berlin awaiting shipping. The bolts will be replaced and an additional thread-locking compound will be used. A BMW statement says: “Following exhaustive quality monitoring it has come to our attention that under extreme engine conditions there is a very small possibility that affected vehicles may suffer engine damage owing to the gradual loosening of a connecting rod bolt. BMW Motorrad would like to apologise to their RR customers for the inconvenience, but will act quickly to ensure the minimum disruption to their riding enjoyment.”
Jak widac trzeba bylo miec poprostu pecha i trafic na model ktory mial miec zrobiona poprawke ale jej nie zrobiono bo komus bylo szkoda na dilera i ten nie mial danych posiadacza albo poprostu diler wykonal usuniecia wady nieprawidlowo.
Jedno co trzeba przyznac BMW to naprawde staraja sie eliminowac wszelkie usterki , zwlaszcza na gwarancji, pozniej to wiadomo ,jak ktos placi to nie powiedza, ze nie ale i nie wstydza sie przyznac, ze cos im nie wyszlo i chca to poprawic.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
za 33tys chcesz kupic s1000rr jeszcze z rocznika 2012, zycze powodzenia kupna z 2010 do ktorego nie bedzie trezba na start wrzucic 5tys.
w niemcowni najtansze modele sa od 10tys euro = 42tys zl~
w polsec za 10tys taniej
w niemcowni najtansze modele sa od 10tys euro = 42tys zl~
w polsec za 10tys taniej

white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości