przez skidmarks » 28/7/2015, 20:09
CB 500 ma kręcony licznik tak fikniętych góra/dół cyfer nie ma być. Wyglada reszta ok. Tylko to są zdjecia. Duzo nei widac na nich ale obiecujaco wyglada.
Do sprawdzenia to taka litania którą ciężko bedzie dla ciebie zapamietać.
Ja mam swój jakiś schemat.
Zanim wrzucę jedynkę i pojadę, sprawdzam przynajmiej 7 podzespołów.
Lagi, opony, tarcze, łozyska w kołach, główkę ramy, tylny wahacz, naciąg łańcucha, oglądam ramę.
Dalsze ogladanie po przejechaniu i rozgrzaniu maszyny. Czy nie cieknie nic i nie śmierdzi dziwnie z silnika. Rychły remont silnika mozna poczuć w spalinach. Śmierdzi "frytkami" to olej lub na słodko wtedy pali płyn. Ciezko tak poinstruować kogoś co nie ma dowiadczenia. Najwazniejsze sie nie napalać. Tego zlomu jest pełno wiec nie ten to inny.
Yamaha YZF 1000