Zobacz wÄ…tek - Kupno pierwszej 125 ( RS / NSR / YZF / RS2 )
NAS Analytics TAG

Kupno pierwszej 125 ( RS / NSR / YZF / RS2 )

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Kupno pierwszej 125 ( RS / NSR / YZF / RS2 )

Postprzez peterasik » 25/7/2015, 15:51

Witam mam już prawie 21 lat prawo jazdy kat. A, 172 cm wzrostu mniej więcej 60 kg wagi. Poprzednio jeździłem na pojazdach takich jak Yamaha Neos oraz Gilera Dna 50.
Z początku września planuje powrót do Polski oraz zakup swojej pierwszej 125 ( nie jestem zainteresowany modelami o wyższej pojemności ). Jeśli chodzi o moją wiedzę na ten temat jestem laikiem stąd moje pytanie na forum. Interesują mnie modele z kategorii sportowych takie jak Aprilia rs, Honda Nsr, Yamaha yzf, Rieju RS 2 biorąc pod uwagę kwotę jaką chcę przeznaczyć, jest to kwota do 7 tyś. Za takie pieniądze co polecacie i dlaczego ? Na co zwrócić uwagę przy kupnie ? Na co szczególnie zwrócić uwagę żeby zadbać o taki sprzęt ?
_____________________________________________

--=+| Edit |+=--
Co do ubioru wstawiłem zapytanie w dziale akcesoriów tutaj odnośnik dla zainteresowanych wypowiedzeniem się na temat ubioru dla Świeżaka.

http://forum.scigacz.pl/viewtopic.php?t=110291 (otwórz link)

_____________________________________________
--=+| Update |+=--

Na DNA 50 miałem wypadek było to 2 lata temu wbiłem się z pasażerem w trakcie wieczornej przejażdżki w maskę samochodu który zajechał mi drogę i wymusił pierwszeństwo ponieważ mnie nie zauważył. Było dość poważnie na moje szczęście trafiłem szybko do dobrego szpitala i mnie wyratowali za niedługo będę mieć kolejną operacje w celu wyciągnięcia metalowych prętów z nogi i ręki. Pomimo tego nadal ciągnie mnie do 2 kółek. Z uwagi na stan zdrowotny a następnie brak czasu dopiero teraz będę podejmował próby ponownego wsiadania na jednoślad więc sam nie wiem jak będę się zachowywał na nim. Jakieś rady jak zacząć czego unikać żeby się nie zablokować ?[url][/url]
Ostatnio edytowano 27/7/2015, 11:49 przez peterasik, łącznie edytowano 2 razy
peterasik
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/7/2015, 15:30
Lokalizacja: Kraków


Postprzez peterasik » 27/7/2015, 05:00

Up.
peterasik
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/7/2015, 15:30
Lokalizacja: Kraków


Postprzez cioracz » 27/7/2015, 11:15

Jako że masz kat. A bierz 2T jakiegoś mocarnego. NSR Ci styknie, za rok, dwa możesz dosiąść jakąś 500. Jak się ubrać to juz zależy od Ciebie, poszukaj jakiegoś tekstyla, do tego zestaw ochraniaczy bo musisz uważać na nogę. Po prostu zacznij jeździć normalnie a na pewno wszystko będzie ok
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez peterasik » 27/7/2015, 11:25

Na co zwrócić uwagę przy takiej NSR jeśli chodzi o zakup. Z uwagi ze to 2t kombinować miernik do kompresji?
peterasik
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/7/2015, 15:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez cioracz » 27/7/2015, 11:31

Tak szykuj manometr. Kompresja niższa niż 7bar to mus remontu na wczoraj
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez peterasik » 27/7/2015, 11:34

Oprócz manometru NSR ma jakieś niuanse na które warto zwrócić uwagę ?
peterasik
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/7/2015, 15:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez cioracz » 27/7/2015, 11:38

Słabe uszczelniacze w lagach
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez peterasik » 27/7/2015, 11:42

A tak z innej beczki czemu NSR a nie RS z tych czterech modeli najbardziej przyglądam się tym dwóm ponieważ jest ich najwięcej w takiej rozpiętości cenowej jeśli chodzi o YZF to za mała kwota żeby dorwać jakiś konkret z tego co się rozglądałem a Rieju jest dość rzadko do spotkania przynajmniej w moich preferencjach wyszukiwania na stronach takich jak allegro/otomoto/olx.
peterasik
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/7/2015, 15:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez cioracz » 27/7/2015, 12:23

NSR ponieważ jest najmniej awaryjna, remonty co 20tyś a nie jak w RS co 15tyś. Chyba że chcesz mocniejszy sprzęt to RS
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez peterasik » 27/7/2015, 12:38

A NSR również jest w kilku wersjach jeśli chodzi o moc ? I co to są te blokady na czym to polega czemu to służy czy odblokowanie grozi jakimiś skutkami awaryjności ? Jak to się ma do polskiego prawa ?
peterasik
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/7/2015, 15:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez cioracz » 27/7/2015, 15:20

Jak masz kat A to Ciebie żadne ograniczenia nie obowiązują. Blokady są po to by zmniejszyc moc silnika i śmigać NSR na A1 lub B
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez peterasik » 27/7/2015, 15:22

Dobrze wiedzieć dzięki za pomoc.
peterasik
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 25/7/2015, 15:30
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê