Pierwszy Enduro- 125/250cc do 5 tysięcy.
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Pierwszy Enduro- 125/250cc do 5 tysięcy.
Cześć!
Mam na imię Piotrek, mam 17 lat, 170 cm wzrostu i 65kg wagi.
W wieku 6 lat już śmigałem na motorynce. Po pewnym czasie ujeździłem różne komarki (głównie klasyki, ponieważ tata tak próbował zarazić mnie motoryzacją - jak widać udało mu się) od Jawy, Panonii, Simsonów S51/Evo. Raz na jakiś czas jeżdżę Kinroad (xt50py) kolegi i TZR'kę obie 125cc. Obecnie ujeżdżam WSK'ę 125cc.
Motocyklu używałbym do jazdy po leśnych drogach, torze zrobionym nieopodal mojej wsi, wypadu nad jezioro, a także do sklepu. Więc zależało by mi na możliwości rejestracji, ponieważ nie byłbym jedynym właścicielem maszyny (wiadomo, tata także musi pośmigać, P.S Adam, 166 cm i 76kg wagi). MIŁO BY BYŁO MIEĆ PODNÓŻKI DLA PASAŻERA. Ale zawsze można dorobić.
Zaś sam od stycznia będę chodził na prawo jazdy.
W sezonie nie mam zamiaru jakoś dużo jeździć, jedynie okres wakacyjny byłby bardziej zapracowany, a poza nim możliwe, że raz/dwa na miesiąc.
Mój budżet wynosi 5k. Ciuchy będę już dobierał indywidualnie po kupieniu motocyklu.
Zaś jeśli chodzi o utrzymanie go, to nie mam pojęcia. Wiadomo - jak najmniej.
Także jak w tytule, najlepiej by się sprawdzał motocykl z homologacją, bądź możliwością rejestracji. Cross/Enduro. Z mocą, NAJLEPIEJ 2T, chociaż 4T w niektórych modelach/markach także może być.
Od razu piszę, motocykl mam zamiar kupić dopiero na przyszły sezon, po sprzedaniu obecnych motocykli. Teraz chciałbym zasilić swoją wiedzę, czego szukać, za ile, kiedy kupić, który będzie mocniejszy, tańszy w eksploatacji etc.
Na dzień dzisiejszy przeglądałem orientując się cenowo i czytając "recenzje" takich modelów jak:
Yamaha DT 125
Mikilon Kingway Lander 249
Suzuki DR 125 SE
Honda MTX 125
KTM'y i Rieju. Tylko informuję co stylistycznie i cenowo przypadło mi do gustu, tutaj pozostawiam Wam pole do zrecenzowania i mi powiedzenia co jest fajne, a co nie w tych moto i którego wybrać.
Ufff! Informacji, chyba starszy. O więcej proszę pytać
Mam na imię Piotrek, mam 17 lat, 170 cm wzrostu i 65kg wagi.
W wieku 6 lat już śmigałem na motorynce. Po pewnym czasie ujeździłem różne komarki (głównie klasyki, ponieważ tata tak próbował zarazić mnie motoryzacją - jak widać udało mu się) od Jawy, Panonii, Simsonów S51/Evo. Raz na jakiś czas jeżdżę Kinroad (xt50py) kolegi i TZR'kę obie 125cc. Obecnie ujeżdżam WSK'ę 125cc.
Motocyklu używałbym do jazdy po leśnych drogach, torze zrobionym nieopodal mojej wsi, wypadu nad jezioro, a także do sklepu. Więc zależało by mi na możliwości rejestracji, ponieważ nie byłbym jedynym właścicielem maszyny (wiadomo, tata także musi pośmigać, P.S Adam, 166 cm i 76kg wagi). MIŁO BY BYŁO MIEĆ PODNÓŻKI DLA PASAŻERA. Ale zawsze można dorobić.
Zaś sam od stycznia będę chodził na prawo jazdy.
W sezonie nie mam zamiaru jakoś dużo jeździć, jedynie okres wakacyjny byłby bardziej zapracowany, a poza nim możliwe, że raz/dwa na miesiąc.
Mój budżet wynosi 5k. Ciuchy będę już dobierał indywidualnie po kupieniu motocyklu.
Zaś jeśli chodzi o utrzymanie go, to nie mam pojęcia. Wiadomo - jak najmniej.
Także jak w tytule, najlepiej by się sprawdzał motocykl z homologacją, bądź możliwością rejestracji. Cross/Enduro. Z mocą, NAJLEPIEJ 2T, chociaż 4T w niektórych modelach/markach także może być.
Od razu piszę, motocykl mam zamiar kupić dopiero na przyszły sezon, po sprzedaniu obecnych motocykli. Teraz chciałbym zasilić swoją wiedzę, czego szukać, za ile, kiedy kupić, który będzie mocniejszy, tańszy w eksploatacji etc.
Na dzień dzisiejszy przeglądałem orientując się cenowo i czytając "recenzje" takich modelów jak:
Yamaha DT 125
Mikilon Kingway Lander 249
Suzuki DR 125 SE
Honda MTX 125
KTM'y i Rieju. Tylko informuję co stylistycznie i cenowo przypadło mi do gustu, tutaj pozostawiam Wam pole do zrecenzowania i mi powiedzenia co jest fajne, a co nie w tych moto i którego wybrać.
Ufff! Informacji, chyba starszy. O więcej proszę pytać
- Tysiak
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 3/8/2015, 11:27
- Lokalizacja: Szczecin/Szczecinek/Spore
DT, kmx , mtx, DR, - wszystko mozesz smiało brac, czyli dowolny soft enduro, tylko szuakj markowego, nie chinczyki
pytanie tylko czy 2T czy 4T. 2T pali 2X wiecej i wymaga remontowania stosukowo częsciej niz 4T, ale ma 2X wiecej mocy i jest lżejsza, 4T z kolei jest przyjemna do jazdy ale w tej pojemnosci jest dosyc słaba, ale malutko pali. wiec sam zdecyduj,
( suzuki DR to włąsnie 4T ) tak czy siak obie opcje są spoko, zalezy czego szukasz, po małym torze rekreacyjnie i na 4T mozna popyrkać sobie
pytanie tylko czy 2T czy 4T. 2T pali 2X wiecej i wymaga remontowania stosukowo częsciej niz 4T, ale ma 2X wiecej mocy i jest lżejsza, 4T z kolei jest przyjemna do jazdy ale w tej pojemnosci jest dosyc słaba, ale malutko pali. wiec sam zdecyduj,
( suzuki DR to włąsnie 4T ) tak czy siak obie opcje są spoko, zalezy czego szukasz, po małym torze rekreacyjnie i na 4T mozna popyrkać sobie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości