Potrafie zrozumieć, że ktoś ma ukierunkowane wymagania co do charakterystyki motocykla i jego motoru (silnika) ale nie bardzo rozumiem "nie o to w tym chodzi".
Mam wkreta na ducati chodz przyznam na zadnym nie jezdziłem, ale będzie to mowj nastepny a raczej drugi moto.
Litrowy golas to wykorzystanie Nm w mieście, po zakretach.
Dla przykladu masz b-kinga z silńikiem od hajki.
Czego mu brakuje??? Dzieku v-ki?
Moto spore ale mocarne.
Oczywiście ktm czy inne supermoto objedzie to wyczynowym torze ale należało by wybrać "czego od życia oczekujemy".
Supermoto a golas to inne realia.
Jeśli jazda miejska i szaleństwo to faktycznie SM jest idelane. Nie rozumiem ludzi którzy wybierają szlifierki kiedy 90% jezdzą w mieście ( a fakt, lans).
Ale komfortu na SM nie ma. Tunjuż lepiej sprawdza się golas.
Powiedzmy takie uniwersalne moto.
Można pokozaczyć, polatać po zakreciorach i w miescie daje radę.
Pozycja za kierÄ… w mairÄ™ wygodna.
Skoro wiesz czego chcesz to musisz to jasno okreslić.
Sam dobrze wiesz condaje street, sm a co cruiser.
Sam przemieszczam sie spokojnie na japonskim golasie i mimo, źe moto nie male naprawdę nie narzekam..
Na SM w dwójkę cięzko..