Komentatorzy napisał(a):Wlasciwosci jezdne to jedno ale motocykl ma sie PODOBAC. Osobiscie uwazam ze ta r1 jest paskudna. Nikt mi nie powie ze wyglad to nie jest podstawa kupowania motocykla. Rn 22 zjada wygl;adem te r1 na sniadanie. Zreszta wszystkim innym ją zjada. Kawasaki niestety wygralo w tym roku ze swoją h2 i h2r. Ludzie kochanie to jest postep. Sam nie jezdzilem ale jak slysze ludzi ktorzy z r1 przesiadaja sie na nowe r1 i mowia " hmm spoko jest dobrze a nawet lepiej" i ludzi ktorzy przesiadaja sie z r1 na h2 i mowia "ten motocykl to petarda , boje sie go " to chyba nie ma o czym mowic. Sam jestem posiadaczem delikatnego i kontrolowanego gsx 650f ale uwazam ze sport powinien ewoluowac, szokowac i wyrywac włosy z głowy . Bo niby kto usiadzie za sterami awionetki jesli latał myśliwcem ?<br><hr>Trojan86<br>
r1 rn 22 wygalda jak mucha której ktoś na dodatek przyjepal z parasola miedzy oczy hahah , r1m przy niej wygalda jak miss mokrego podkoszulka jest zwarta i proporcjonalana ,i najlepsze "zresztą wsyztkim innym ja zjada " = leże , r1 rn 22 dostaje w każdej dziedzinie od r1m ,a kawasaki h,ja wygrało h2 drogowa jest ciezka jak jałowka na torze dostaje baty od bmw s1000rr a na prostej wcale nie jest szybsza dobrze ze tuning w niej jest łatwy
bo rozczarowani wlasciciele po wyścigu na prostej z bmw s1000rr pierwsze co zrobia to pojada do dilera po akcesoryjny tłumik akrapa i zmienienie mapy
,o h2r niema co pisać to torowa wydumka .<br><hr>fffff