Witam...wszystkich po poszukiwaniach nie znalazłem podobnego problemu na forum...
mianowicie, moja Maxim XJ 700S 1985r (chłodzona powietrzem) po czyszczeniu i synchronizacji gaźników oraz regulacji zaworów ma pewne problemy z wkręcaniem się na obroty tak od 4500 czasami nawet do 6000(podczas jazdy na 4 i 5 biegu głównie się objawia) zaś po 6000 obr radzi sobie bez większych zarzutów, po konsultacji z mechanikiem zrobiłem dobre 120km średnio 100-140/h jadąc i sprawdziliśmy od razu po podróży świece i na 4 jedna była jak Cię mogę a reszta no "była bo musiała" Od razu zbadaliśmy na ciepłym silniku ciśnienie w cylindrach...
I tutaj zaczyna się robić "ciekawie" 4-4,5[bar] wyniosło na wszystkich...
Dziwne bo motocykl na ssaniu lekko pływa na początku lecz na jałowym biegu pracuje b.dobrze jak na swoje lata, podczas jazdy "łamie przeguby, prostuje łokcie" przyspieszając kręci do 10000obr/min... a co Wy koledzy, koleżanki o tym przypadku sądzicie ?